Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Jeg er sååå trøtt idag :sleeping:

Jeg trur jeg har begynt å få sår i nesen også, i begge "pustehålene" :( Det kjennes ut som det er et "sår" der, å klør noe voldsomt :( I den ene kjente jeg det allerede dagen etter jeg begynte på sprayen trur jeg det var. Nå kjenner jeg det i den andre også :(

Jaja, jeg overlever vell. Bare veldig ubehagelig :jolie:

Åsså hater jeg når det begynner å renne ned i munnen :( Av og til så er den ekle smaken der så lenge også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: kanskje ha noen sterke pastiller på lur eller no? Fisherman feks?

Ja, jeg har tenkt tanken. Men vet ikke om det kan ødlegge for noe? :fnise: Ikke vet jeg da om det kan ha noe å si.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterhekling er gøy. :nigo: Min favorittblomst å hekle er denne (den nederste). Den er superenkel og ser så fin ut! Hekler med dobbelt garn da, for å få den stivere.

Her er forresten oppskriften på babyuggsene. :nigo: Når hun skriver ''hekle 2 fm sammen'' eller ''3 staver sammen'' mener hun altså å minke/redusere. Søk på ''sc tog'' for fm sammen og ''dc tog'' for staver sammen på youtube så ser du der hvordan det gjøres. :) Det du også må gjøre når du starter på vristen (4.omgang på skoen) er å finne midten og så telle deg bakover mot starten for å finne ut hvor du skal starte med 2 fm sammen. Det har aldri stemt for meg de tallene hun oppgir ihvertfall. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterhekling er gøy. :nigo: Min favorittblomst å hekle er denne (den nederste). Den er superenkel og ser så fin ut! Hekler med dobbelt garn da, for å få den stivere.

Her er forresten oppskriften på babyuggsene. :nigo: Når hun skriver ''hekle 2 fm sammen'' eller ''3 staver sammen'' mener hun altså å minke/redusere. Søk på ''sc tog'' for fm sammen og ''dc tog'' for staver sammen på youtube så ser du der hvordan det gjøres. :) Det du også må gjøre når du starter på vristen (4.omgang på skoen) er å finne midten og så telle deg bakover mot starten for å finne ut hvor du skal starte med 2 fm sammen. Det har aldri stemt for meg de tallene hun oppgir ihvertfall. :gjeiper:

Oh my. Den blomsten var jo myye finere, enn den vi har begynt på, eller jeg vet jo ikke hvordan den vi har begynt på, for den var så vanskeligt, så jeg har levert det til ei som får slite med den :fnise: Vi må nok prøve oss på den blomsten også tenker jeg ;)

Mene skone ja. :hoho: Det virker for avansert for meg på det stadie jeg er på merker jeg :fnise: Jeg har ikke lært meg hvordan alle maskene gjøres engang :sjenert:

Kanskje jeg burde vente med de til jeg er blitt mer dreven, å forstår lettere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den smaken i munnen leste jeg at folk ble vant til. Jeg ble aldri vant til den :sjenert: drikk eller spis noe rett etterpå :Nikke:

Nei, jeg kommer nok aldri til å bli vant til den. Det er det samme med vanlig nasespray, jeg bruker det kun i nød, for jeg hater den smaken :(

Ja, det er jo en ide å spise etterpå. Jeg har prøvd å drikke vann, det hjelper ikke hvertfall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg begynner å få en del kviser :( Jeg liker det ikke. Pleier vanligvis ikke å ha det. Utenom når jeg skal få mensen, da kommer det to-tre stk. Men nå er det en del på både haka å panna. Det må være sprayen som gir meg dette.

Mensen skal jeg ha om 5-7 dager, å det kommer aldri så lenge før :sjenert:

Etter jobb så får jeg besøk av bestis. Vi skal se filmer å kose oss. Trur vi må ha fiskegrateng til middag :fnise: Nå har jo sambo reist, å da er det ofte fiskegrateng :ler:

Enda 3 timer igjen :sjenert:

Hvorfor er jeg ferdig med teppet mitt, uten at de har fått sendt det andre jeg bestilte. De var visst utsolgt for garne jeg bestilte (sendte mail å kjeftet på de, at det tok så lang tid), så de fikk det enten igår/idag eller imorgen trudde de. Så må de jo sende det også :jolie: Det tar for lang tid!

Så rett etter jobb må jeg kanskje en tur til sentrum å se om det er noe jeg kan gjøre i mellomtiden!

Irriterer meg at jeg ikke klarer å lese oppskrifter uten å få hjelp :( Jeg har jo fri fra jobb imorgen, så hadde passet meg perfekt å hatt det å kost meg med :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg kom hjem fra jobb har jeg ryddet å vasket kjøkkenet, fått fyr i peisen, å ryddet litt i stuen. OG sotte fiskegratengen i komfyren, å sotte potene på kok :nigo: Er sååå sulten nå, så glad det er klart om ca 20 min :) Så da blir det kos med grateng og home and away :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om gressenke-ettermiddag :fnise: Herlig!!

Kviser ja.. Kommer sikkert pga sprayen :Nikke: MEN, den som venter på noe godt.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt med fæl smak i munnen, men det kommer vel noe godt ut av både det og kvisene skal du se ;)

Vi hadde også fiskegrateng i dag, jeg elsker det!! Noe av det beste jeg vet faktisk :sjenert:

Ha en fin fridag i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om gressenke-ettermiddag :fnise: Herlig!!

Kviser ja.. Kommer sikkert pga sprayen :Nikke: MEN, den som venter på noe godt.. :klemmer:

:ler: Du kan så si ;)

Jepp :nigo: Jeg håper jo det kommer noe godt ut av dette her. Ikke nok med bare kviser å trøtthet. Men gurimalla så lett jeg har for å sippe :ler: Jeg kan jo ikke annet enn å bare le av meg selv når jeg registrerer at enkelte ting er ikke normalt å begynne å sippe av :fnise:

Ekkelt med fæl smak i munnen, men det kommer vel noe godt ut av både det og kvisene skal du se ;)

Vi hadde også fiskegrateng i dag, jeg elsker det!! Noe av det beste jeg vet faktisk :sjenert:

Ha en fin fridag i morgen :klemmer:

Jeg også elsker fiskegrateng. Sist sambo var på jobb, hadde jeg det 3 dager på rad :hoho: Litt lei på den 3 dagen da :sjenert: Men det er jo så godt, så klarer jeg jo ikke slutte å spise selv om jeg er mett :fnise:

Glad jeg har fri idag, for inatt har jeg virkelig slete med søvnen! Våknet såå mangen ganger. Veldig irriterende når jeg kunne sove lenge å alt. Men, må jo ha noen sånne dager også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at jeg har fri idag. Natten var virkelig lang. Å jeg var så trøtt. Men jeg våknet så mangen ganger likevell. Pusene har vore superville inatt å hatt skikkelig hinderløype. Så det har jo litt med saken å gjøre at jeg har sovet så dårligt..

Så når jeg sto opp, hoppet jeg rett i dusjen. Fikste meg, å gjorde meg klar. Å stakk på europris.

Igår fikk jeg en sånn reklame fra europris. Å såg det var flerne ting jeg kanskje skulle sett på.. Så når jeg var der idag. Såg jeg ett søtt juleservise. Hvit, men på kanten var det hjerter rundt :rodmer:

Men jeg kjøpte ingenting da. Jeg likte på en måte hvordan det så ut. Men ikke hvor små f.eks potetskålene var. De var så små på en måte. Det samme var det langfatet. Men så likte jeg det sånn også :fnise:

Men jeg kjøpte litt fler av de kakeboksene som de selger. Vi har noen fra før, å de er jo så søte :)

Så etter jeg kom hjem, har jeg logget i sofaen, sett tv. Fått fyr i peisen å bare slappet av :nigo: Superdeiligt! Hvertfall når jeg hører hvordan det er ute :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff høres ut som en fæl natt :klem: håper du får en fin kveld og får sove godt inatt.

Takk for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, idag sku jeg vært 35 uker :sjokkert: Her en dag fikk jeg vite at en ex-kollega av meg, skulle bli pappa, å at terminen var 20 desember. Samme dag som jeg hadde termin :sjenert:

Håper sånn jeg kan bli gravid igjen nå om ca 3 uker. Det hadde vært så fantastisk :hjerte:

Ellers lite på tapeten idag. Når jeg kommer hjem, må jeg hvertfall ta meg en kvil. Sove såå lite inatt også. Å tidlig opp på jobb. Å så tenkte jeg å vaske badet å rydde å vaske soverommene.

Idag holdt jeg på å forsove meg :fnise: Våknet 5 min før jeg vanligvis kjører. Så er det så typisk at når jeg har så dårlig tid, å stresser. Så er det flerne ting jeg må gjøre før jeg drar. Plutselig må jeg fylle mat til pusene, så vann. Hente sprayen som jeg holdt på å glømme osv.

Men, jeg kom hvertfall tidsnok på jobb da :nigo:

Ønsker alle en fin torsdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist å tenke på.. :(

Men jeg er sikker på at det snart blir din tur! :kose:

Huff ja. Men men, sånn er det jo bare :( Jeg håper også at det blir min tur snart :Nikke::klem:

:klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...