Gå til innhold

Anja og Tommy 2003

Anja

Anbefalte innlegg

Tommy fridde nyttårsaften, noe som var helt uventet!

Tidligere på kvelden mottokk jeg en SMS av en venninne og kollega om at hennes kjære endelig hadde tatt mot til seg og fridd, og jeg var kjempelykkelig på hennes vegne. Hun hadde nemlig visst en stund at han skulle fri, men visste ikke når..... jeg skjønte ikke hvorfor ikke Tommy ble gladere enn "moderat" på hennes vegne. Tenkte vel at det var fordi han ikke kjente dem.

MEN:

Klokken 00:00 sto vi på verandaen med ett vennepar, champagnen var i glasset og vi hadde utsikt over de fleste rakettene i Oslo by. Jeg ønsket han ett "Godt nytt år" og kysset han. Etterpå kikket han på meg, og istedet for det tradisjonelle "Godt nytt år til deg også", svarte han "Vil du gifte deg med meg"?

Jeg hadde nok ikke blitt mer overrasket om verden hadde fallt sammen der og da, men fikk stotret frem ett "JA" og ble helt svimmel (og det var nok ikke champagnens skyld). Men alikvel vet jeg at mange har blitt "lurt", og måtte dobbeltsjekke om han virkelig mente det... *rødmer* Det gjorde han. Venneparet fikk ikke med seg frieriet, så da Tommy fortalte dem nyheten, trodde også de at han tullet. "Men hvorfor tror dere at jeg sitter her og griner, da" svarte jeg. Og det var den eneste bekreftelsen de trengte.

Det var da han sa hvorfor ha ikke ble så glad for det andre frieriet "Han kan jo ikke timing"!

Vi har planer om å gifte oss neste vår, muligens allerede i april.

Jeg gleder meg noe vannvittig, mer enn jeg på forhånd hadde trodd.

Nå er det planlegging av lokaler og kirke som skal gjøres, og når det er i boks.... er det bare og vente, og nyte!

Dette blir stort!

----------------

Hilsen Anjahjerter_rundt.gif

AMOR VINCIT OMNIA

- Kjærligheten overvinner alt1212[ Dette Innlegg er endret av: Anja den 2002-05-21 19:22 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rørt*

Du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegne !

Lykke til med planlegging av bryllup - ta vare på tida frem mot den store dagen og hverandre.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anja!

Endelig husket jeg å skrive i bryllupsdagboken din..hehe, ikke så lett, er jo en del dagbøker etterhvert!

Er kjempeglad på dine vegne at du snart skal få gifte deg du også med din utkårede...nå er jo både jeg og @lfakrøll nygifte, og vi er begge enige om at du kan GLEDE DEG!!!!

Det er en fantastisk dag, og jeg blir rørt bare jeg tenker tilbake....*sukk*

Ønsker deg lykke til i alle forberedelser, jeg savner planleggingen selv jeg....en herlig tid!

Masse gode klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var datoen satt!

Vi gifter oss 3.mai 2003 klokken 15:00(03.05.03 klokken 3, lett og huske).

Jeg er så lykkelig!

Kirke og lokaler er booket.

Gjestelisten er satt.

Mormor skal sy kjole.

En barndomsvenn skal binde brudebuketten.

Dette må bare bli bra!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så kjekt at datoen endelig er satt!!!...er ikke så lenge til da!...dette kommer til å bli kjempebra vettu!...gleder meg til å følge deg i bryllupsforberedelsene!!..og husk at jeg og @lfakrøll er her for deg, enten du vil ha råd, meninger, tips eller bare litt støtte.....mye som skal planlegges vettu, og da er det lett å bli frustrert enkelte ganger.....men det skal gå så bra skal du se...selv storkoste jeg meg under mine/våre forberedelser til den store dagen, og det tror jeg nok du gjør også....og så har du jo en som kan hjelpe deg!

ANJA liebe009.gif TOMMY = liebe028.gif

liebe074.gif

Lykke til videre i forberedelsene!!!!

Kjempeglae i deg!!!!

~Angel~

engel027.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-06-04 12:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare så søt, Angel!

Jeg har nå vært på ett trykkeri jeg har i nærheten (jobbet tett med dem i forbindelse med jobben og venter på ett godt tilbud), og laget invitasjoner i Word (første utkast, kommer sikkert til å bli forandret 1000 ganger allerede *ler*).

Dette er spennende!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i går kikket vi på lokalene..... de var så små!!! Vi skal jo ha 50 gjester, og de krever sin plass. Dessuten skal vi ha koldtbord, som også tar plass.... Hvordan skal vi fikse dette, da?

Så nå er jeg på ringerunde igjen!

Når den er ferdig skal jeg bestille brudesuite! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kikket jeg på nye lokaler i går.

Ser ut til at vi skifter lokaler! Dette var kjempeflott og stort!

Gleder meg til min forlovede kikker på dem!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Anja!!!!!!!!!

Er du her også da!!! :D

3. mai 2003!!!!!

Det er jo under 1 år til! Skjønner at du gleder deg. Sukk........det blir nok en helt utrolig opplevelse!! *misunner*

Håper du finner lokaler som passer! :D

Klems fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Anja!

Spent på hva som skjer i forberedelsene dine angående bryllupet....kommet noe videre???

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...