Gå til innhold

hva finner man på?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva finner man på som 20 åring ute nå som det er så masse snø? i oslo by altså?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snowboard i Grefsenkleiva, skøyter i spikersuppa, langrenn i Nordmarka

Skrevet

Aketur i korketrekkeren? Har aldri vært der jeg, men hørt at det er sååå gøy!

Hva med å bare gå en tur, feks rundt Sognsvann eller lignende? Jeg er ikke glad i å gå på ski, men å gå på beina er greit. Ta med kakao og appelsiner, og lat som om det er påskeferie!

Eller gå på skøyter? Selv kunne jeg ikke tenke meg å gå på skøyter i Spikersuppa, men det er mange andre skøytebaner rundt om i byen...

Eller sett deg på en café, sørg for å få vindusplass og se på alle som er ute i kulda og fryser mens du sitter inne i varmen og koser deg med noe varmt å drikke.

Skrevet
Aketur i korketrekkeren? Har aldri vært der jeg, men hørt at det er sååå gøy!

ANBEFALES! :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Snowboard! Skal iallefall jeg stå på etterpå. :wink:

Skrevet

Hvis du ikke har funnet på noe ennå så kan du få komme ut til oss og hjelpe til med å bære ved.. Mannen kom hjem sent i går kveld med bilen og en tilhenger full med ved, men orket ikke bære det inn da. Han har gått ut nå, og tror han har omlag tre-fire timer framfor seg... Innmari leit at jeg er så syk at jeg ikke orker løfte noe i dag... Ikke kan jeg gå ut i kulda heller, har øreverk allerede...

Gjest Anonymous
Skrevet

Besøk et eldre menneske som ikke kommer seg ut på glatta. Kansje du kan være til hjelp.

Skrevet

Skøyter på Valle Hovin eller i Spikersuppa. Der leier de ut skøyter eller du kan ha med selv. Østesjøvannet er snedd ned, så der var det bare gøy med skøyter i går.

Men spark kan du bruke.

Skrevet

Café, kino, eller inviter en venninne på te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...