Gå til innhold

Vannvittig betatt ... er nok iferd med å forelske meg ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt dumpa skikkelig så det sang ifjor, ble jeg jaget ut på sukker av min yngre søster.

Har "truffet" flere interessant der, men aldri blitt noe mer enn praten. Et par stykker har jeg møtt for å ta en kaffe , men nei...

Så plutselig ...bang ! .. der dukker han opp.

Vi har en score på 91, men utrolig mye til felles, holdninger , verdier osv ... praten flyter lett på nett, og humorscoren er 100 %.

Vi liker hverandre rett og slett, men...alt for stor avstand. Ene av oss bor på Vestlandet og andre i Nord Norge. Vi har begge barn og er rimelig uflyttbare. Vi er begge midt i 30-årene.

Jeg vil ha han rett og slett, må jo møtes først da...men har bare fått helt angst for å miste han der uti cyberspace...

Hvordan skal jeg hale dette her i land ...?...

Føler meg helt klin kokos og fjortis i hodet, trodde aldri det skulle skje igjen for å si det sånn... jeg som var så knust :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger må man bare ta sjanser. De praktiske forholdene er kanskje ikke optimale, men slik er det vel ofte her i livet? Jeg tror, at om følelsene først er der, så kan man overkomme de fleste praktikaliteter. Ikke overtenk, det fører ofte til at man går glipp av muligheter. Og det er strengt tatt bedre å angre på ting man har gjort, enn å angre på ting man ikke har gjort..

Så, go for it! Om du vil ha ham, ikke "miste ham i cyberspace", så hopp i det og møt ham. :) Se hvordan det går, og ta det derifra.

Lykke til!

Skrevet

Hvis ingen av dere er interesserte i å flytte så kan jeg dessverre bare anbefale imot.

Og glem ikke at en forelskelse går over.

Skrevet

Hvis ingen av dere er interesserte i å flytte så kan jeg dessverre bare anbefale imot.

Den som intet våger, intet vinner!;)

Hva man er villig til å gjøre kan endre seg på sikt.

• Liker 1
Skrevet

TS

Nå gav du faktisk meg bare mere lyst til å satse :fnise:

• Liker 1
Skrevet

TS

Nå gav du faktisk meg bare mere lyst til å satse :fnise:

Tviler ikke! :ler:

Men jeg vet altså hva jeg snakker om. Av egen erfaring.

Som jeg ser det er et av de store problemene med Internett at folk altfor lett kan få kontakt selv om de bor urimelig langt ifra hverandre.

Men hvis du virkelig ønsker å satse; så stiller det seg noe annerledes. Dvs når du forstår at det å satse fort kan bety at DU må flytte.

Skrevet

Du tenker på å satse på en mann du ALDRI har møtt!?! Det er tillatt å bruke et par hjerneceller...

Skrevet

Jeg tror du burde møte vedkommende først. Det er ofte ikke helt det samme "live".

Skrevet

TS har da ikke sagt noe sted at hun ønsker å flytte uten å ha truffet han først. Ikke at hun trenger å si det heller, for slikt er temmelig innlysende for alle andre enn retarderte forumtroll.

TS: Kjærligheten kan overvinne mye rart. Jeg synes du skal treffe ham. Ja, du risikerer å bli forelsket og at det oppstår problemer pga avstanden - men tenk om han er den store kjærligheten... :)

• Liker 3
Skrevet

TS her :

joda jeg hiver barn og en bag klær i bilen og flytter på flekken !

Selvfølgelig må man møtes først å ting må ev. utvikle seg...

Er bare det at jeg involveres gradvis mot min vilje, klarer ikke å stoppe. Egentlig tør jeg ikke , vil ikke pga ev utfordringer som venter der framme dersom det skulle bli noe ... men så klarer jeg ikke la vær likevel :rodmer:

...sukk...

Skrevet

Vel.. Jeg for min del tror full klaff opptrer såpass sjelden at det er altfor råflott å si "Njeh, jeg venter heller på den neste".

Men noen må jo nødvendigvis flytte her, før eller senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...