CathrineMic Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #541 Del Skrevet 26. oktober 2012 Så kjekt med pusekatter! Skulle gjerne hatt en jeg også, men jeg er allergisk, og da er jeg redd for at det ville blitt et problem når vi får barn (jeg kan jo alltids ta medisiner, litt verre med et lite barn som blir allergisk ) Kjedelig med ryggvondt! Håper du blir bedre snart God jobbehelg, håper du overlever trass manglende strikketøy Åååh, er du allergisk Men jeg vet det er en type katt, som allergikere kan ha, kanskje det kunne vært noe? Jeg husker ikke helt hvilken rase det er, men det er hvertfall en type folk kan ha, selv om de er allergisk Det er håp for alle Jeg har også tenkt litt på hvordan det vil bli når vi får barn, med disse to pusene. Men jeg trur jeg bare må dekke til vogn, segn åsånt, så de ikke kan hoppe oppi der. Jeg tenker jo at de kan hoppe oppi sengen når babyen sover eller noe, å kvele den. Men gu så mangen så har pusi, å har babyer, der det ikke har skjedd noe Vi finner vell ut av det Kvitte meg med dem vil jeg hvertfall ikke Ryggen er nå som så. Vond, men jeg prøver å holde ut Skal bli spennende å se hvordan denne lange jobbhelgen går Blir det for gale, må jeg jo bare gå hjem. Å det å være på jobb uten strikketøy, er jo nesten døden Hvordan skal resten av helgen gå tenker jo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 26. oktober 2012 #542 Del Skrevet 26. oktober 2012 Vi og har en jentepus som jeg ikke vet helt om kommer til å takle en tilkommer til familien hvis den tid kommer. Hun er den særeste katta jeg har hatt/møtt. Men hun må nok bare finne seg i å dele hjerterom :flire: Tror nok vi har skjemt henne godt bort. Hun er jo barnet vårt Så synd at du sliter sånn med ryggen din. Er det en skade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #543 Del Skrevet 26. oktober 2012 Vi og har en jentepus som jeg ikke vet helt om kommer til å takle en tilkommer til familien hvis den tid kommer. Hun er den særeste katta jeg har hatt/møtt. Men hun må nok bare finne seg i å dele hjerterom :flire: Tror nok vi har skjemt henne godt bort. Hun er jo barnet vårt Så synd at du sliter sånn med ryggen din. Er det en skade? Våres to jenter er også ganske bortsjemte i og med at de er innekatter, har jeg dem også i senga jeg Som du sier, det er jo barna våre Jeg vet ikke hva som har skjedd med ryggen. Har vært hos kiropraktor også. Han knekte rundt om kring to ganger, å sa at det var ikke mer han kunne gjøre å her en mandag var jeg jo hos ei massør. Hun kjente det var noe rart baki der. Å ville prøve nåler om det ikke ble bedre den gangen. Akkoratt som det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 26. oktober 2012 #544 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Hihi du er ikke den eneste som har pelsdyra i senga. Det er jo det som vil være den største overgangen dersom vi skulle få et barn, for da må jo vi avvenne henne med det.. Men den tid, den sorg Håper det ordner seg da. Det er jo ikke noe godt å gå å ha vondt i ryggen, spesielt ikke om du skulle bli gravid nå. Graviditet følger jo med en del andre plager også =) Endret 26. oktober 2012 av Twelve12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #545 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hihi du er ikke den eneste som har pelsdyra i senga. Det er jo det som vil være den største overgangen dersom vi skulle få et barn, for da må jo vi avvenne henne med det.. Men den tid, den sorg Håper det ordner seg da. Det er jo ikke noe godt å gå å ha vondt i ryggen, spesielt ikke om du skulle bli gravid nå. Graviditet følger jo med en del andre plager også =) Ja, jeg syntes det er så koseligt når de sover med meg i senga Men som du sier, den tid, den sorg. Huff ja. Jeg håpe jeg slepper å få så voldsomme ryggproblemer. Da må jeg nok få en sykemelding, å jobbe mindre.Tar på å jobbe rundt 9 timer hver gang jeg jobber. Men igjen, den tid, den sorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. oktober 2012 #546 Del Skrevet 27. oktober 2012 Så moro at kattene kan være så forskjellige Jeg hadde en ganske langhåret katt før og han så alltid feit ut (men var ikke det) og nå har vi en med kortere pels og hun ser fort veldig tynn ut (men er absolutt ikke det! ). Veldig koselig å ha katt i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #547 Del Skrevet 27. oktober 2012 Så moro at kattene kan være så forskjellige Jeg hadde en ganske langhåret katt før og han så alltid feit ut (men var ikke det) og nå har vi en med kortere pels og hun ser fort veldig tynn ut (men er absolutt ikke det! ). Veldig koselig å ha katt i hus Ja, løye med det Våres har så forskjellige personligheter også. Det er så rart. Hun ene er kjempekresen, kosen hele tiden, å liker å ligge å slappe av. Hun andre er matmonster, liker alt, grisk, å vil kun ha kos når hun sjøl føler for det, som oftes når hun er trøtt, å veldig veldig vill av og til, jeg trur hun må han en form for ADHD Jeg elsker å ha katt i hus Å veldig greit når sambo er på jobb i nordsjøen, da er jeg liksom ikke alene alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #548 Del Skrevet 27. oktober 2012 Igår kveld når jeg kom hjem fra jobb, å åpnet døra nede i gangen. Så hørte jeg skikkelig mjauing. Dette skjer jo aldri. Så jeg tenkte bare at nå er de glade for at jeg kommer hjem. Så åpner jeg døra inn til leiligheten, å ser kun den ene pusen (Hun som er mest rampete). ( De er på gangen/hemsen/badet og gjesterommet når vi ikke er hjemme, å når vi sover. Ikke smart å ha de i stua om det plutselig er fluer eller noe der, da er alt reven ned fra border og vinduer ) Jeg ropte på den andre pusen, å hører skikkelig mjauing fra stua. Joda, da har hun komt seg inn i stua på en eller annen måte. Vore oppå hylla vi har over tv'en, som er ganske høyt oppe. Revet ned det som sto der, + knust en vase, så det var jo glassbråt over hele golvet. Å dette hadde hun gjort alene :hakeslep: Jeg forstår enda ikke hvordan hun har komt seg inn der, når døra til stua var igjen (Hun rampete har klart å åpnet døra inn til stua flere ganger, men det kan hun ikke ha gjort igår, siden den var igjen), å vi hadde dekket til åpningen som er på hemsen å ned til stua, der var det også slik som vi forlot det. Så vi sto der jo bare som et spørsmåltegn å aner ikke hvordan dette har skjedd, eller hvor lenge hun var der Flink var hun hvertfall som ikke hadde gått på do i stua Flaks hun ikke var skadet på glassbråtet hvertfall Itilegg er det første gang jeg har hørt hun mjauet skikkelig Jeg trudde ikke hun kunne mjaue jeg Å idag tok jeg sprayen en del senere enn jeg sku Jeg var så trøtt når alarmen ringte kl.8, å jeg hadde jo glømt sprayen på gangen, så jeg orket ikke stå opp når det var så kaldt, så jeg tok den ikke før kvart over 9 jeg. Tok meg rett å slett den friheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #549 Del Skrevet 27. oktober 2012 Damtidam.. 3 timer igjen på jobb. Tiden har igrunn gått så sakte idag Åsså er det så kaldt også Å frysepinnen jeg er, så klarer jeg ikke bli varm her jeg sitter. Av og til så er det så gale at jeg må ta jakken over meg.. Idag da jeg kjørte til jobb i halv 10 tiden, så var det 0 grader ute Hjalp ikke på at jeg måtte skrape bilen akkoratt Nå gleder jeg meg til jeg er ferdig på jobb kl.19, å skal hjem til varmen, spise litt middag, så håper jeg det blir kino :D James bond! Jeg har hatt så mangen espressochoc idag, at snart blir jeg vell "høy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. oktober 2012 #550 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tips i kulda: Varm hendene i varmt vann - lenge! Det hjelper meg iallfall, for jeg er også skikkelig frysepinn! Var James Bond bra? Tenkte å se den vi også God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #551 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tips i kulda: Varm hendene i varmt vann - lenge! Det hjelper meg iallfall, for jeg er også skikkelig frysepinn! Var James Bond bra? Tenkte å se den vi også God søndag Takk for tips, det skal prøves Årh, vi fikk ikke dratt. Når sambo skulle på nett å kjøpe bilett, men neida, helt fult Vet jo at det var litt seint å se i 6 tida. Men det var faktisk 5 visninger av den filmen vi hadde mulighet å dra på, 10 totalt hele dagen. Å det er to plasser vi har mulighet å dra. Så det var den filmen Sambo ville dra å se den idag da, med en kompis gjerne. Siden jeg er på jobb hele dagen. Å han reiser på jobb imorgen Men men. Vi koste oss hjemme med Yes man Løyen film! Nå må jeg bare få noen andre med meg til å se God søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #552 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har sååå lyst på pinnekjøtt, helst NÅ! Det er så nam nam, at jeg kjenner jeg får vann i munnen av å tenke på det. Typisk at sambo reiser på jobb imorgen Jeg gidder jo ikke lage en så stor middag alene, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. oktober 2012 #553 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, kanskje en allergivennlig pus er tingen Vi får se, får konsentrere oss om forsøket først nå i allefall Åh, pinnekjøtt! Nå fristet du meg også Du får prøve å få med deg en venninne på å lage middag i uken? God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #554 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, kanskje en allergivennlig pus er tingen Vi får se, får konsentrere oss om forsøket først nå i allefall Åh, pinnekjøtt! Nå fristet du meg også Du får prøve å få med deg en venninne på å lage middag i uken? God søndag! Ja, det viktigeste først Pinnekjøtt er alt for namnam. Må høre om det er noen som vil være med å lage d i uken/helgen ja Bare synd det tar såpass lang tid, å mye som skal gjøres. Men hva gjør vi vell ikke for å få den gode maten God søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #555 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg vil ha strikketøyet mitt nå For kjedeligt å være på jobb på en søndag, uten det Jeg har jo ett eller annet type garn her, + en heklenål nr 3. Noen som har noe jeg kan hekle som er enkelt, å jeg kan bruke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. oktober 2012 #556 Del Skrevet 29. oktober 2012 Pinnekjøtt er vel verdt ventetiden! Mmmm.. Skjønner du virkelig er bitt av strikkebasillen Håper jeg også blir det snart, var mye fint på den siden du tipset meg om Men fant ut at det er kommet en ny strikkebutikk i byn nå, så tror jeg skal innom der og se først Fant du ut av noe du kunne hekle i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 29. oktober 2012 #557 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tips i kulda: Varm hendene i varmt vann - lenge! Det hjelper meg iallfall, for jeg er også skikkelig frysepinn det pleier jeg alltid å gjøre også. Det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #558 Del Skrevet 29. oktober 2012 Pinnekjøtt er vel verdt ventetiden! Mmmm.. Skjønner du virkelig er bitt av strikkebasillen Håper jeg også blir det snart, var mye fint på den siden du tipset meg om Men fant ut at det er kommet en ny strikkebutikk i byn nå, så tror jeg skal innom der og se først Fant du ut av noe du kunne hekle i går? Det er lett å bli bitt av den bassilen ja Om den er ny, har den sikkert masse kjekt der vil jeg tru Nei, jeg fant ikke noe Idag har jeg prøvd meg på å hekle en blomst med hun ene på jobben. Den så ikke mye ut som en blomst for å si det slik Så det ble oppraknet. Hun andre ville prøve seg. Å etter mye om å men. Så fikk hun det noenlunde til, å skal fortsette imorgen. Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. oktober 2012 #559 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så spennende med blomsterhekling! Det høres vanskelig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #560 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så spennende med blomsterhekling! Det høres vanskelig ut... Å det er vanskeligt også.. Hvertfall for meg som ikke kan hekling fra før av. Jeg klarte å hekle kanten rundt teppet, men da ble jeg så enkelt forklart hvordan jeg skulle gjøre, å leste ikke oppskriften, det tok hun jeg jobber med seg av, å bare forklarte meg Vi får prøve igjen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå