Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Wææ, idag reiser vi tilbake til haugesund, og få inn gullegget :bond:

Dere jenter som har fått sotte inn egg, hvordan føles det når de driver på og etterpå? Vondt? Blør dere mye etterpå? Får jeg bedøvelse/smertestillende?

Jeg er sååå spent! Belle, du som har vært samme plass som meg. Jeg skal ta lutinus nå, den som er om morgen?

Æjs. Det er gugg nedentil hele tiden.. :sjenert: Når var det dere fikk sopp? Går det an å kjøpe soppkur uten å dra til lege? Å når tok dere den?

Jeg trur jeg er på vei til og få det allerede :(

Innsettet gjorde ikke vondt i det hele tatt :) derfor får man ikke noe smertestillende. De setter bare inn et vanlig spekulum som en vanlig gynekologisk undersøkelse og da merker du ikke noe til kateteret som blir ført opp i livmoren. Jeg blødde litt den dagen jeg hadde innsett, men utenom det kjente jeg ingen ting og var i helt vanlig form.

Lutinus er klissete ja :Nikke: jeg er ikke sikker på om jeg hadde sopp men tok likevel en soppkur ca midt i, rundt uke 8. Kjøpte reseptfritt en pille canesten og følte meg bedre nedentil et par dager etter. Det er ikke noe farlig å ha sopp og heller ikke å ta kur uten å ha sopp.

Lykke lykke til idag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg satt inn. To stk faktisk. De var ikke av beste kvalitet, derfor tok vi de to beste :) Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste ;) 13 dager venting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Spennende, spennende! Gratulerer som ruger ja :) Var det de to som var befruktet, eller var det flere? Tenk hvis du får tvillinger da! :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå så spennende!! så de satt inn to altså? Er det slik at de vanligvis setter inn ett men siden de ikke var av beste kvalititet fikk du to stykk? Kanskje det blir tvillinger!:O Skikkelig spennende! Jeg krysser fingrene mine for dere!!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de ene var delt i 4, men ikke av topp kvalitet, det andre var vell delt i 3. Om jeg ikke husker helt feil. Så sa han at første og andre gang pleide de sette inn ett egg. Men i og med at de ikke var topp kvalitet, kunne vi få valget om to :) Jeg vil jo ha størst mulig sjangs for å bli gravid, så jeg sa begge med en gang :fnise: Sambo var litt mer skeptisk, å ville igrunn sette inn det ene. Men når de sa statestikken, gikk han med på begge :)

Når vi gjekk, sa han at grunnen for at han var litt skeptisk var for at han er sikker på at når det først blir graviditet, så holder vell de begge seg fast :fnise:

Totalt var det 6 av 9 som var befruktet. Jeg lurer litt, hva gjør de med de andre 4? Blir de på frys selvom de ikke hadde delt seg nok til idag? Det ble ikke sagt noe om det å jeg glemte såklart å spørre :sjenert:

Litt skuffet av at det ikke var så bra resultat idag :( Å statestikken er jo ganske lav for at jeg skal bli gravid på disse to også :sjenert:

Ellers har vi nettopp komt hjem. Nettopp satt fløtegratinerte poteter i ovnen, så skal vi ha indrefilé :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du er litt skuffet, men ikke ta sorgen på forskudd :kose: Plutselig står du der med positiv test:) Dette er spennende!! Heier på at alle gulleggene skal feste seg!! :klemmer:

Nyt den deilige middagen :sikle:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du er litt skuffet, men ikke ta sorgen på forskudd :kose: Plutselig står du der med positiv test:) Dette er spennende!! Heier på at alle gulleggene skal feste seg!! :klemmer:

Nyt den deilige middagen :sikle:

God helg! :klemmer:

Nei, jeg vet. Jeg trur bare jeg kom med for store forhåpninger siden jeg ikke fikk tlf igår :sjenert:

Takk for heiing :klem:

Middagen var fantastisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er så rart. Ikveld har det kjentes ut som om jeg sku få mensen. Husker sist jeg var gravid, kjentes det ut som den sku komme hele tiden, selvom jeg visste jeg var gravid. Men så vet jeg jo at det er aaalt for kjapt å kjenne noe nå også :sjenert:

Det er jo til og bli gal av dette :ler:

Ja åsså må jeg jo fortelle hva sambo sa idag da:

Nå skal vi på resturang og spise noe lunch og feire dette. Åsså skal vi tru at dette går bra :nigo: Du er jo tross alt på en måte gravid nå ;)

Jeg ler litt, sjønnasen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har helt rett, du er på en måte gravid! Håper og krysser alle 15 fingre og tær for at dette går rette veien. Jeg fikk første symptom to dager etter innsett... Som ikke kan knyttes til lutinus da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å la seg skjemmes bort nå, Cathrine! Eggene trenger masse varme og kjærlighet :hjerte:

Jeg er ikke vanskelig å be på det området :fnise:

Jeg heier så innmari på dere og håper virkelig at gullegget fester seg hos deg nå :hjerte:

Ha en fin helg :klemmer:

Takk kjære deg :hjerte:

Ha en fin helg du også :klemmer:

Sambo har helt rett, du er på en måte gravid! Håper og krysser alle 15 fingre og tær for at dette går rette veien. Jeg fikk første symptom to dager etter innsett... Som ikke kan knyttes til lutinus da.

15 fingre å tær? Mangler du 5? :ler:

Ja, for alt jeg vet er det lutinusen. Hvor lenge er det jeg skal gå på den tru :klo:

Jeg trur ikke det var sopp alikevell. Det klør liksom kun etter jeg har satt inn en på en måte :fnise: Men tenkte jeg kan jo handle en soppkur fordet, å ha liggende :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at du er litt skuffet men nå er det bare å være suuuuperpositiv og gi eggene masse kjærlighet og sende gode tanker dit;)

Teppet ditt var forresten utrolig fint! Jeg likte veldig godt blomstene og jeg syntes fargekombinasjonen var veldig fin. Angret nesten litt på at jeg strikket teppet mitt i offwhite for ditt var veldig fint!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 fingre å tær? Mangler du 5? :ler:

Ja, for alt jeg vet er det lutinusen. Hvor lenge er det jeg skal gå på den tru :klo:

Jeg trur ikke det var sopp alikevell. Det klør liksom kun etter jeg har satt inn en på en måte :fnise: Men tenkte jeg kan jo handle en soppkur fordet, å ha liggende :Nikke:

Huff som jeg surrer. Mente 30 fingre og 30 tær (meg og rampungene) :)

Jeg hadde svie eller kløe etter hver eneste lutinus og svien ga seg ikke før tre dager etter jeg sluttet på dem... Men om det hjelper på å holde dem i live der inne så er det verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ikke satt noen på frys hos deg, da ville de nok sagt det. Dessuten må eggene være av god kvalitet for å tåle frys/opptining, så da har dere nok dessverre ikke fått det... :sjenert: Vi fikk heller ikke det, og var ganske skuffet over det jeg også... Men vi får bare prøve å tenke positivt begge to, i allefall frem til testing er overstått, og evt. ta det derfra :) Jeg heier i allefall veldig på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...