Gå til innhold

Vond klump i armhulen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd dette? Kan det bare være noe så ufarlig som deodorant-talg eller annen type talg? Samme type vondt som når jeg har hatt sånn i underlivet.

Jeg vil ikke ha kreft! :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er kulen? Ser du noe utenpå huden?

Skrevet

Sikkert bare betent svettekjertel. Stikk hull og klem gørra ut! :popcorn:

Skrevet

Ta deg en tur til lege :) Mest sannsynlig er det bare en betennelse eller noe annet ufarlig :klemmer:

• Liker 3
Skrevet

Noen andre som har opplevd dette? Kan det bare være noe så ufarlig som deodorant-talg eller annen type talg? Samme type vondt som når jeg har hatt sånn i underlivet.

Jeg vil ikke ha kreft! :grine:

Kreftkuler gjør vanligvis ikke vondt. Sannsynligvis er det en øm lymfeknute (vanlig når du er forkjøla eller har influensa) eller en betent kjertel. Gå til legen hvis det ikke går bort innen noen dager. Husk å sjekke armhuler og bryster jevnlig for kuler og forandringer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde også en sånn kul som gjorde vondt i armhulen. Gikk til legen, og det var en betent svettekjertel. Han sa også at når kuler gjorde vondt, var de som regel ufarlige. Den gikk bort av seg selv etter noen uker. Men gå til lege for sikkerhets skyld, alltid bedre å gå en gang for mye til lege....å gå rundt og tenke på alle slags skumle sykdommer kan gjøre en fullstendig sprø, så som sagt, kom deg til doktor ;):)

Skrevet

Helt sikkert bare en øm lymfekjertel :klemmer: Det kan man få ganske plutselig.. Har du vært forkjølet eller noe i det siste?

Skrevet

Sånne får jeg selv også rett som det er og basert på hva andre skriver så tror jeg du kan slappe av og ta det med ro TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...