marielle171 Skrevet 29. november 2012 #781 Del Skrevet 29. november 2012 Tida går så fort cathrine! Ikke lenge til du kan teste nå. Jeg sitter fortsett med kryssede fingre, begynner å få kramper i hendene mine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 29. november 2012 Forfatter #782 Del Skrevet 29. november 2012 Tida går så fort cathrine! Ikke lenge til du kan teste nå. Jeg sitter fortsett med kryssede fingre, begynner å få kramper i hendene mine nå Ja, tiden går kjempefort - helt okei for meg Ikke gidd og få krampe da Men fortsett og kryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #783 Del Skrevet 1. desember 2012 Ånei, trur jeg begynner å få urinveisinfeksjon Eneste det har ikke begynt å gjøre så vondt enda. Kun når jeg skal begynne å tisse, kjennes det ut så jeg har holdt meg aaalt for lenge. Å må på do hvert 5 minutt. Årh!! Jeg vil ikke ha dette, å ikke orker jeg noe legevakt heller Også når det er julebord idag å greier. Snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 1. desember 2012 #784 Del Skrevet 1. desember 2012 Uff, det er ikke godt Appelsinjuice er bra å drikke og generelt få i deg masse væske. Jeg fikk også begynnende vondter i fjor engang, men da greide jeg å kurere det selv før jeg skulle til legen neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 #785 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvordan går det med deg, Cathrine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #786 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvordan går det med deg, Cathrine? Har jeg det likt imorgen, må jeg nok til legevakten Vooondt å tisse! Er det farligt og ha UVI om jeg er gravid nå tru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 #787 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg tror ikke det er farlig, UVI er ofte et klassisk symptom. Jeg har vært hos legevakta to ganger pga UVI, og da har de tatt g-test på meg. Men du skal ikke gå med vondten, det er ikke bra! Hvis du kanskje har blærekatarr, så funker et gammelt kjerringråd(på meg iallfall): så varm og våt klut du kan, og trykke mot urinrøret. Ikke så varmt at du brenner deg, du får prøve deg frem. Funket på meg, alle ganger! Varmen dreper bakteriene som ulmer ytterst i urinrøret.. Så herlige detaljer Men, taper jo ingenting på å prøve! Men jeg ville nok tatt en tur til legen hvis det ikke er borte til imorgen, ja. God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. desember 2012 #788 Del Skrevet 2. desember 2012 Som Nuttapia sier så er det nok ikke farlig. Veldig vanlig å få UVI som gravid, og spesielt også når du går på lutinus. Drikk masse masse appelsinjuice! Og er det veldig vondt så ta en tur til legen så du får deg medisiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #789 Del Skrevet 2. desember 2012 Dette gjør så vondt nå, at jeg trur jeg skal til legevakten. Vet ikke helt om jeg skal ringe først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #790 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg tror ikke det er farlig, UVI er ofte et klassisk symptom. Jeg har vært hos legevakta to ganger pga UVI, og da har de tatt g-test på meg. Men du skal ikke gå med vondten, det er ikke bra! Hvis du kanskje har blærekatarr, så funker et gammelt kjerringråd(på meg iallfall): så varm og våt klut du kan, og trykke mot urinrøret. Ikke så varmt at du brenner deg, du får prøve deg frem. Funket på meg, alle ganger! Varmen dreper bakteriene som ulmer ytterst i urinrøret.. Så herlige detaljer Men, taper jo ingenting på å prøve! Men jeg ville nok tatt en tur til legen hvis det ikke er borte til imorgen, ja. God bedring!!! Er UVI og blærekatarr det samme? Det har jeg aldri hørt om å gjøre sånt. Men jeg kjenner at dette er uvi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. desember 2012 #791 Del Skrevet 2. desember 2012 Nei det er ikke det samme.. Vet ikke helt hva som er forskjellen, egentlig.. Men har man uvi, så er det jo bakterier i urinrøret. Varm klut har fungert godt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. desember 2012 #792 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvordan går det? Ble det legevakten? Det er sannelig ikke lenge igjen til testing nå! Jeg krysser alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #793 Del Skrevet 3. desember 2012 Oh my gad :hakeslep: Jeg tok en gt, bare for å se. Regnet jo ikke med noe, men den jeg tok kom det en svaaak rosa strek. Prøver å ta bilde av den, men det blir så skurrete. Jeg klarer heller ikke stole helt på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #794 Del Skrevet 3. desember 2012 Når jeg tenker meg om, kan lutinusen gi falsk positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #795 Del Skrevet 3. desember 2012 Her er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #796 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg syntes også det er litt rart og få positiv så mangen dager før jeg skulle teste Jeg trur jeg skal ta de med en klype salt. Det var jo heller ikke morgenurin, men jeg har jo ikke drukket enda heller da. Jeg kjenner jeg blir svett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2012 #797 Del Skrevet 3. desember 2012 Nei se der! lutinus kan ikke gi falsk positiv, men el sprøyten kan. Den henger i kroppen ca 10 dager etter den ble satt, men det er du forbi nå? Hvis det er tvillinger er det ikke rart med tidlig positiv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #798 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg måtte telle, det er rundt 13 dager siden jeg tok el-sprøyta.. Jeg tok to tester. Begge positive,nå er det sterke streker på begge testene (av samme urin, for å vær sikker på at det ikke var noe feil med testen) Tenk om det er. Det var jo så liten sannsynlighet. Hvorfor testet jeg idag og ikke torsdag som jeg sku Jeg har jo vært så flink, og holdt god avstand fra dette, for å ikke bli så sykt skuffet og lei meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #799 Del Skrevet 3. desember 2012 Her er begge. Jeg blir såå svett av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2012 #800 Del Skrevet 3. desember 2012 De er virkelig ikke svake! du er som 12 dager etter el idag så det er absolutt noen gode tester! Hadde vært gøy om du fulgte etter med to stk i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå