Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 #461 Del Skrevet 12. oktober 2012 Belle og Cathrine er søte Høres ut som du får en strålende helg, Cathrine!! Jeg misunner deg som skal på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ha ein flotte helg i det fina veret!' Iligeså du Belle og Cathrine er søte Høres ut som du får en strålende helg, Cathrine!! Jeg misunner deg som skal på fest! Det var ikke så lett å forstå tidligere idag Ja, det skal bli godt med helg. Nå har jeg jobbet siden fredag, til idag, utenom på onsdag da.. Jeg misunner meg selv som skal på fest. Jeg utnytter det som om det skulle vore min siste før en eventuel graviditet for å si det slik Jeg skal ta noen glass, og bruke rockefoten litt for deg også, kjære Håper du også får en fantasisk helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 #463 Del Skrevet 12. oktober 2012 Iligeså du Det var ikke så lett å forstå tidligere idag Ja, det skal bli godt med helg. Nå har jeg jobbet siden fredag, til idag, utenom på onsdag da.. Jeg misunner meg selv som skal på fest. Jeg utnytter det som om det skulle vore min siste før en eventuel graviditet for å si det slik Jeg skal ta noen glass, og bruke rockefoten litt for deg også, kjære Håper du også får en fantasisk helg Flinka! Tusen takk, Cathrine! SÅ - når du går gravid, og babyen min er ute, så skal jeg ta noen glass for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #464 Del Skrevet 12. oktober 2012 Flinka! Tusen takk, Cathrine! SÅ - når du går gravid, og babyen min er ute, så skal jeg ta noen glass for deg! Oh yes! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #465 Del Skrevet 13. oktober 2012 Da har vi spist frokost! Seint, ja jeg vet Da vi hadde gjort det klar, å sku finne fram egg og bacon. Var det tomt. Det endte en tur på butikken Nå skal jeg strikke å slappe av, før jeg skal i dysjen, å begynne å gjøre meg klar for kvelden Håper alle får en fin lørdag Her er det blå himmel og , kan nesten ikke bli bedre, nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. oktober 2012 #466 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ingenting er som en helg med sen frokost Tror vi skal herme etter dere imorgen formiddag, ja Kos deg ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. oktober 2012 #467 Del Skrevet 14. oktober 2012 Sen frokost er herlig Håper du koste deg på fest i går! Vi har hatt egg og bacon i dag, men det ble ikke noen sen frokost for å si det sånn! Mannen hadde bestemt seg for å dra på jobb i dag (han elsker jobben sin så mye at han har null problem med å dra frivillig på jobb i helgene! ), og siden jeg likevel måtte opp til kl 08 og ta sprayen fant jeg ut at jeg kunne like gjerne stå opp 0730 og lage felles frokost til oss med egg og bacon Dere har vel sol nede hos deg i dag også, så du får nyte solen mens vi har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. oktober 2012 #468 Del Skrevet 14. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ingenting er som en helg med sen frokost Tror vi skal herme etter dere imorgen formiddag, ja Kos deg ikveld!! Sen frokost er supernice Jeg storkosa meg Sen frokost er herlig Håper du koste deg på fest i går! Vi har hatt egg og bacon i dag, men det ble ikke noen sen frokost for å si det sånn! Mannen hadde bestemt seg for å dra på jobb i dag (han elsker jobben sin så mye at han har null problem med å dra frivillig på jobb i helgene! ), og siden jeg likevel måtte opp til kl 08 og ta sprayen fant jeg ut at jeg kunne like gjerne stå opp 0730 og lage felles frokost til oss med egg og bacon Dere har vel sol nede hos deg i dag også, så du får nyte solen mens vi har den Wow, snakk om å være glad i jobben sin, om han drar selvom han har fri Også så tidligt og da Deiligt å spise frokost ilag da, selvom det blir tidligt eller seint Men, sprayen, var ikke vi ca likt i løypa? Hvordan går det med å ta sprayen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #470 Del Skrevet 15. oktober 2012 Helga ja.. Lørdag starta jo med sen frokost som sagt. Litt strikking, slappe av, så dusje å begynne å fikse meg. Jeg måtte jo vente en stund fra jeg hadde dysjet til jeg kunne begynne med håret. Jeg skulle jo selvsagt ha bølger i håret. Jeg er såå lei av å ha det helt vanligt når jeg går ut. Så måtte gjøre noe litt ekstra Bølge det da, alene. Det tar jo fort over en time å gjør. Når jeg hadde drevet på en times tid, å vi skulle kjøre om 30 minutter, å jeg hadde fortsatt ikke kledd meg, eller sminket meg. Så måtte jeg bare skynte meg å bli ferdig med håret, hive på meg noe maling, å finne fram klær'a Vi kjørte bort der vi skulle være, å heiv oss i drinken. Vodka med redbull Jeg følte heller ikke at det var godt nok å bare ta ett glass for deg Nuttapia, så jeg tok nok sikkert hvertfall 3 glass for deg Det var skikkeligt kjekt der borte. Det var jo ingen bytur etterpå. Men jeg kan ikke si jeg savnet det heller. Tiden gjekk så fort, å vi storkosa oss hele gjengen Halv 5 på natta var jeg hjemme Dagen igår var ikke fult så fin for å si det på den måten da Idag har jeg vært på "massasje". Jeg hadde planer om å få massert hele ryggen, i og med at jeg sliter litt med den nede i bekkenet/korsryggen, på den ene sida. Å hun dama merket at det var noe som det ikke skulle være, å knadde skikkeligt i 30 minutter, rett på der jeg har problemer. Med andre ord, jeg er håven, å vond nå i ettertid Men, om det blir bedre av det, så ofrer jeg noe smerte for å si det slik Jeg fikk noen øvelser, å skulle prøve det 4 ganger i uka. Å se etter en ukes tid, å event ta kontakt om jeg ikke var bedre, å så ville hun prøve å bruke nåler, å sette rett i muskelen, om det ikke var bedre Ellers er jeg på jobb, har kveldskift denne uken her Litt deiligt, slepper å ha vekkeklokka på Å idag er det bare 10 dager til jeg skal starte på sprayen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. oktober 2012 #471 Del Skrevet 16. oktober 2012 Høres ut som dere koste dere i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 16. oktober 2012 Høres ut som dere koste dere i helgen Vi storkosa oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #473 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vore en hard, å lang natt inatt... Hver eneste gang jeg skulle flytte på meg, å endre stilling, våknet jeg. Ryggen tar knekken av meg om den skal fortsette sånn. Jeg kommer aldri til å ta en sånn behandling igjen! Om det ikke skal værke, så må jeg sitte/ligge helt i ro. Jeg klarer ikke ha veska på skuldra engang, for da kommer den borti, å det gjør for vondt Om det er sånn det er å ha bekken plager, håper jeg at jeg får minimalt av det Ellers rolig dag før jeg reiste på arbeid. Håper det blir en rolig kveld også. Jeg har en håveverk som aldri helt vil forsvinne. Hatt den i veldig mangen dager nå. Der an selvfølgelig kommer når jeg skal på jobb Ble litt syteinnlegg dette gitt. Men det tar jeg meg faktisk lov til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #474 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kun idag og imorgen igjen på jobb, før det blir langfri til onsdag Deilig! Kjenner det skal bli godt nå ja! Jeg tenkte litt på disse medisinene. Hvor lang tid tok det fra dere ringte inn mensen til sykehuset, til dere fikk meidisinene i posten? Jeg har endza ikke fått dem. Å det er jo spraystart den 25, altså, på torsdag om ei uke.. Håper jeg får dem snart, så jeg slepper å tenke på det mer! Det er så rart. For med en gang jeg kommer inn dørene på jobb, å setter meg ned i stolen, blir jeg så trøtt Skikkelig irriterende, da jeg gjerne føler meg våken å opplagt før jeg kommer her Nå skal jeg snart sette meg til med strikketøyet mitt. Må bare, må bare først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. oktober 2012 #475 Del Skrevet 17. oktober 2012 Herlig med langfri da Kos deg med strikkingen, hva er det du strikker igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #476 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg får resept i posten og går selv på apoteket å henter ut medisiner. Har ikke hørt at man får selve medisinen tilsendt fra klinikken. Men alle opererer jo ikke med samme rutiner så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #477 Del Skrevet 17. oktober 2012 Herlig med langfri da Kos deg med strikkingen, hva er det du strikker igjen? Jepp, det er aldri feil med langfri Det er ett babyteppe. Bare vanlig rillestrikk, så skal det hekles en kant rundt hele teppet etterpå, åsså skal det hekles en blomst i ett av hjørnene (Heklingen må jeg selvsagt få hjelp til ) Jeg får resept i posten og går selv på apoteket å henter ut medisiner. Har ikke hørt at man får selve medisinen tilsendt fra klinikken. Men alle opererer jo ikke med samme rutiner så klart. I og med at vi bor ett stykke fra klinikken, så fikk vi medisinene sendt i postoppkrav. Mens de som budde i området, skulle hente de på apoteke på sykehuset. Litt frustrerende at jeg ikke har fått de enda hvertfall, når det begynner å nerme seg. Jeg begynner jo nesten å stresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 17. oktober 2012 #478 Del Skrevet 17. oktober 2012 da ville jeg ringt å purret på de. Er greit å ha alt klart en god stund før oppstart. Hvis de har sendt med postoppkrav så er det sikkert et sporingsnummer å spore det med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #479 Del Skrevet 17. oktober 2012 da ville jeg ringt å purret på de. Er greit å ha alt klart en god stund før oppstart. Hvis de har sendt med postoppkrav så er det sikkert et sporingsnummer å spore det med også Ja, jeg har ikke fått noe sporingsnummer heller Jeg får vell kanskje ta åsså ringe dem i morgen å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #480 Del Skrevet 17. oktober 2012 Strikketøyet mitt til nå Det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå