Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til i dag! :klemmer: Blir spennende å høre hvordan det har gått! :hoppe: Beklager at jeg har vært så dårlig å svare her oppe forresten, skal skjerpe meg når jeg kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 egg ut. Så innsett på fredag 12.40 (sålenge eggene blir befruktet da)

Jeg syntes det var litt vondt,å har ubehag enda. Å svimmel, nesten så jeg føler meg brisen :fnise:

Forteller mer senere. Nå må vi få tak i frokost :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 9 flotte egg! :hoppe: :hoppe:

Da sier jeg samme til deg som lilywhite, drikk masse! Og hell innpå med sukker når du føler deg sånn etter uttaket. Råd fra klinikken :Nikke:

Så moro! Gullegget finnes blant de 9 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg? Håper du ikke har så mye vondter i kveld :kose: Veldig spent på morgendagen, hvor mange befruktede egg du får! :hoppe: Håper mannen har tatt godt vare på deg i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin idag :) Jeg føler hele dagen ble sovet vekk igår. Vi gikk en tur på kjøpesenteret. Var innom et par butikker, så var jeg så trøtt vi måtte bare kjøre hjem. Jeg sov de to timene det dar å kjøre. Kom hjem, la meg og sov i fire timer til.

Kvelden kom, vi så tv, sambo ryddet litt. Hver bevegelse kjente jeg godt i høyre side, å av og til kom den stikkingen inni der nede også :fnise:

Vi la oss og såg tv, så våknet jeg kl.5 inatt :ler: Da hadde jeg ikke fått tatt lutinusen heller,så den tok jeg kl.5 inatt.

Vi får vite imorgen hvordan eggene ligger an. Men om de ser idag at det kun blir ett befruktet, eller ingen, får vi en tlf. Jeg håper og krysser alt jeg har om at jeg ikke får tlf idag :)

Men ja, formen virker fin idag. Jeg har ikke vondt når jeg flytter på meg :Nikke:

Koseligt å se at dere tenker på meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at ingen ringer, Cathrine! Men ett egg er jo bedre enn ingen!

Kjære venn, jeg krysser fingrene så hardt, så hardt!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! :hoppe: Men jeg trodde det var standard at de ringte dagen etter? Hadde vært altfor spent til ikke å vite i dag! Krysser alt jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er i god form og lite vondt :klem: Blir spennende å høre imorgen hvordan det har gått! Og det er vel garantert mer enn ett egg når ikke de har ringt hittil :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende! :hoppe: Men jeg trodde det var standard at de ringte dagen etter? Hadde vært altfor spent til ikke å vite i dag! Krysser alt jeg har :)

Hmm :klo:

Jeg mener hun sa at siden de ikke kunne se det endelige svaret før idag, ringte de igår om det kun var ett eller ingen som ble befrukten..

-----

Wææ, idag reiser vi tilbake til haugesund, og få inn gullegget :bond:

Dere jenter som har fått sotte inn egg, hvordan føles det når de driver på og etterpå? Vondt? Blør dere mye etterpå? Får jeg bedøvelse/smertestillende?

Jeg er sååå spent! Belle, du som har vært samme plass som meg. Jeg skal ta lutinus nå, den som er om morgen?

Æjs. Det er gugg nedentil hele tiden.. :sjenert: Når var det dere fikk sopp? Går det an å kjøpe soppkur uten å dra til lege? Å når tok dere den?

Jeg trur jeg er på vei til og få det allerede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsett er fort og smertefritt, bare et mykt kateter som føres inn, ikke noe ubehag etterpå :) Soppkur kan du kjøpe reseptfritt på apoteket. Gleder meg til å høre nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...