Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Tiden fram mot jul går veldig fort nå merker jeg. Og den uken du har nå høres ut som en typisk flyger. ;)

Så mange av oss som har samboere som jobber borte. Hvor lenge er han borte av gangen?

Min kommer hjem til helgen, så jeg håper dagene løper fort! :)

Og det føltes ok å være alene i starten, men etter som ukene gikk og hormonene stjal fotfeste i meg ble det altså litt tungt og ensomt å være alene mens mannen er på jobb. :(

Ja, denne uken kommer til og gå kjempefort. Å det er helt ok det også av og til ;) Det er jo tross alt bare to uker til jul nå :hakeslepp:

Ja det er mangen som har samboere som jobber borte :sjokkert: Min er vekke 2 uker og hjemme 4 uker. Heilt greit. Sånn ble det med en gang jeg møtte han. Så er liksom ikke helt vandt med noe annet (med han da såklart). Å nå når jeg er vandt med det, så går det ganske fint. Jeg får tid til å gjøre det jeg vil akkoratt når jeg vil. Å slepper å høre om han har planer for oss enkelte dager ;) Åsså ikke minst at vi får muligheten til og savne hverandre :nigo:

Jeg skjønner det kan virke litt lenge når hormonene kommer :( Men tenk så ekstra godt det blir når han kommer hjem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, denne uken kommer til og gå kjempefort. Å det er helt ok det også av og til ;) Det er jo tross alt bare to uker til jul nå :hakeslepp:

Ja det er mangen som har samboere som jobber borte :sjokkert: Min er vekke 2 uker og hjemme 4 uker. Heilt greit. Sånn ble det med en gang jeg møtte han. Så er liksom ikke helt vandt med noe annet (med han da såklart). Å nå når jeg er vandt med det, så går det ganske fint. Jeg får tid til å gjøre det jeg vil akkoratt når jeg vil. Å slepper å høre om han har planer for oss enkelte dager ;) Åsså ikke minst at vi får muligheten til og savne hverandre :nigo:

Jeg skjønner det kan virke litt lenge når hormonene kommer :( Men tenk så ekstra godt det blir når han kommer hjem :lur:

Men den turnusen er jo bra. Samboeren min jobber borte 12 dager og er hjemme bare 9. Så det går utrolig fort når han først er her. Han begynte med det i sommer, de to første årene våre sammen var han student. Så er noe å bli vandt med. :)

Men ja, det er godt å ha tid for seg selv også. Får gjort ganske mye her hjemme da som han ikke orker ellers. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den turnusen er jo bra. Samboeren min jobber borte 12 dager og er hjemme bare 9. Så det går utrolig fort når han først er her. Han begynte med det i sommer, de to første årene våre sammen var han student. Så er noe å bli vandt med. :)

Men ja, det er godt å ha tid for seg selv også. Får gjort ganske mye her hjemme da som han ikke orker ellers. ;)

Åååh.. En sånnen ordning ja. Ja det er jo litt lite å være hjemme. Er det sånn hele året eller bare en periode?

Jepp, helt sant :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. En sånnen ordning ja. Ja det er jo litt lite å være hjemme. Er det sånn hele året eller bare en periode?

Jepp, helt sant :nigo:

Det er sånn hele året. Hadde han hatt mer turnus som var som din tror jeg det hadde vært mye lettere. Men sånn som det er nå så vet vi ikke hvor lenge vi orker å ha det slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn hele året. Hadde han hatt mer turnus som var som din tror jeg det hadde vært mye lettere. Men sånn som det er nå så vet vi ikke hvor lenge vi orker å ha det slikt.

Jeg syntes bare det var litt rart at han er mindre hjemme enn har jobber? Det er sjeldent jeg hører om det..

Jeg forstår at det ikke er så kult med den turnusen ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes bare det var litt rart at han er mindre hjemme enn har jobber? Det er sjeldent jeg hører om det..

Jeg forstår at det ikke er så kult med den turnusen ja :sjenert:

Jeg er enig. Det er en irriterende turnus. Men det er visst sånn i det yrke hans, og det variere fra sjefene på prosjektene han er på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig. Det er en irriterende turnus. Men det er visst sånn i det yrke hans, og det variere fra sjefene på prosjektene han er på .

Huff. Jaja, det er bare å bite tenna sammen, og håpe det blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sambo kjørt til flyplassen, og jeg har rigget meg til i sengen igjen :nigo: Jeg er såå trøtt.. Siden simkortet mitt enda ikke har komt, så la sambo igjen mobilen sin så jeg kunne ha den :hjerte: Snillingen..

God morgen og god natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt legen for å spør om jeg kan ta en blodprøve mot det der toxo greiene. Å hun ville jeg egentlig skulle vente til 7 januar for da var jeg ca 10 uker på vei. Og da kunne de ta alle andre prøver :sjokkert:

Jeg måtte da si at jeg er alene nå, og det er litt greit å vite hvordan jeg skal forholde meg når jeg har to innekatter. Så da kunne jeg komme imorgen og snakke med vikaren til legen min, og event ta en blodprøve..

Bare kanskje ta en prøve? :( Jeg vil jo finne ut fortest mulig om jeg har det eller ei. Det er faktisk ganske fortvilende om jeg går rundt og er usikker på om jeg kan bli smittet eller ei.

Tenkte også at jeg må med kattene tilbake til vetrinæren på onsdag (får lønn da :fnise: ), for å se på stingene, og sette på en krage event. Så lurte på å spør om de kan finne ut om kattene har det der toxo i det hele tatt.. Såg det var noen som hadde skrevet at det gjekk an og gjøre når jeg googlet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, gratulerer så mye med positiv test! :danse::bolledeig: Har nå lest gjennom boka di og gleder meg til å følge deg videre!

Wow, har du lest gjennom hele? :hakeslepp: All creds til deg ;)

Tusen takk for deg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit å bare få tatt den testen så slipper du å tenke på det heelt til over jul.

Lykke til :)

Ja, det var liksom det.. Så veldig godt at jeg får gjort det imorgen. Men jeg vet jo ikke om jeg får svaret imorgen da :) Synd det var litt "tidlig". Seinvakt idag, og ikke hjemme før nermere 12, og så må jeg såklart se litt tv åsånt når jeg kommer hjem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjekk fint og ta blodprøve idag :Nikke: Selvom jeg syntes det gjør vondt, og trekker all energien ut med blodet :fnise:

Fikk snakket litt med legevikaren. Og hun visste ikke så masse om det, men skrev ut noen ark til meg som jeg fikk.

Jeg er jo inni en salami periode. Og spurte om det gjekk an og spise, sånn ferdig oppskjært, gilde sin eller noe sånt, gullsalami. Det visste hun heller ingenting om.. :sjenert:

Jeg får holde meg til hvitost jeg da..

Ellers sitter jeg på jobb. Fikk lønn idag :hoppe: Så imorgen er det storshopping av julegaver. Også kanskje litt til meg selv også da ;) Siden New Yorker har åpnet her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salami er dessverre spekekjøtt.. Spiste rømmegrøt i dag jeg, MED spekeskinke, var litt rart.. Det har jo vært helt fy! Så gled deg heller til den dagen det er lov igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salami er dessverre spekekjøtt.. Spiste rømmegrøt i dag jeg, MED spekeskinke, var litt rart.. Det har jo vært helt fy! Så gled deg heller til den dagen det er lov igjen :)

Jaja, jeg får vell overleve jeg da :) Selvom sambo hadde kjøpt det før han reiste på jobb :fnise:

Jeg gleder meg til å slippe å tenke på hva jeg kan/ikke kan spise :nigo:

---

ÅÅÅH SØREN!!! Jeg og en kollega bestilte pizza på jobb, å jeg tok jo med peperoni.Å har jo spist et stykke. Går det an å spise tru? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å be om ekstra stekt dersom det er pepperoni på pizzaen. Jeg har vært utrolig forsiktig med mye kjøttpålegg. Det jeg har spist er okserull og kalverullade, og kylling/kalkun-pålegg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...