Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Ikveld sku egentli sambo komt hjem. Men pga snøstorm på land, blir det imorgen, så lenge været er bedre da.

Kjedeligt å få den tlf nå, men men :sjenert:

Greit med pengene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, åsså fikk de vite ang jula også. Sambo har hjemreise på julaften. Så vi håpte jo litt at de fikk komme hjem noen dager før. Men neida, de kommer ikke hjem før 27 :trist: Jaja, sånn er det jo bare. Greit at det ikke var denne første jula med baby da, for å se det på den måten :)

Nåde om han er ute neste jul også, da vi SKAL ha en baby :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til UL! :hoppe: Som jeg skrev til deg i sted, jeg har en god følelse! :) Krysser fingrene i allefall!!

Kjedelig at samboer er forsinket hjem, og at han ikke kommer til å være hjemme på julaften :kose: Men som du sier, hadde vært verre om dere hadde baby... Så får satse på både baby og samboer som er hjemme neste jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til UL! :hoppe: Som jeg skrev til deg i sted, jeg har en god følelse! :) Krysser fingrene i allefall!!

Kjedelig at samboer er forsinket hjem, og at han ikke kommer til å være hjemme på julaften :kose: Men som du sier, hadde vært verre om dere hadde baby... Så får satse på både baby og samboer som er hjemme neste jul ;)

Ja, å jeg er såååå spent :popcorn::hoppendeglad:

Ja, litt kjipt. Men, jeg var egentli litt forbredt på at han ikke kom til å være hjemme på julaften. I og med at det er da det er hjemreise. Men så hadde jeg jo litt følelse at han skulle få komme hjem litt før :sjenert:

Men, neste år :lur:

Idag overlever jeg hvertfall ;) Håper bare han kommer hjem til torsdag, da vi skal til Haugesund. Har ikke helt lyst til å kjøre/ta båt/buss heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å jeg er såååå spent :popcorn::hoppendeglad:

Ja, litt kjipt. Men, jeg var egentli litt forbredt på at han ikke kom til å være hjemme på julaften. I og med at det er da det er hjemreise. Men så hadde jeg jo litt følelse at han skulle få komme hjem litt før :sjenert:

Men, neste år :lur:

Idag overlever jeg hvertfall ;) Håper bare han kommer hjem til torsdag, da vi skal til Haugesund. Har ikke helt lyst til å kjøre/ta båt/buss heller :sjenert:

Jeg også! :hoppe:

Han kommer nok helt sikkert hjem til torsdag :) Er jo fortsatt en god stund til. Men det viktigste er jo at han er tilstede på mandag eller når det blir uttak da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :hoppe:

Han kommer nok helt sikkert hjem til torsdag :) Er jo fortsatt en god stund til. Men det viktigste er jo at han er tilstede på mandag eller når det blir uttak da :)

Jada, han gjør nok det. Men jeg orker ikke håpe for mye på at han kommer hjem imorgen :fnise: Blir jo så skuffa om det ikke skjer da :sjenert:

Det er helt sant! Å han er her helt sikkert til neste uke, håper jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, kjedelig med sambo ute på sjøen. Vet hvordan det føles, ja. :gjeiper: Her går mannen av den 25., men er ikke hjemme før tidligst den 26.

Spennende med UL på torsdag! :hoppe: Skal du hitover da, eller gjør du det hos en gynekolog der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig med sambo ute på sjøen. Vet hvordan det føles, ja. :gjeiper: Her går mannen av den 25., men er ikke hjemme før tidligst den 26.

Spennende med UL på torsdag! :hoppe: Skal du hitover da, eller gjør du det hos en gynekolog der nede?

Ja, vi får trøste oss sammen, oss gressenker :fnise:

Ja, blir spennende å se om det er noe på G :lur: Jeg skal til H-town ja. Jeg spurte om jeg kunne ta det her, for å sleppe å reise heilt der for bare sjekk. Men hun sa at første gang ville de alltid ha dem dertil. Så da får jeg bare lye da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger spent med deg videre! Som lilywhite så har jeg en god følelse for dere denne runden :klemmer:

Åååh :hjerte: Jeg liker når andre også har god følelse! Jeg føler det hjelper litt :fnise:

Selvom jeg føler at jeg ikke kan ha for store forhåpninger, i og med at det er første gang. Jeg leser så masse at de fleste blir det ikke på første forsøk.. Men egntlig prøver jeg å ikke tenke så masse på det, å heller ta det litt som det kommer. Da blir jeg ikke så skuffet om det ikke går denne gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som får det til på første forsøk også! :Nikke: ...vi fikk det til på første innsett. Sa til sykepleieren etter innsettet før vi dro derfra at vi hadde jo ingen forhåpninger siden det tross alt var første innsett, men nei hun hadde troen hun! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som får det til på første forsøk også! :Nikke: ...vi fikk det til på første innsett. Sa til sykepleieren etter innsettet før vi dro derfra at vi hadde jo ingen forhåpninger siden det tross alt var første innsett, men nei hun hadde troen hun! :fnise:

Ja, er jo mangen som får det til på første, det er det jo. Jeg husker også når vi var på samtalen. Så sa han at prosenten var høgere på andre forsøk, enn første, mener jeg å huske :sjenert:

Uansett, vi får bare krysse alt, å håpe at det går. Han sa jo at siden jeg hadde blitt gravid med sambo en gang før, så var sannsynligheten stor for at vi skulle lykkes. Det hjelper ikke akkoratt på å være litt "anonym" på det hele, når han sier slik :fnise:

Med en gang tenker jo jeg da at da går dette på skinner, å vi får det til med en gang :ler: Hadde det bare vært så enkelt :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh. Jeg får ikke til og sove, så skal jeg snart stå opp :( Har ligget i sengen 3,5 time :irritert: 4 timer til jeg skal stå opp. Kjempesulten er jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh. Jeg får ikke til og sove, så skal jeg snart stå opp :( Har ligget i sengen 3,5 time :irritert: 4 timer til jeg skal stå opp. Kjempesulten er jeg også..

Åh, sånne netter er så forbanna fæle! :( Håper du fikk sove litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånne netter er så forbanna fæle! :( Håper du fikk sove litt :klem:

Årh ja!!! Jeg rett å slett hater når det skjer. Hvertfall når jeg vet jeg har en lang arbeidsdag, som begynner tidlig! Det ble rett under 3 timer med søvn.. :Gjesp::klem:

Håper du fikk noen timer søvn i natt :klem:

Det ble rett under 3 timer søvn gitt.. Så jeg merker det idag :Gjesp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sambo har enda ikke kommet hjem! :( Å vil ikke rekke å komme hjem til imorgen til timen. HELDIGVIS skal vi bare på kontroll!! Så da må jeg reise alene. Men heldigvis hadde bestevennina mi mulighet til og bli med :hug: Hun kunne avspasere på jobb, så jeg slapp å kjøre/ta båt/buss alene. Så det er heldigvis veldig greit da hvertfall! Jeg fryktet ett øyeblikk at jeg måtte dra alene. Å det er greit nok det hadde det vært her i området, å ikke så langt vekke.. Men men. Nå har det ordnet seg da! :nigo:

Supertrøtt idag! Alt for lite søvn. Må så ta meg en liten (stor) hvil når jeg kommer hjem :veslejenta:

Jeg kjenner jeg gleder meg allerede. Synd det er så lenge til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at han ikke rekker hjem til kontrollen :klem: det er jo veldig spennende å se hva som har skjedd :) kjenner du noe i magen?

Ja, veldig! Men men. Så lenge han er kommet hjem til uttak, så skal jeg vell overleve :fnise:

Blir kjempe spennende å se hva de finner ut imorgen :danse:

Kjenne noe i magen.. Hmm.. Hva skal man kjenne? :ler: Trur ikke jeg kjenner noe som helst. Lite matlyst enesten. Jo, også igår var jeg skikkelig svimmel, og kvalmen. Jeg var så kvalm at jeg var redd for at jeg skulle få spysjuka. Å inatt var jeg også kjempekvalmen. Det var så gale at jeg ble litt lei meg. For spysjuka kunne ikke kommet på dårligere tidspunkt. Hadde jeg fått det, hadde jeg jo ikke kunne dratt imorgen, pga smittefaren. Men, det har gått fint sålangt :) Jeg merker enda at jeg er svimmel. Men aner ikke om dette har sammenheng med medisinene :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på alle de som har trua på at det blir baby på deg så fort som mulig og at du har mange modne egg:D:D Gleder meg på dine vegne jeg!! Litt synd at ikke sambo kunne bli med men bra du har ei venninne som stiller opp!:D Det er jo kjedelig å reise helt alene. Jeg krysser fingrene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...