Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Er innom og ønsker deg en fin lørdag, Carhrine :) Kos deg med strikketøyet :klemmer:

Takk for det :hjerte:

Håper du også får en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deiligt å ligge i sengen enda :fnise: Våknet for 20 min siden, og har bare lest nyheter å vil bare sove mer :ler:

Idag skal vi på jobben ut, lage god mat, å godt i glasset :hoppe: Så jeg håper dette er siste gang jeg drikker alkohol på evigheter :nigo: Mensen meldte også sin ankomst idag tidlig. Heldigvis gjekk jeg på do når sprayen skulle tas :hoho:

Nå må jeg vell stå opp, dusje, spise frokost, en tur på senteret her. Ikveld skal det drikkes ;)

God lørdag alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Kos deg ikveld, din heldige karamell! :klemmer:

Du får drikke godt ikveld, da! :lur: Husk at, hvis du blir smelt på tjukka i neste runde, så bør du være edru i mange måneder fremover. Kanskje et år!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med siste drikking på lenge nå! :):klemmer:

Kjenner jeg savner et lite glass vin til god helgemiddag nå og da.

På en måte er jeg glad jeg kun liker sprit. Å det drikker jeg kun når jeg skal ut-ut. Å det pleier igrunn ikke være så ofte. Hadde jeg likt vin, som deg og alle (føler alle :fnise: ) andre liker. Trur jeg at jeg også hadde savnet å ta ett glass vin en lørdagskveld :)

Jeg skal nyte denne alkoholkvelden min ;):fnise:

Ha en fin kveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Kos deg ikveld, din heldige karamell! :klemmer:

Du får drikke godt ikveld, da! :lur: Husk at, hvis du blir smelt på tjukka i neste runde, så bør du være edru i mange måneder fremover. Kanskje et år!!! :fnise:

Jeg liker å være en heldig karamell :hoho:

Skal også ta noen glass for dere, å ha dere med i tankene ;)

Skal nok klare å drikke meg mindre lur :lur:

Å jeg håper at det er rundt 1 år til neste gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg snart begynne å gjøre meg klar for kvelden :icon_lol: Må bare slappe litt av i sofaen først :fnise:

Jeg var jo en tur på senteret, for å se etter en kjole, strømpebukse, og strikkepinner. Kom hjem med strømpebukse. Kjole fant jeg ikke. Å pinnene glømte jeg helt ut :grine:

Så ikveld blir det en litt "gammel" svart kjole, røde pumps å no pynt da. Håre skal jeg bølge ( I slike tilfeller hater jeg å ha så langt hår, det tar fort 1,5 time :sjokkert: )

Å så blir det hæla i taket :danser::skaal:

Jo, jeg må jo også fortelle noe. Sambo er så søt :rodmer:

Igår når han ringte meg. Så fortelte han meg at han å 2 han jobber med. Hadde sotte på dataen etter jobb, å sett på barnevogner :fnise: Alt fra best i test, til utseende, å tilbehøret som følger meg ;)

Så sier han: Kanskje vi skulle kjøpt vogn snart. Kjøper vi den i desember eller januar, kan det jo være vi får den på tilbud, hvis de har fler igjen av 2012 modellen :fnise: Han er så søt :hjerte:

God lørdag alle :nigo: Nå ska jeg straks straka vegen til bade å begynne med det hersens håret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg vil også på fest i stram kjole og røde pumps! (Vi deler nok samme sko-glede der, ja ;) )

Søte samboeren din :) Lurt med vogn på tilbud :Nikke:

Koselig at du drikker litt for oss også, Cathrine! Ha det max moro ikveld!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et fint festantrekk! :) Du ser nok smashing ut! :sminkedokke: Kos deg masse, masse i kveld! :) Spesielt siden det forhåpentligvis blir en stund til neste gang ;)

Søt samboeren din er da! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg vil også på fest i stram kjole og røde pumps! (Vi deler nok samme sko-glede der, ja ;) )

Søte samboeren din :) Lurt med vogn på tilbud :Nikke:

Koselig at du drikker litt for oss også, Cathrine! Ha det max moro ikveld!! :danse:

Oh yes! Jeg syntes det er ganske sexy med rødt :ler: Så om jeg skal ha svart kjole/kjørt, liker jeg å ta på meg de røde pumpsa, rødt skjerf og rød lebestift :kyss2:

Jeg liker å ta en drink for alle :hoho: Kvelden var kjmpekoseligt! :Nikke:

Kos deg masse i kveld, og ta gjerne en drink for meg også ;)

:klemmer:

Jeg koste meg, å tok 2 drinker for deg ;)

Høres ut som et fint festantrekk! :) Du ser nok smashing ut! :sminkedokke: Kos deg masse, masse i kveld! :) Spesielt siden det forhåpentligvis blir en stund til neste gang ;)

Søt samboeren din er da! :rodmer:

Jeg så faktisk smashing ut, om jeg ka si det selv :fnise: Dette håper jeg virkelig var siste gang :Nikke:

Vil heller være hjemme med en voksende mage :rodmer:

Ja, han er virkelig søt, å gullverdt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke litt dårligt idag. Å det passer meg helt perfekt! :Nikke: Nå irriterer det meg bare at jeg aldri fikk kjøpt de strikkepinnene :rasende:

Idag skal jeg bare slappe av forann tv, spise chips og drikke brus :nigo: Det er DEN dagen idag : fnise:

Det er jo såklart siden jeg fortjener det ;):ler:

Trur dere ikke at når vi kom bort der igår. Kom jeg på at jeg hadde glemt Ob hjemme, OG sprayen!?!? Hva er det som skjer med hukommelsen min for tiden! Det var liksom de viktigeste tingene jeg måtte ha med meg, men neida... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med sprøytestart imorgen :klem:

Oiii. Det er allerede imorgen! :wow:

Jeg liker når dere kan hjelpe meg å huske på ting, når jeg ikke henger helt med :fnise:

Lurer litt på når iløpet av døgnet jeg skal ta sprøyta. Nå jobbber jeg jo kveld tom torsdag. Så fri til onsdag, og da er det tidligvakt. Så må uansett ta den på jobb. Da trur jeg det er best å ta den litt på kveldingen. Slepper jeg å risikere å forsove meg osv :fnise:

Jeg må tenke ut et klokkeslett :)

Oi. Så da er det 1,5 uke til kontroll, og rundt 2 til uttakk :hoppe:

Dette er sååå spennende!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med sprøytestart! :hoppe: Føler du deg ''klar'' til å gjøre det? Det går mye bedre enn du tror alså, det første stikket er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med sprøytestart! :hoppe: Føler du deg ''klar'' til å gjøre det? Det går mye bedre enn du tror alså, det første stikket er verst.

Jeg er så klar som jeg kan bli trur jeg :fnise:

Jeg trur det hjelper på at det ikke ser ut som en sprøyte :) Åsså er det jo bare å holde ut magen med hånden, å sette nåla der jeg skal stikke, snu meg/lukke øynene, så stikke ;):fnise:

Så gleder jeg meg så. For da er det ikke lenge til jeg skal ruge :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tøffe Cathrine :klemmer:

:skratte: Tøff? :fnise: Da kjenner du ikke meg. Jeg kan være verdens største pingle skal jeg fortelle deg ;) Er det plutselig en edderkopp hjemme hos meg, kan jeg bli så redd å begynne å grine, å tør ikke være i det romme engang. Samme med lyn å tornen.

Så når det gjelder disse to tingene, kan jeg nesten bare grave min egen grav :ler:

Men, jeg vet jo med disse sprøytene, at det kan gi meg en skatt. Så kan kanskje være derfor jeg tar så "lett" på det ;) Kan jo være det blir annerledes imorgen :fnise:

Men takk for at du syntes jeg er tøff ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det puregon du skulle ta?

Ja, det var vell det den hette om jeg ikke husker feil :klo: Er det den du har gått på? Nårtid tok du den? Å fikk du noen bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...