Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg komt hjem fra legen :)

Uttak onsdag, innsett fredag :hoppe:

Eggposene så fine ut. Noen kunne fortsatt vært større, mens noen så store ut :nigo:

Sambo lurte på om han noterte ned rundt 10-11 stk :)

Dette er så spennende. Lurer sånn på hvor mye egg det blir :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så bra med uttak onsdag :) Jeg står i fare for å bli overstimulert, så er ikke sikkert jeg får innsett på onsdag.. Litt kjedelig hvis det blir tilfelle, da vil vi ikke ligge likt i løypen lengre i såfall.. Men krysser fingrene for deg, at alt går fint på onsdag :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Cathrine!

:strix:

Ja :nigo:

Så bra :hoppe: snart uttak da!!

:Nikke: Jeg gleder meg! Eller, hvertfall til resultatet om ca 2 uker :fnise:

:hoppe: Så bra med uttak onsdag :) Jeg står i fare for å bli overstimulert, så er ikke sikkert jeg får innsett på onsdag.. Litt kjedelig hvis det blir tilfelle, da vil vi ikke ligge likt i løypen lengre i såfall.. Men krysser fingrene for deg, at alt går fint på onsdag :klemmer:

Hæ!? Er det ikke sikkert du får innsett alikevell på onsdag? :( Jeg trudde at så lenge alt så fint ut på ul, så kunne du ikke bli overstimulert? Jeg spurte da jeg var der på torsdag, om det er fare for å få meg overstimulert, hun sa nei. Nå var det bare å få eggposene større.

Jeg håper håper håper at alt går som det skal, og at du får sette inn imorgen :klemmer:

Det er jo meg og deg :hjerte:

Så spennende, Cathrine! Krysser fingre for mange og store flotte egg hos deg :hjerte:

Veldig :hjerte: Blir spennende å se hvor mye de får ut :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svima som jeg er. Så klarte jeg såklart å ta EL-sprøyta 21.30 igår, og ikke 20.30 som det sto i papirene :sjenert:

Noen som vet om det har noe å si? Å jeg trudde EL-sprøyta ble tatt kvelden før vi skulle på uttak, ikke to kvelder før? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svima som jeg er. Så klarte jeg såklart å ta EL-sprøyta 21.30 igår, og ikke 20.30 som det sto i papirene :sjenert:

Noen som vet om det har noe å si? Å jeg trudde EL-sprøyta ble tatt kvelden før vi skulle på uttak, ikke to kvelder før? :sjenert:

De var strenge på klokkeslettet på klinikken hos meg men vet ikke hvordan det er andre plasser :sjenert: Tror nok det er greit om du sier ifra til dem hvilket klokkeslett du tok den så kan de få uttaket deretter. Uttaket skal være 35 timer etter man har satt el-sprøyten, el skjer 36 timer etter sprøyten så det skal iallfall unngås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var strenge på klokkeslettet på klinikken hos meg men vet ikke hvordan det er andre plasser :sjenert: Tror nok det er greit om du sier ifra til dem hvilket klokkeslett du tok den så kan de få uttaket deretter. Uttaket skal være 35 timer etter man har satt el-sprøyten, el skjer 36 timer etter sprøyten så det skal iallfall unngås :)

*phew*

Nå ringte jeg til de. Kjente jeg ble litt nervøs når jeg leste dette. Men, hun koslige damen jeg snakket med, sa at det gjekk nok fint. Det var somregel litt venting hos dem også. Så jeg gjorde helt rett i at jeg hvertfall tok den når jeg kom på det, selvom det var en time etter tiden. Hun sa at dette ordnet seg :)

Jeg fatter ikke hva det er med meg. Ene dagen glømmer jeg å ta sprayen med til fest, jeg forsover meg, å jeg tar Elsprøyta til feil tid :ler:

Hun ene på jobb sa til meg : da vil du ikke dette nok når du slurver sånn.

Jeg må jo bare få frem at det er ikke tilfelle! Det er akkoratt som jeg føler hukommelsen min er på bærtur etter jeg begynte på medisinene. Å det er helt nytt for meg å måtte være avhengig å ta ting til spesielle klokkeslett.. Så jeg ble jo litt irritert. For jeg vil jo ikke annet enn å bli gravid, å få barn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det gikk så greit :) hadde nok vært verre å ta den altfor tidlig!

Såklart har ikke glemselen noe med om man vil eller ei! Det er helt normalt å bli glemsk på disse medisinene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det gikk så greit :) hadde nok vært verre å ta den altfor tidlig!

Såklart har ikke glemselen noe med om man vil eller ei! Det er helt normalt å bli glemsk på disse medisinene! :klem:

Ja, hun sa det at det var bedre det var forseint, enn for tidligt. Det hadde vært litt verre. Flaksen med den :fnise:

Det er ikke alle som forstå dette. Det er jo ikke akkoratt som jeg vil gå på medisiner, og få hjelp til å bli gravid... Så om jeg kunne vært uten, så ville jeg jo selvsagt det. Enkelte altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dustete kommentar av kollegaen din! :rasende: Hva i huleste, heiteste vet hun hva du vil og ikke vil, liksom? Aaaargh, nå kjenner jeg at gravidhormonene bobler opp til overflaten. :fnise:

Men fakta er, det er faktisk noe som heter spraytåke. :jepp: Jeg ble usannsynlig vimsete og glemsk da jeg gikk på medisinene, det er helt normalt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dustete kommentar av kollegaen din! :rasende: Hva i huleste, heiteste vet hun hva du vil og ikke vil, liksom? Aaaargh, nå kjenner jeg at gravidhormonene bobler opp til overflaten. :fnise:

Men fakta er, det er faktisk noe som heter spraytåke. :jepp: Jeg ble usannsynlig vimsete og glemsk da jeg gikk på medisinene, det er helt normalt. :klem:

Ja, jeg sa det til henne. At det har da ingenting med det å gjøre, hadde jeg ikke villet dette nok, hadde jeg aldri i min villeste fantasi ville gått gjennom dette heller..

Jeg fikk tilbake at hun kjente så mangen som fikk hjelp, inkludert søster osv. Å de hadde ingen problemer med å huske medisinene.

Ja sorry meg for at jeg var så glemsk å glømte å ta sprayen ut av vesken min, å legge den i festvesken.... :sjenert:

Jeg er sånn så kan irritere meg grønn på kommentarer som de egentli sku bare holdt for seg selv, å kjenner at alle plugger blir tent!!! Egentli ville jeg bare sette meg ned å grine når jeg kom på at sprayen låg igjen hjemme. Men men... De får mene hva dem vil.

Jeg skal hvertfall inn å ta ut egg imorgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mange hun kjenner, så kan ingen vite hvordan det er før man er oppi det selv. Alle reagerer forskjellig. Spraytåka er det noen som ikke kjenner i det hele tatt, mens andre blir helt på bærtur og sånn er det bare! Jeg har måttet telle antall piller gjennom hele ferskforsøket og faktisk alle ti ukene på hormonstøtte nå for å være sikker på at jeg hadde tatt det jeg skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hvor mange hun kjenner, så kan ingen vite hvordan det er før man er oppi det selv. Alle reagerer forskjellig. Spraytåka er det noen som ikke kjenner i det hele tatt, mens andre blir helt på bærtur og sånn er det bare! Jeg har måttet telle antall piller gjennom hele ferskforsøket og faktisk alle ti ukene på hormonstøtte nå for å være sikker på at jeg hadde tatt det jeg skulle.

Ikke sant. Jeg forstår bare ikke hva det er med folk som bare må si sånne ting, når de ikke har anelse om hvordan det er. Søster til en tidligere eks av meg, måtte også gjennom dette, da mannen hennes er steril.. Jeg hadde ingen anelse om at det var sånn som dette.

Å det er jo nettopp det, alle reagerer forskjellig.

Enkelte må bare føle at de vet best....

Jeg kommer nok også til å være litt "vimsete" med pillene også tenker jeg. Å må nok helt sikkert telle for hver dag om jeg har tatt for den dagen, å når jeg sku :Nikke:

Det er så greit å få ut sånne ting som irriterer og plager her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine søte, sånne folk er misunnelig fordi det ikke dreier seg om DEM. Vend det andre kinnet til, og bry deg ikke om teite kommentarer. Hun er tydeligvis ikke smart nok til å forstå hva alle rundt henne gjennomgår, når hun kan si noe slikt!

Du er tøff, la det prelle av som vann på gåsa!

Sparketassen og jeg heier så innmari på eggene dine imorgen :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine søte, sånne folk er misunnelig fordi det ikke dreier seg om DEM. Vend det andre kinnet til, og bry deg ikke om teite kommentarer. Hun er tydeligvis ikke smart nok til å forstå hva alle rundt henne gjennomgår, når hun kan si noe slikt!

Du er tøff, la det prelle av som vann på gåsa!

Sparketassen og jeg heier så innmari på eggene dine imorgen :hoppendeglad:

Ja, jeg vet du har rett. Men jeg er liksom ikke så vandt med å få sånne ting slengt i tryne på en måte :sjenert: Å da blir jeg ofte litt paff, når jeg får det mot meg. Å klarer ikke tenke kjapt nok hva jeg skal si/gjøre :fnise:

Jeg er litt rar sånn sett :eeeh:

Jeg kjenner det kløøøør i eggstokkene, når dere heier på oss :ler: Me like! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet du har rett. Men jeg er liksom ikke så vandt med å få sånne ting slengt i tryne på en måte :sjenert: Å da blir jeg ofte litt paff, når jeg får det mot meg. Å klarer ikke tenke kjapt nok hva jeg skal si/gjøre :fnise:

Jeg er litt rar sånn sett :eeeh:

Jeg kjenner det kløøøør i eggstokkene, når dere heier på oss :ler: Me like! :hjerte:

:klemmer:

Nei, man skal jo ikke være vant til å høre slike kommentarer, og selvfølgelig blir man jo helt perpleks... Jeg hadde heller ikke visst hva jeg skulle si der og da. Man kan jo bli satt ut av mindre enn det. Jeg tror jeg hadde begynt å le, rett og slett. Når folk er så tankeløse..

Det går så fint med deg, atte :jepp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...