Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Her ble det større truser hanske fort, ja ;) Med plass til bind/truseinnlegg, som Lollipop skriver.

De er ganske gode de bommulstrusene på h&m. Fler i samme slengen, også råder jeg deg til å kjøpe en str større enn du vanligvis bruker.. :)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har måttet bytte til truser i større størrelser fordi strikken ble for stram og jeg må fortsatt ha minibind pga til tider myye utflod :sjenert:

Hvor kjøper du dine? Truser skal liksom være for .. unger og gamle :ler: Dette er så rart for meg. Da jeg til vanlig kun bruker tanga fra cubus :fnise:

Her ble det større truser hanske fort, ja ;) Med plass til bind/truseinnlegg, som Lollipop skriver.

De er ganske gode de bommulstrusene på h&m. Fler i samme slengen, også råder jeg deg til å kjøpe en str større enn du vanligvis bruker.. :)

Kanskje jeg må en tur innom H&m når jeg får lønn da. Greit å ha plass til bind/truseinnlegg ja. Men igjen, tanga :hjerte: Det kommer til å bli en stor forandring å plutselig kun måtte bruke truse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt på hm jeg og :) kjøpte ammebher også der. Var ikke så dyrt og var nødt til å ha nye :fnise:

Godt jeg snart får lønn hører jeg :fnise: Bh håper jeg de har gode av på cubus (den typen jeg bruker nå kjøper jeg der, og er superfornøyd) + ei av mine beste venninner jobber der, så jeg får 40% rabatt på alt jeg handler :lur: Gjett om jeg gleder meg til å handle masse babyklær der ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg måtte til innkøp av noen lekre noen her for en stund siden, og da kjøpte jeg bare noen av la mote, 3-pkn, de stter veldig godt og, tror ikke utseende har alt å si etterhvert :)

100 lapp for 3stk..:)

Fin helg så langt :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg måtte til innkøp av noen lekre noen her for en stund siden, og da kjøpte jeg bare noen av la mote, 3-pkn, de stter veldig godt og, tror ikke utseende har alt å si etterhvert :)

100 lapp for 3stk.. :)

Fin helg så langt :)?

Utseende har ikke så masse å si nei. Men de må jo være litt behagelige og ha på, og at jeg slepper og tenke på at trusekanten viser i forskjellige bukser :sjenert:

Hvor kjøpte du de henne?

Jeg har hatt en fin helg så langt ja :Nikke: Helgen tilbringes på jobb. Selvom jeg heller kunne tenkt meg og vært hjemme med sambo, å baket julekaker. Så er det helt ok. Nå er jeg jo ferdig 7. Så da blir det hjem og bake da :)

Hvordan er din helg så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseende har ikke så masse å si nei. Men de må jo være litt behagelige og ha på, og at jeg slepper og tenke på at trusekanten viser i forskjellige bukser :sjenert:

Hvor kjøpte du de henne?

Jeg har hatt en fin helg så langt ja :Nikke: Helgen tilbringes på jobb. Selvom jeg heller kunne tenkt meg og vært hjemme med sambo, å baket julekaker. Så er det helt ok. Nå er jeg jo ferdig 7. Så da blir det hjem og bake da :)

Hvordan er din helg så langt? :)

Tror jeg kjøpte de på Rema 1000 tvedt senteret av alle ting :)

Ja, nei når magen blir stor så ser du ikke trusen uansett!! Hehe

Jobbet helg jeg og, for noen år siden, det er ikke like festlig, men veldig greit å jobbe normal arb.tid når man har barn :)

Prøver å slappe av, samboer har omg.syken, jeg er ganske slakt og har vært litt i nøden, satt på sabeltann til mini :)

Blir bare å slappe av denne helgen :)

Trusene er ikke bridget jones stil nei..hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjøpte de på Rema 1000 tvedt senteret av alle ting :)

Ja, nei når magen blir stor så ser du ikke trusen uansett!! Hehe

Jobbet helg jeg og, for noen år siden, det er ikke like festlig, men veldig greit å jobbe normal arb.tid når man har barn :)

Prøver å slappe av, samboer har omg.syken, jeg er ganske slakt og har vært litt i nøden, satt på sabeltann til mini :)

Blir bare å slappe av denne helgen :)

Trusene er ikke bridget jones stil nei..hehehe ;)

Oh. Da må jeg se på rema 1000 når jeg får lønn å skal på shopping tenker jeg ;) Går fint foreløbig, så er jo ikke akkoratt hast sånn sett :)

Ikke det kjekkeste å jobbe helg nei. Men nå er det jo heldigvis bare hver 3 helg jeg jobber, så det overlever jeg :Nikke: Når vi får barn, må jeg mest sannsynlig ned i stilling uansett, pga det er så domme arbeidstider. Veldig tidlig når det er dagtid (6.15), og seint når det er kveld (22). Så når sambo er i nordsjøen, kan jeg jo ikke jobbe sånt likevell når ungen blir født og jeg er ferdig med permisjon :)

Ånei :( Omg.syken er det værste :sukk: Håper du slepper unna det. Hvertfall nå når det kan skje en fødsel korti som helst ;)

:skratte: Det var AKKORATT slik jeg så for meg trusene :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har funnet noen feminine noen med diverse pynt og forskjellige farger. Må jo føles ok å gå rundt i vanlige truser... Føler meg jo ikke akkurat så pen som gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har funnet noen feminine noen med diverse pynt og forskjellige farger. Må jo føles ok å gå rundt i vanlige truser... Føler meg jo ikke akkurat så pen som gravid

Jeg får ut på trusejakt tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh... Nå må jeg tisse hele tiden igjen. Å jeg kjenner kontant en sånn ubehagelig svie/kløe/ubehag "oppi der". Og det vil ikke vett :( Hva kan dette være?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fortsatt på medisinen mot Uvi'en, så det kan jo ikke være at den er tilbake. Å ikke gjør det vondt å tisse heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp deg en krem med canesten, dersom du ikke har fra før av?

Kan være at du har tendens til sopp. Kan jo bli slik dersom du har gått mye med tette bind etc i det siste. :Nikke:

Straks jeg kjenner litt ubehag, så smører jeg canesten nedentil slik at jeg har det på over natta. Dagen etter så er ubehaget borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en krem med canesten, dersom du ikke har fra før av?

Kan være at du har tendens til sopp. Kan jo bli slik dersom du har gått mye med tette bind etc i det siste. :Nikke:

Straks jeg kjenner litt ubehag, så smører jeg canesten nedentil slik at jeg har det på over natta. Dagen etter så er ubehaget borte.

Hmm. Jeg mener jeg hadde sopp en gang, og det klødde noe voldsomt. Var et mareritt uten like. Dettw klør ikke hele tiden, åsså er det på en måte i "åpningen".

Men, det kan vell ikke skade å smørre på noe sånt,selv om jeg ikke har sopp, så det skader jo ikke å prøve og se :) Hvor smører du det? :klo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg mener jeg hadde sopp en gang, og det klødde noe voldsomt. Var et mareritt uten like. Dettw klør ikke hele tiden, åsså er det på en måte i "åpningen".

Men, det kan vell ikke skade å smørre på noe sånt,selv om jeg ikke har sopp, så det skader jo ikke å prøve og se :) Hvor smører du det? :klo::fnise:

Hehe... Jo, men bruk canesten. Det høres ut som litt irritert skjede du har. Jeg mører såvidt innenfor skjede-åpningen og rundt klitoris for å døyve kløen også der ;) Litt over det hele, sålenge det er innenfor kjønnsleppene. Eller så blir det veldig grisete og unødvendig.. Slimhinnene sitter jo ikke på utsiden :fnise:

EDIT: Overtrøtt!! I rest my case.. :ler:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også hatt litt småsvie men det kommer og går ganske fort her. Kan være tendens til sopp som nuttapia sier :Nikke: syns det er så vanskelig å vite hva som er hva jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jo, men bruk canesten. Det høres ut som litt irritert skjede du har. Jeg mører såvidt innenfor skjede-åpningen og rundt klitoris for å døyve kløen også der ;) Litt over det hele, sålenge det er innenfor kjønnsleppene. Eller så blir det veldig grisete og unødvendig.. Slimhinnene sitter jo ikke på utsiden :fnise:

EDIT: Overtrøtt!! I rest my case.. :ler:

:ler: Jeg får ta å se om jeg får kjøpt i nermeste fremtid, så får jeg smøre meg litt inn :fnise: Flaks at sambo reiser imorgen :ler:

Idag er det jo borte igjen, kjenner ingenting. Igår så klødde det veldig irriterende, så jeg måtte ta en q-tips å klø litt i åpningn :rodme: Det var veldig irriterende :fnise:

Jeg har også hatt litt småsvie men det kommer og går ganske fort her. Kan være tendens til sopp som nuttapia sier :Nikke: syns det er så vanskelig å vite hva som er hva jeg....

Ja, ganske irriterende når en ikke vet. Jeg skulle ønske mamma eller noen andre i familien min var lege :hoho: Det hadde vært såå mye greiere :fnise:

Men idag er det jo helt borte, å jeg kjenner ingenting, ikke at jeg klager over det altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er snart jobbhelga ferdig for denne gang :hoppendeglad:

Jeg skal ha seinvakt imorgen, istedenfor tidligvakt. Noe som passer meg perfekt! :nigo: Onsdag blir det ut på julegaveshopping, sende gaver til nord for sambo, og tidligvakt torsdag og fredag.

Dagene går så fort nå i tidene frem mot jul, at jeg føler jeg har det travelt :fnise:

Ellers sitter jeg her på jobb. Nettopp trøkt i meg ett stort stykke pizza, som vi laga til middag igår, og surfer på internett! :)

Jeg har fortsatt ingen symptomer.. Litt trøtt ( noe jeg igrunn alltid er :fnise: ), kanskje litt ømme bryster, og kanskje litt mer sulten enn vanlig. Ja, det var det :fnise: Og jeg syntes det er ganske greit at det er sånn. Såklart, litt greit med tydelige symptomer, for da vet du at det er noe der. Men nå når det er så tidlig, så syntes jeg det er greit at jeg ikke merker noe til det. Da jeg heller ikke tenker like mye på det. Det kommer nok til og gå mer opp for oss på UL i januar :hjerte:

Jeg håper jeg får med bilde da også, siden jeg har jo ett fra før, av eggene :rodmer::fnise: Greit å ha å kunne se tilbake til!

Jo, også reiser jo sambo på jobb imorgen :sjenert: Tiden går jo så fort hele tiden, jeg føler jo at han nettopp kom hjem. Å nå kommer han ikke hjem før den 27 :trist:

Men men, jeg overlever det! Litt godt å være alene også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er snart jobbhelga ferdig for denne gang :hoppendeglad:

Jeg skal ha seinvakt imorgen, istedenfor tidligvakt. Noe som passer meg perfekt! :nigo: Onsdag blir det ut på julegaveshopping, sende gaver til nord for sambo, og tidligvakt torsdag og fredag.

Dagene går så fort nå i tidene frem mot jul, at jeg føler jeg har det travelt :fnise:

Ellers sitter jeg her på jobb. Nettopp trøkt i meg ett stort stykke pizza, som vi laga til middag igår, og surfer på internett! :)

Jeg har fortsatt ingen symptomer.. Litt trøtt ( noe jeg igrunn alltid er :fnise: ), kanskje litt ømme bryster, og kanskje litt mer sulten enn vanlig. Ja, det var det :fnise: Og jeg syntes det er ganske greit at det er sånn. Såklart, litt greit med tydelige symptomer, for da vet du at det er noe der. Men nå når det er så tidlig, så syntes jeg det er greit at jeg ikke merker noe til det. Da jeg heller ikke tenker like mye på det. Det kommer nok til og gå mer opp for oss på UL i januar :hjerte:

Jeg håper jeg får med bilde da også, siden jeg har jo ett fra før, av eggene :rodmer::fnise: Greit å ha å kunne se tilbake til!

Jo, også reiser jo sambo på jobb imorgen :sjenert: Tiden går jo så fort hele tiden, jeg føler jo at han nettopp kom hjem. Å nå kommer han ikke hjem før den 27 :trist:

Men men, jeg overlever det! Litt godt å være alene også ;)

Tiden fram mot jul går veldig fort nå merker jeg. Og den uken du har nå høres ut som en typisk flyger. ;)

Så mange av oss som har samboere som jobber borte. Hvor lenge er han borte av gangen?

Min kommer hjem til helgen, så jeg håper dagene løper fort! :)

Og det føltes ok å være alene i starten, men etter som ukene gikk og hormonene stjal fotfeste i meg ble det altså litt tungt og ensomt å være alene mens mannen er på jobb. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...