Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Prøver å finne et nettsted som selger baborprodukter online, men finner ikke noe! De fleste er i USA, så det blir ikke aktuelt pga ekstra fraktkostnader. Strawberrynet har ikke, heller ikke lookfantastic... sukk... noen tips??
stinegull Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 http://www.tjostolvsen.no/kosmetikk/baborkunder.htm sjekk ut her,de har visst oversikt over forhandlere i Noreg, noe som er bedre sikkert. Ellers så søkte jeg på Babor på ALtavista og fikk opp mange steder som mente de var SHIPPING free, bla www.skinstore.com lykke tell!!!
Felicia Femina Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Dette lurer jeg også på. Noen som har prøvd stinegull sitt tips?
Gjest onyx, i.i. Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 ja, og de har ikke det jeg skal ha! Kjempedårlig utvalg. Leter selv, men ser ikke ut til at jeg finner noe. Skal prøve meg på en tysk nettside, men litt usikker siden min tysk ikke er av beste sort:) Må finne ut av fraktkostnader etc før jeg kan bestille. Jeg sier fra hvis jeg finner noe og det samme gjør du, Felicia!
Tilde Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Om noen finner Babors Scen Tao cream noe sted så vil jeg gjerne vite det.
Gjest onyx, i.i. Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 har funnet denne: http://www.babor-beautyworld.com/shop/inde...x.html?cond.htm Har ikke fått testet den. Den er på tysk, men virker ok. Prisene er i Euro, pakking og frakt er 20 euro i europa...vet ikke om det er mye? Kostet 17,5 euro for hy-ôl, tror det er under 200 kroner og i såfall er det billig. Tilde, fant forresten også Scen tao sream, tror den var på tilbud? Kanskje den går ut?
starie Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Hvis det koster 173kr for frakt så kan man jo like godt kjøpe produktene i butikken. 17,5 euro er litt i overkant av 150 NOK.
Tilde Skrevet 8. januar 2004 #8 Skrevet 8. januar 2004 Hmm,den var billig ja,men med frakt så ble den bare 60-70 kr billigere enn i Norge,og da tar jeg ikke sjansen.:-? Strawberrynet burde få Babor!
Gjest onyx, i.i. Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 har vurdert å hamstre litt for å veie opp for fraktkostnadene, men så er det jo avgifter og sånt da. Hvor mye kan jeg egentlig handle for før jeg må betale avgifter?
Gjest onyx, i.i. Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 hm... mente å huske at tollgrensa var 200 kr. mens det er 1000 kr på moms. Toll er ikke så mye, men momsen er jo 23 % eller noe sånt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå