Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 hva finner man på som 20 åring ute nå som det er så masse snø? i oslo by altså?!
Arwen Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Snowboard i Grefsenkleiva, skøyter i spikersuppa, langrenn i Nordmarka
Grooo Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Aketur i korketrekkeren? Har aldri vært der jeg, men hørt at det er sååå gøy! Hva med å bare gå en tur, feks rundt Sognsvann eller lignende? Jeg er ikke glad i å gå på ski, men å gå på beina er greit. Ta med kakao og appelsiner, og lat som om det er påskeferie! Eller gå på skøyter? Selv kunne jeg ikke tenke meg å gå på skøyter i Spikersuppa, men det er mange andre skøytebaner rundt om i byen... Eller sett deg på en café, sørg for å få vindusplass og se på alle som er ute i kulda og fryser mens du sitter inne i varmen og koser deg med noe varmt å drikke.
Arwen Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Aketur i korketrekkeren? Har aldri vært der jeg, men hørt at det er sååå gøy! ANBEFALES!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 Snowboard! Skal iallefall jeg stå på etterpå.
Grooo Skrevet 4. januar 2004 #9 Skrevet 4. januar 2004 Hvis du ikke har funnet på noe ennå så kan du få komme ut til oss og hjelpe til med å bære ved.. Mannen kom hjem sent i går kveld med bilen og en tilhenger full med ved, men orket ikke bære det inn da. Han har gått ut nå, og tror han har omlag tre-fire timer framfor seg... Innmari leit at jeg er så syk at jeg ikke orker løfte noe i dag... Ikke kan jeg gå ut i kulda heller, har øreverk allerede...
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Besøk et eldre menneske som ikke kommer seg ut på glatta. Kansje du kan være til hjelp.
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2004 #11 Skrevet 4. januar 2004 Skøyter på Valle Hovin eller i Spikersuppa. Der leier de ut skøyter eller du kan ha med selv. Østesjøvannet er snedd ned, så der var det bare gøy med skøyter i går. Men spark kan du bruke.
Bokalven Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 Café, kino, eller inviter en venninne på te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå