afeio Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Nå som skisesongen er igang tenkte jeg å få med meg bikkja mi ut på tur. Hu er liten av størrelse (men energifull) og jeg trenger dermed ikke å tenke på at hun skal dra så altfor mye. Har sett litt på dette: http://www.lammenes.com/nettbutikk/index.php/hund/turutstyr/joggebelte.html Noen som har erfaringer med det? Jeg liker at det har noen lommer jeg kan ha nøkler, mobil osv i samtidig som det har strikk i kobbelen. Prisen er jo også ikke noe jeg kan klage på. Hele poenget med denne er at jeg skal kunne ha armene fri.
Gjest Consensio Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Dersom hunden er såpass liten og lett at den ikke kan dra deg så veldig hardt, så er det et fint belte. Men om hunden klarer å dra deg hardt, eller rykke og nappe veldig, så ville jeg gått for et bredere belte. Et slikt som er bredt i ryggen. Med tynne belter så kan det fort bli veldig vondt for ryggen.
Leo Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har heller ingen stor hund, men dette synes jeg så smalt og dårlig polstret ut. Det jeg har er et medium belte fra Trine Hundeartikler og det er helt greit og ikke spesielt dyrt. Mener å huske at jeg ga 4 - 500 kroner for det og jeg har sett de har disse eller lignende i de fleste dyrebutikker. I tillegg bruker jeg en strikkforlenger på et vanlig kobbel. Baggen har også fine turbelter, men de er en god del dyrere igjen.
Syden Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg synes Hööks sitt belte er supert, anbefaler det, billig er det også
sol i sinnet Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Vi har fra Kennel, bredt og godt med to fester foran og to brede lommer bak (gode justerings muligheter, passer både meg og mannen) Så har vi bånd med stretch, fungerer godt til vår ca 10kg Havanais.. Prisen var ca 700-800 kr.
Brukernavn Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Jeg synes det båndet så veldig kort ut, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå