Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Gjest Twelve12

Oi. Hvilken butikk var det du handlet for så mye i? om jeg kan spørre. Jeg har begynt å sette litt julepynt rundt om nå :fnise: Eneste, det er så få plasser vi kan pynte her (liten stue med liten plass til å sette ting i/på), og vinduene i stuen er jo kattene sine ( :ler: ). Men jeg får se. Det blir nok jul i denne stua også til slutt :lur:

Duker er alltid greit å ha ja! Jeg handla mangen i en type i fjor. Men nå trur jeg at jeg vil ha ny type, men jeg får se :) En pynter vell ikke med røde duker med julemotiv på enda, eller? :fnise:

Det var faktisk Nille, så du kan tenkte deg hvor mye jeg kjøpte :fnise:

Kjøpte mye lilla til advent, men litt rødt også til jul så jeg har liggende.

Så en del juletrepynt og dekorasjoner generelt. Lys osv. Syns Nille har så mye fint til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var faktisk Nille, så du kan tenkte deg hvor mye jeg kjøpte :fnise:

Kjøpte mye lilla til advent, men litt rødt også til jul så jeg har liggende.

Så en del juletrepynt og dekorasjoner generelt. Lys osv. Syns Nille har så mye fint til jul.

Nille ja :hjerte: Jeg elsker Nille! Har også handlet masse der før, å handlet noen engler for litt siden, som jeg kunne velge om ville henge på juletre, eller være pynt. Kjempefine :hjerte:

Kommer nok til å dra innom der når jeg får lønn igjen ja :hoppendeglad:

Å lysene til Nille er best! :) Handler kun lys der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Nille ja :hjerte: Jeg elsker Nille! Har også handlet masse der før, å handlet noen engler for litt siden, som jeg kunne velge om ville henge på juletre, eller være pynt. Kjempefine :hjerte:

Kommer nok til å dra innom der når jeg får lønn igjen ja :hoppendeglad:

Å lysene til Nille er best! :) Handler kun lys der ;)

Ja de har så utrolig mye fint. =)

Vurderer å pynte juletreet tidlig i år, fordi jeg har kjøpt så mye fint :sjenert: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har så utrolig mye fint. =)

Vurderer å pynte juletreet tidlig i år, fordi jeg har kjøpt så mye fint :sjenert: hehe

:fnise: Jeg ser den :) Jeg kommer nok til å sette det opp før lille julaften. Litt fordi det er så koseligt å se all julepynten. Men igjen, disse kattene da :ler:

De er bare 1 år gamle, så i fjor klatret den ene hele tiden i treet, og lekte så masse med kulene :fnise: Håper hun er roligere med treet i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

:fnise: Jeg ser den :) Jeg kommer nok til å sette det opp før lille julaften. Litt fordi det er så koseligt å se all julepynten. Men igjen, disse kattene da :ler:

De er bare 1 år gamle, så i fjor klatret den ene hele tiden i treet, og lekte så masse med kulene :fnise: Håper hun er roligere med treet i år :)

Ja jeg beskymrer meg litt for pusen min også og treet. Hun er 2.5 år, men fortsatt veldig leken. Så tror treet for kjørt seg i år. Hehe

Vi pussa opp stua i våres, og tapeserte en fokusvegg. Det er sånn tykk tapet i stoff nesten.. og da trudde hun at hun hadde fått en ny klorevegg. :kjempesinna: Kattekrek :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg beskymrer meg litt for pusen min også og treet. Hun er 2.5 år, men fortsatt veldig leken. Så tror treet for kjørt seg i år. Hehe

Vi pussa opp stua i våres, og tapeserte en fokusvegg. Det er sånn tykk tapet i stoff nesten.. og da trudde hun at hun hadde fått en ny klorevegg. :kjempesinna: Kattekrek :fnise:

Åh nei :sjokkert: Er det blitt mye skade på veggen? Hvordan går det nå? Trur hun fortsatt det er en klorevegg? Isåfall prøv og sett et klorestativ forann (dere har sikkert prøvd det :fnise: )

Vi hadde akkoratt kjøpt nye skinnstoler da vi fikk den første, hun var jo kjempeliten, og klarte jo ikke helt og hoppe opp, så hun klorte seg fast i stolen og klatra opp. Men det kom ikke så mye merker, da vi fikk hun andre, så ble alle (6!!!) stolene oppklort :ler: Heldigvis kjøpte jeg de på tilbud ;)

Men den nye sofaen våres har fått seg en omgang etter de kom i hus den også :fnise:

Men igjen, jeg ville ikke bytta de vekk heller :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har vært gjennom prøverør. Hvordan regner jeg ut termin og sånt? :sjenert:

Jeg tok ut 21 november, og satte inn 23 mener jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Før du får møtt med lege ville jeg testa diverse terminkalkulatorer og tatt gjennomsnittet.

Dagen med eggeuttak telles som første befruktningsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Åh nei :sjokkert: Er det blitt mye skade på veggen? Hvordan går det nå? Trur hun fortsatt det er en klorevegg? Isåfall prøv og sett et klorestativ forann (dere har sikkert prøvd det :fnise: )

Vi hadde akkoratt kjøpt nye skinnstoler da vi fikk den første, hun var jo kjempeliten, og klarte jo ikke helt og hoppe opp, så hun klorte seg fast i stolen og klatra opp. Men det kom ikke så mye merker, da vi fikk hun andre, så ble alle (6!!!) stolene oppklort :ler: Heldigvis kjøpte jeg de på tilbud ;)

Men den nye sofaen våres har fått seg en omgang etter de kom i hus den også :fnise:

Men igjen, jeg ville ikke bytta de vekk heller :hjerte:

Nei det ble ikke så mye, for jeg rista bare litt på spruteflaska hver gang nu nærma seg veggen så hu stakk =p hehe så nå gidder hun ikke mer =)

Det er noen kloremerker, men veggen er svart så det syns ikke før du går nærme heldivis.

Ja de er ikke billig å ha i hus for de ødelegger mye de kattene, men det er værdt det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du får møtt med lege ville jeg testa diverse terminkalkulatorer og tatt gjennomsnittet.

Dagen med eggeuttak telles som første befruktningsdag :)

Åååh, gjør det det. Jeg var litt usikker på hvilken av dagene det var, siden jeg fikk beskjed om å teste på torsdag serdu :fnise:

Nei det ble ikke så mye, for jeg rista bare litt på spruteflaska hver gang nu nærma seg veggen så hu stakk =p hehe så nå gidder hun ikke mer =)

Det er noen kloremerker, men veggen er svart så det syns ikke før du går nærme heldivis.

Ja de er ikke billig å ha i hus for de ødelegger mye de kattene, men det er værdt det <3

Åja, det er jo veldig greit at det ikke ble stor skade av det da ;)

Det nytter ikke true med vannflaska her :ler:

Hu ene her skal alltid opp på kjøkkenbenken og spiseborde, selvom hun vet det er strengt forbudt. Å jeg lurer på Hvor mangen ganger hun har fått seg en sprut i fjeset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Åååh, gjør det det. Jeg var litt usikker på hvilken av dagene det var, siden jeg fikk beskjed om å teste på torsdag serdu :fnise:

Åja, det er jo veldig greit at det ikke ble stor skade av det da ;)

Det nytter ikke true med vannflaska her :ler:

Hu ene her skal alltid opp på kjøkkenbenken og spiseborde, selvom hun vet det er strengt forbudt. Å jeg lurer på Hvor mangen ganger hun har fått seg en sprut i fjeset :ler:

Tror det har mye med at mi er redd for ALT! og da mener jeg ALT. Hvis vi steker mat og det bråker for mye stikker hun fra sitt eget matfat. Hu er ikke helt god tror jeg =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har mye med at mi er redd for ALT! og da mener jeg ALT. Hvis vi steker mat og det bråker for mye stikker hun fra sitt eget matfat. Hu er ikke helt god tror jeg =p

Våres reagerer skikkelig på lyder. Er det en lyd de ikke regner med, hopper de skikkelig til. Må le litt av og til . Å av og til får de dette ADHD utbrydde. Da springer de rundt i HELE leiligheten og klikker helt. Blåser pelsen opp å alt :ler:

Katter er så herlige :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Våres reagerer skikkelig på lyder. Er det en lyd de ikke regner med, hopper de skikkelig til. Må le litt av og til . Å av og til får de dette ADHD utbrydde. Da springer de rundt i HELE leiligheten og klikker helt. Blåser pelsen opp å alt :ler:

Katter er så herlige :hjerte:

Du har så rett.

Jeg masa skikkelig lenge på gubben for å få katt. Han ville egentlig ikke har (men det er jo de to som er best venner nå da?!)

jaja, men har mast om en til men fått blankt nei.

Men! om jeg kommer hjem med en "hjemløs" nussetass så kan han jo ikke hive den ut i kulda? :P hehehe :lur:

spørsmålet er bare om hu jeg har vil takle og akseptere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har så rett.

Jeg masa skikkelig lenge på gubben for å få katt. Han ville egentlig ikke har (men det er jo de to som er best venner nå da?!)

jaja, men har mast om en til men fått blankt nei.

Men! om jeg kommer hjem med en "hjemløs" nussetass så kan han jo ikke hive den ut i kulda? :P hehehe :lur:

spørsmålet er bare om hu jeg har vil takle og akseptere det...

Jeg masa også leeenge om å få. Det var alltid nei. Så kjøpte vi leilighet. Så sa jeg at siden han jobber i nordsjøen, så er det jo kjekkere for meg å ha noen her hjemme med meg. Så da var det greit til slutt :nigo:

Så når vi hadde hatt den 1-2 mnd. Så spurte jeg om vi kunne få en til. Siden jeg jobber så lange vakter, å når han er i nordsjøen. Så er jo den alene stakkars. Så til slutt gikk han med på det også å var ganske enig :lur:

Når vi kom hjem med den nye var det ett skikkelig leven. Vi måtte ha de hver for seg. For hun jeg fikk først angrep den nye hele tiden. Vi var der konstant når vi hadde de ilag, slapp de ikke utav syne. Så til slutt så gjekk det kjempefint :nigo: Nå er de kjempegode venner, vasker hverandre, leker (av og til litt aggresivt, men de er vell måten de leker på :ler: ) og bare har det fint ilag :hjerte:

Om du kjenner noen som har en pusunge, så kan du jo ta den med deg hjem, å se hvordan det går i noen dager :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Jeg masa også leeenge om å få. Det var alltid nei. Så kjøpte vi leilighet. Så sa jeg at siden han jobber i nordsjøen, så er det jo kjekkere for meg å ha noen her hjemme med meg. Så da var det greit til slutt :nigo:

Så når vi hadde hatt den 1-2 mnd. Så spurte jeg om vi kunne få en til. Siden jeg jobber så lange vakter, å når han er i nordsjøen. Så er jo den alene stakkars. Så til slutt gikk han med på det også å var ganske enig :lur:

Når vi kom hjem med den nye var det ett skikkelig leven. Vi måtte ha de hver for seg. For hun jeg fikk først angrep den nye hele tiden. Vi var der konstant når vi hadde de ilag, slapp de ikke utav syne. Så til slutt så gjekk det kjempefint :nigo: Nå er de kjempegode venner, vasker hverandre, leker (av og til litt aggresivt, men de er vell måten de leker på :ler: ) og bare har det fint ilag :hjerte:

Om du kjenner noen som har en pusunge, så kan du jo ta den med deg hjem, å se hvordan det går i noen dager :lur:

ja jeg tror vi må spille litt på samvittigheten til mannfolka for å få ting som vi vil... :lur: muhaha :fnise:

Han har lovt meg en til dersom vi ikke får barn da.. men jeg skal ha begge deler jeg :lur: det vet bare ikke han enda =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror vi må spille litt på samvittigheten til mannfolka for å få ting som vi vil... :lur: muhaha :fnise:

Han har lovt meg en til dersom vi ikke får barn da.. men jeg skal ha begge deler jeg :lur: det vet bare ikke han enda =p

Jeg er helt enig. Av og til må en spille litt på samvittigheten til mennene :lur:

Vi liker jo og få det i pose og sekk vi jenter ;) Akkoratt sånn vi lika d :nigo:

Selvfølgelig skal du ha begge deler, det skulle bare mangle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har pusene mine komt hjem igjen fra vetrinæren :hjerte:

De virker kjempefulle stakkars :( Klarer ikke gjøre noenting, å sjangler som bare det.. Så har de body på stakkars. Å den må de ha på i 10-14 dager :sjokkert: Stakkars babyene mine :hjerte:

Åsså kan de jo ikke spise noe før seint ikveld. For å ikke spy alt opp igjen. Å de har ikke spist siden igår ettermiddag..

Har vært rart å ikke ha de her hjemme idag. Er liksom vant til at de springer i bena på oss, når vi går på kjøkkenet.

Men når de har vært borte idag, så har vi tatt å vaska skikkeligt her, å pynta til jul :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ordentlig rart å se pusene sånn etter operasjon :sjenert: syns så synd på de. Når jenta vår ble sterilisert kom hun hjem syltynn og bare med plaster. Det rev hun jo opp med en gang så vi dro tilbake og da fikk hun krage på. Stakkar. Ville ikke gå med kragen så hun satt og sutret i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ordentlig rart å se pusene sånn etter operasjon :sjenert: syns så synd på de. Når jenta vår ble sterilisert kom hun hjem syltynn og bare med plaster. Det rev hun jo opp med en gang så vi dro tilbake og da fikk hun krage på. Stakkar. Ville ikke gå med kragen så hun satt og sutret i 10 dager.

Årh. Det er grusomt.. Jeg syntes jo så synd i de og vil ikke at de skal ha det sånn :(

Ja, det var snakk om at de også skulle få krage, men siden de er to, ble det boddy. Ellers kunne de slikket på hverandres sår. Jeg får såååå vondt av de, å blir nesten dårlig selv når jeg ser hvordan de har det :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg godt. Ikke noe gøy for pusene. Heldigvis bli alt bedre :kose:

Er det Ragdoll dere har? Det har jeg såå lyst på, men vet ikke helt. Vi passet en Ragdoll en langhelg i sommer, men fant ut at vi ikke kan ha vår egen i den lille leiligheten vi har :ler: Jeg skal nemmelig ikke ha no katt i sengen.. Pusen stod å "dunket" på døren og mjauet heeele natten stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...