CathrineMic Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #501 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vi måtte ha 4 forsøk for å få A, og det var alle de forsøkene sammen som kostet 15000 i bare medisiner. Men selvsagt verdt hver eneste krone. Ja, jeg begynte å lure om dere måtte betale det for ett forsøk Det vil nok bli verdt det uansett hva beløpet ender på i slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #502 Del Skrevet 21. oktober 2012 Høres ut som en perfekt kjærestekveld Jeg liker sånne kvelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #503 Del Skrevet 21. oktober 2012 Da har jeg malt balkongen våres, og sambo står å maler veggen fra balkongen og ned Jeg har så høydeskrekk, at jeg står ikke i stige om jeg får betalt for det engang Nå har jeg sotte fiskegrateng i ovnen. Findus sin, god gammeldags Jeg elsker den Resten av dagen har vi ingen planer. Kanskje gå tur. Det er blå himmel og med 10 grader i skyggen. Friskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 22. oktober 2012 #504 Del Skrevet 22. oktober 2012 så flinke dere er som maler!! :D Jeg hater å male men det er jo alltid så deilig å være ferdig! Kommer sikkert til å se fint ut!! 10 grader i skyggen med blåhimmel er jo kjempedeilig vær! Skikkelig turvær syns jeg:) Vi er lite flinke til å gå tur nå siden H ikke kan gå så veldig lenge. Forresten, så tenkte jeg her om dagen på deg og håpte virkelig at du blir gravid snart!! Krysser alle fingrene mine for dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. oktober 2012 #505 Del Skrevet 22. oktober 2012 Dyrt, men mest sannsynlig veldig verdt hver eneste krone! Vi har brukt ca 12 500 for å få disse to spirene, men det inkluderer progesteronstøtten som jeg nå går på helt til 12. uke. Når skulle du starte igjen? *glemsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #506 Del Skrevet 22. oktober 2012 så flinke dere er som maler!! :D Jeg hater å male men det er jo alltid så deilig å være ferdig! Kommer sikkert til å se fint ut!! 10 grader i skyggen med blåhimmel er jo kjempedeilig vær! Skikkelig turvær syns jeg:) Vi er lite flinke til å gå tur nå siden H ikke kan gå så veldig lenge. Forresten, så tenkte jeg her om dagen på deg og håpte virkelig at du blir gravid snart!! Krysser alle fingrene mine for dere:) Jeg liker heller ikke å male, men det blir så fint til slutt Ikke så flinke til å gå turer vi heller. Jeg sliter en del med ryggen ( hvordan skal det gå når jeg blir gravid? ) så jeg tør ikke gå så langt. Når smertene slår inn, vil jeg helst bare sette meg ned å grine! Åååh, så koseligt at du tenkte på meg Jeg håper også at jeg blir gravid snart Dyrt, men mest sannsynlig veldig verdt hver eneste krone! Vi har brukt ca 12 500 for å få disse to spirene, men det inkluderer progesteronstøtten som jeg nå går på helt til 12. uke. Når skulle du starte igjen? *glemsk* Huff, ja alt for dyrt, igrunn. Men mest sannsynligt veldig verdt det ja Progesteronstøtte? Er det den der lutinus eller den som skal føres i kjeden? Jeg så jeg også hadde fått to esker med den, 3 ganger til dagen. Da vi var på samtale, kan jeg ikke huske at hun sa jeg skulle gå på dette. Å jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det Jeg måtte jo åpne esken, å såg det var en sånn stav lignende oppi der. Ikke vet jeg hvordan det funker Jeg starter nå på torsdag med sprayen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #507 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tidligere idag ble jeg ringt av sjefen, som lurte på om jeg kunne komme å arbeide kveld, pga han som skulle arbeide, var sjuk. Snill som jeg er, gjør jeg det 100% overtid er ikke feil, i disse dyre baby tidene Ellers ble jeg nettopp ferdig med å strikke teppet Så nå skal jeg springe en kjapp tur til byn å handle nytt garn, å heklenål, så jeg kan hekle kanten rundt Hun som er så flink jobber jo også ikveld, noe som passer perfekt, siden hun må lære meg Å jeg må jo også litt, siden jeg begynner på sprayen på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2012 #508 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lutinus er progesteronstøtten som skal "oppi der" ja Den er noe ordentlig søl, ikke særlig digg Og blir man gravid må man gå på den til uke 12 Men vi skal vel tåle det og, bare vi får spirene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #509 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lutinus er progesteronstøtten som skal "oppi der" ja Den er noe ordentlig søl, ikke særlig digg Og blir man gravid må man gå på den til uke 12 Men vi skal vel tåle det og, bare vi får spirene våre Men hvorfor må vi gå på det igrunn? Hva hjelper det med?? Jada, jeg trur jeg skal klare det, bare jeg vet hvordan jeg skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2012 #510 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men hvorfor må vi gå på det igrunn? Hva hjelper det med?? Jada, jeg trur jeg skal klare det, bare jeg vet hvordan jeg skal gjøre det Det er fordi hormonet progesteron "hjelper" kroppen å være gravid/holde på fosteret. Man produserer det av seg selv ved naturlig graviditet, men ved prøverør må man ha litt hjelp til det også Inntil kroppen greier å produsere nok selv, og det er vel rundt uke 12 da... Du bare putter "staven" inn, og presser inn stempelet... Litt av en formulering, haha, men du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener Greit med overtidspenger da forresten Hva jobber du med egentlig? (du kan evt sende en PM hvis du ikke vil svare her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #511 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det er fordi hormonet progesteron "hjelper" kroppen å være gravid/holde på fosteret. Man produserer det av seg selv ved naturlig graviditet, men ved prøverør må man ha litt hjelp til det også Inntil kroppen greier å produsere nok selv, og det er vel rundt uke 12 da... Du bare putter "staven" inn, og presser inn stempelet... Litt av en formulering, haha, men du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener Greit med overtidspenger da forresten Hva jobber du med egentlig? (du kan evt sende en PM hvis du ikke vil svare her ) Det kan jo bli spennende å se om jeg får det til Jeg vet ei vennine av meg bruker sånn der "stav greier" til Ob, jeg skulle prøve det engang, det gjekk ikke for å si det sånn Håper ikke det er samme opplegget Veldig greit med overtidspenger Så får jeg de i desemberlønna også, som er halv skatt i tilegg Me like! Hvor jeg jobber kommer på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2012 #512 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det kan jo bli spennende å se om jeg får det til Jeg vet ei vennine av meg bruker sånn der "stav greier" til Ob, jeg skulle prøve det engang, det gjekk ikke for å si det sånn Håper ikke det er samme opplegget Veldig greit med overtidspenger Så får jeg de i desemberlønna også, som er halv skatt i tilegg Me like! Hvor jeg jobber kommer på PM Det går nok greit Jeg er heller ikke så fan av tamponger på den måten, men denne staven er jo ganske mye mindre, så det går nok bra! Verre at man blir ganske sår etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #513 Del Skrevet 22. oktober 2012 Sånn kommer det til å bli rundt hele, pluss en blomst i hjørnet da Kjempe fornøyd! Å enkelt ikke minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #514 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det går nok greit Jeg er heller ikke så fan av tamponger på den måten, men denne staven er jo ganske mye mindre, så det går nok bra! Verre at man blir ganske sår etterhvert Jada, det går nok fint Blir nok litt rart de første gangene Blir man sår også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2012 #515 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jada, det går nok fint Blir nok litt rart de første gangene Blir man sår også? Ja, slimhinnene blir litt skjøre kan det virke som, og så er man jo konstant fuktig siden tablettene løser seg opp.. huff, ekkelt å snakke om egentlig men tror de fleste misliker lutinus.. Teppet blir bare kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #516 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, slimhinnene blir litt skjøre kan det virke som, og så er man jo konstant fuktig siden tablettene løser seg opp.. huff, ekkelt å snakke om egentlig men tror de fleste misliker lutinus.. Teppet blir bare kjempefint! Det høres jo... Koseligt ut Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. oktober 2012 #517 Del Skrevet 23. oktober 2012 Lutinus Det er noe herk altså. Som Lilywhite sier, man er konstant fuktig nedentil, noe som gir perfekt grobunn for sopp. Oh joy. I tillegg gjør den slimhinnene såre, noe som igjen ofte fører til småblødninger. Ikke akkurat gøy når man endelig har fått positiv test. Så fint teppet var! Og nydelige farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. oktober 2012 #518 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nydelig kant på teppet! Lutinus er progesteronstøtten jeg går på og ja det tas som lilywhite sier med en stav oppi der nede. For meg gikk det greit de første dagene, kanskje ukene, men nå er det som at kroppen ikke har lyst til å ha den dingsen der lengre for det er nesten umulig å få den inn! Slimhinnene mine er så skjøre at jeg har blødd flere ganger og derfor er jeg redd for å presse for mye på også, og soppkurer i tillegg pga det fuktige miljøet. Men det er jo verdt det til slutt da Vi fikk beskjed om at ved fersk-forsøk så skulle jeg slutte på lutinus ved positiv test, mens ved frys skulle jeg gå til 12. uke. Det er visst litt forskjellig praksis på akkurat den biten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. oktober 2012 #519 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjempefint teppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 23. oktober 2012 #520 Del Skrevet 23. oktober 2012 ååå veldig fint teppe! Og jeg syns fargekombinasjonen var utrolig fin!! Og jeg misunner ikke dere som bruker den derre litinus greia:P Høres ikke noe særlig gøy ut! Får håpe jeg ikke trenger det når jeg skal prøve å bli gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå