Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Ja, det var vell det den hette om jeg ikke husker feil :klo: Er det den du har gått på? Nårtid tok du den? Å fikk du noen bivirkninger?

Nei jeg hadde menopur. Har hørt at puregon skal være den letteste av sprøytene å sette fordi spissen er så tynn på den :) Menopuren tok jeg kl 8 sammen med første dose nesespray og kan ikke huske at jeg fikk noen spesielle bivirkninger, men ble overstimulert helt på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg hadde menopur. Har hørt at puregon skal være den letteste av sprøytene å sette fordi spissen er så tynn på den :) Menopuren tok jeg kl 8 sammen med første dose nesespray og kan ikke huske at jeg fikk noen spesielle bivirkninger, men ble overstimulert helt på slutten.

Åh :) Blir spennende å se da, hvordan det går med denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg komt så langt på strikketøyet mitt :nigo: Jeg har nesten strikket hele ryggen nå :hoppe: Men nå er det jo såklart noe jeg ikke helt forstår i oppskriften, så da må jeg jo vente helg til sent imorgen kveld, før jeg kan spør hun ene jeg jobber med :sjenert: Jeg liker jo ikke å legge strikketøyet fra meg når jeg er i gang :opplyser:

Idag skal jeg også starte på sprøyta. Jeg har bestemt at jeg skal ta den kl.22, når jeg skal ta sprayen :Nikke: Litt fordi jeg hele veien har glømt den tidligere når jeg hadde bestemt meg for ett klokkeslett :fnise:

Ellers satt jeg ca 3 timer barnevakt idag, for datteren til kusina mi, på 1 år :rodmer: Hun er jo såå herlig. Jeg smelter jo helt når jeg er rundt henne. Når jeg skulle gå, ville hun jo hele tiden komme til meg, gi meg kos, klem osv :hjerte:

Selvom jeg merker det er litt slitsomt å passe andre sine unger, å føle jeg må underholde hele tiden :fnise: Gleder meg til jeg har min egen, som jeg enten kan sette oppi lekegrind, leke med, mate, legge osv osv. Litt lettere med egne tenker jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde puregon. :jepp: Den nålespissen er så tynn at den omtrent glir inn i huden av seg selv. Greit å øve seg, sånn sett, fordi eggløsningssprøyten er mye tykkere :sjenert: men da har man allerede kommet over kneika så det meste er greit. :ler: Lykke til i dag! :duskedame:

Jeg hadde ingen nevneverdige bivirkninger forresten. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde puregon. :jepp: Den nålespissen er så tynn at den omtrent glir inn i huden av seg selv. Greit å øve seg, sånn sett, fordi eggløsningssprøyten er mye tykkere :sjenert: men da har man allerede kommet over kneika så det meste er greit. :ler: Lykke til i dag! :duskedame:

Jeg hadde ingen nevneverdige bivirkninger forresten. :nigo:

Jeg liker ikke at det er forskjell på spissene. Hva er poenget med det? :jolie:

Fikk du EL-sprøyta i pakken? Jeg fikk ikke den jeg :sjenert: Så jeg håper det er noe jeg får når jeg er der på kontroll? :sjenert:

Takk for det :takke:

Jeg håper jeg heller ikke får noen bivirkninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å passe en liten en :hjerte: 1-åringer er superskjønne, herlig alder synes jeg! :rodmer:

Åh, så du har ikke satt sprøyten enda du. Lykke til, det går nok bra :) Enig med Belle, nålespissen er så tynn at det er ikke noe stress :) Er litt ekkelt, spesielt i begynnelsen, men ikke noe vondt eller vanskelig synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å passe en liten en :hjerte: 1-åringer er superskjønne, herlig alder synes jeg! :rodmer:

Åh, så du har ikke satt sprøyten enda du. Lykke til, det går nok bra :) Enig med Belle, nålespissen er så tynn at det er ikke noe stress :) Er litt ekkelt, spesielt i begynnelsen, men ikke noe vondt eller vanskelig synes jeg :)

De er så :rodmer: Jeg syntes også det er litt rart å se hvor mye de faktisk forstår, til å være så små. Å når hun er så kosete, så smelter jo hjerte mitt :hjerte:

Den skal jeg snart ta ja :lur:

Jeg skal nok overleve tenker jeg ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt min første sprøyte :hoppe:

Det gjekk fint det :) Eneste det var jo en lang nål :sjokkert: Men det gjekk fint å få den inn i huden, da :) Ser jeg er litt rød, rundt der jeg har stukket. Eller, litt stor rød flekk. Men det går vell vekk etterhvert tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt hadde jeg den rareste drømmen.

Jeg var jo da gravid, å det var sambo også :skratte: Vi begge fødte ungene, å det var en gutt å ei jente :ler: Ikke vet jeg hvor den ungen kom ut av sambo, å ikke trenge jeg å vite det heller :fnise:

Dette måtte jeg såklart fortelle sambo når han ringte meg idag. Så sier han at han skulle også få stor mage som meg, når jeg er gravid. Så skulle vi begge trene det vekk etter jeg har født ungen. Dette for å vise sympati da selvsagt ;) Jeg måtte jo bare le. Han er så søt :rodmer:

Siste kveldsvakt idag, før 5 dagers fri :nigo: Me like! :lur:

Å på mandag eller tirsdag kommer sambo hjem. Han å de han jobber med, snakket litt om å ha et julebord på mandag, å komme hjem tirsdag. Å det er jo greit det :) Han må jo gjøre det nå før jeg event blir gravid. For da kommer han ikke til å ville gjøre det :fnise:

Den røde "runningen" rundt der jeg stakk meg igår, er bortevekk. Så var nok bare huden som reagerte på at jeg stakk noe inni der. Så det var jo greit å vite at det ikke var noe form for reaksjon :Nikke:

Ellers håper jeg at jeg får komme igang med strikketøyet senere når eksperten kommer på jobb. Jeg får jo helt abstinenser når jeg ikke får strikke :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! :hoho: For en drøm! Men er jo godt da, at han vil sympatisere mage med deg :fnise:

Min sambo gikk opp i vekt under min 1.termin, men nå er han blitt "liten" igjen ;)

Så bra at det ikke var noen reaksjon som ble sittende! Deilig å se at alt er som det skal? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også røde merker etter hvert stikk, men de gikk bort iløpet av dagen :) Hvis det blir verre og det ikke går bort så bør du gi beskjed til klinikken.

Morsom drøm :fnise: Har hørt at det er en del menn som blir sympati-tykke mens dama går gravid, så det er nok vanligere enn man tror. Her i huset tror jeg mannen blir tykkere under første trimester fordi jeg spiser så lite så da spiser han mitt i tillegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også små, røde prikker, og husker fra sist at jeg innimellom fikk små blåmerker, er nok helt normalt :)

:ler: For en drøm du hadde! :skratte: Mye rart man kan koke sammen oppe i hodet sitt på natten, det er i allefall sikkert! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også små, røde prikker, og husker fra sist at jeg innimellom fikk små blåmerker, er nok helt normalt :)

:ler: For en drøm du hadde! :skratte: Mye rart man kan koke sammen oppe i hodet sitt på natten, det er i allefall sikkert! :fnise:

Ja, det er vell ganske normalt. Det er jo uvant for kroppen at det skal stikkes en nål inni huden. Så er vell derfor tenker jeg :Nikke:

:ler: Jeg vet. Det er så morsomt. Alle disse drømmene. Så er jeg så glad for at jeg kan huske hva jeg har drømt, når det er sånne morsomme drømmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg snart hente ei vennine på jobb. Vi skal handle mat, å lage noe godt å spise på :slikk: Kjenner jeg er sulten nå. Så skal bli godt med mat om ikke sååå lenge :)

Så skal vi se film å bare kose oss :hjerte:

Jeg liker sånne kvelder. Så regner det noe sykt ute, da er det hvertfall godt å sitte inne og kose oss med fyr i peisen, stearinlys og kjekk film :nigo:

God fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hørtes ut som en koselig lørdagskveld ja!:D i det siste har jeg vært lite sosial men nå fikk jeg også lyst å lage noe god mat sammen med noen venninner.

Er det lenge til at de skal se om du har fått en del modne egg?? Og når skal de da sette inn befruktede egg? Skikkelig spennende!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ut som en koselig lørdagskveld ja!:D i det siste har jeg vært lite sosial men nå fikk jeg også lyst å lage noe god mat sammen med noen venninner.

Er det lenge til at de skal se om du har fått en del modne egg?? Og når skal de da sette inn befruktede egg? Skikkelig spennende!:D

Ja, jeg liker sånne helger :hjerte: Om det er med sambo eller venner :)

Nei, vi skal på kontroll på torsdag :hoppe:

Så blir det mest sannsynligt uka etter :nigo:

Blir spennende og se om det er modne egg eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du til ultralyd nå onsdag eller torsdag? :sjenert:

Torsdag :hoppendeglad:

Kjempespennende om de er klare, eller om jeg må på medisiner enda lenger :popcorn:

Vi har time 11.15 trur jeg det var. Greit at det er litt tidligt, så jeg slepper å vente hele dagen. Eneste minuset med det at da må vi ekstra tidligt opp, tar rundt to timer å kjøre, om det klaffer med ferja + rush :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...