Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med pusekattene idag? :klem:

De virket piggere hvertfall. Men ene pusen lå der på teppet, sånn skikkelig ; look at me opplegg. Joda, hun hadde klart å ta av seg bodyen :ler: Den låg inni det litle reiseburet hennes. Så jeg gidde beskjed til sambo at han måtte ta den på igjen når han kom hjem etter å ha kjørt meg til jobb.

Så skrev jeg til han ista, å spurte om han fikk den på. Joda, det hadde han. Men plutselig så hadde begge to tatt den av, å dreiv å sprang rundt uten :skratte: De der kattene ;)

Så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Jeg trur det plager dem veldig at de ikke får vasket pelsen, å får mindre bevegelighet :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Luringer! Men ja det plager nok kattene disse første dagene, men så blir det jo myyye greiere for dem resten av livet, så får se på det sånn. 10 dager med misnøye for å slippe løpetiden for alltid :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Luringer! Men ja det plager nok kattene disse første dagene, men så blir det jo myyye greiere for dem resten av livet, så får se på det sånn. 10 dager med misnøye for å slippe løpetiden for alltid :)

Veldig. Jeg må jo le litt av de også :fnise:

Men irriterende når vi har fått beskjed at den skal være på, men så tar de den av seg hele tiden :( Akkoratt som små unger i trassalderen dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Luringer! Men ja det plager nok kattene disse første dagene, men så blir det jo myyye greiere for dem resten av livet, så får se på det sånn. 10 dager med misnøye for å slippe løpetiden for alltid :)

Veldig. Jeg må jo le litt av de også :fnise:

Men irriterende når vi har fått beskjed at den skal være på, men så tar de den av seg hele tiden :( Akkoratt som små unger i trassalderen dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig. Jeg må jo le litt av de også :fnise:

Men irriterende når vi har fått beskjed at den skal være på, men så tar de den av seg hele tiden :( Akkoratt som små unger i trassalderen dette :ler:

Ja katter er litt som små barn så det er jo en god øvelse :ler:

Så lenge de ikke biter og slikker og klorer seg på såret så skal det ikke ha noe å si, men vår gikk jo rett ned med munnen hvis hun klarte så vi var helt nødt til å ha krage for den fikk hun ikke av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja katter er litt som små barn så det er jo en god øvelse :ler:

Så lenge de ikke biter og slikker og klorer seg på såret så skal det ikke ha noe å si, men vår gikk jo rett ned med munnen hvis hun klarte så vi var helt nødt til å ha krage for den fikk hun ikke av seg.

Ja, vetrinæren sa det var ikke alle som brydde seg, og da gjekk det fint. Men om de skulle i såret var det viktig og holde de vekke... For ett ork :ler: God øvelse ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Ser det sånn for meg. Skal ikke være lett nei :riste:

Håper såret får gro i fred :jepp:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ser det sånn for meg. Skal ikke være lett nei :riste:

Håper såret får gro i fred :jepp:

Ja, jeg også :ler: Sambo hadde sett når hun ene hadde gjort det, å det var visst veldig morsomt :fnise:

Håper også at såret kan få gro i fred. De på klinikken sa de kunne gå uten bodyen nå når de hadde plaster på. Å når det skal av kunne vi prøve uten, om de skal borti sret hele tiden, så kunne vi ta på nytt plaster, eller prøve med krage. Jeg satser på plaster :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg komt fra legen, og alt såg bra ut :nigo: Heldigvis ingen sukker i urin idag :)

Måtte jo såklart ta en ny test idag, og den var også positiv :rodmer:

Idag skal jo Haugesund ringe meg idag. Men jeg kom på at jeg har jo ikke mobil. Så jeg prøvde nettopp og ringe, men det var så mangen i kø,at jeg får prøve igjen :)

Blir spennende og høre hva de sier mtp Ul osv osv :nigo:

Jeg bare hååååper at denne klarer og holde seg i magen i 8 mnd til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Du må jo bare ringe dem, det gjorde jeg denne gangen. Var så fortumla av å få positiv test (jeg hadde jo liksom fått ''mensen'' dagen før testedag :fnise: ) at jeg ringte dem med én gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte :)

Fikk beskjed om at jeg har termin 17.08.2013 :rodmer: Og er ca 4 uker på vei :hjerte:

Jeg har også ringt og bestilt UL. De hadde jo ikke åpent i romjula. Så fikk tid 3 januar, kl 10.40 :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Gratulerer! Nå er det endelig bekreftet! SÅ FLOTT :D:D:D

Nå gjenstår det bare å se hvor mange du går å bærer på :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Nå er det endelig bekreftet! SÅ FLOTT :D:D:D

Nå gjenstår det bare å se hvor mange du går å bærer på :D hihi

:fnise: Det var det da ;) Blir spennende og se!

Åh perfekt termin :hjerte:

Ja :rodmer: Untatt at jeg må gå høygravid hele sommeren :fnise: Heldigvis er det jo aldri tropevarme her i Norge, så skal vell overleve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper forhåpentligvis den voldsomme kulden hele vinteren på brystene når de blir overfølsomme :Nikke:

Så bra at urinprøven var fin idag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du slipper forhåpentligvis den voldsomme kulden hele vinteren på brystene når de blir overfølsomme :Nikke:

Så bra at urinprøven var fin idag :hoppe:

Det er helt sant :nigo: Nei det går nok bra uansett hvilken årstid det er tenker jeg :Nikke:

Ja, heldigvis :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ticker! :hoppe: Så nydelig! :rodmer::grine: Hormonella :fnise:

:rodmer: Søtingen ;)

Eneste den viser feil :( Selvom jeg fylte inn mens datoen jeg fikk, og terminen.. Jaja, jeg får endre det når jeg har vært på UL tenker jeg :) Den er jo bare en dag for mye da så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de blir litt feil de amerikanske tickerne. Jeg måtte sette termin 29. mai for å få rett antall uker på vei. Syns det var greiere å ha det riktig enn å ha dagene som gjenstår riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...