AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Del Skrevet 29. januar 2012 Typen min har lyst til at jeg skal binde hendene hans fast i senga, ha bind foran øynene på han og leke med ham. Lekingen er teasing. Noen som har noen tips for ekstra ting jeg kan gjøre? Vanskelig å få for mange detaljer ut av ham, han er litt sjenert Så utenom blowjob og alt det vanlige, har dere noe deilig og spennede jeg kan finne på? Tenkte stryking på kroppen, innsiden av lårene. Kanskje snakke litt små-dirty. Erte, la han tro og vente på godbitene litt. Menn og kvinner, jeg er glad for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Del Skrevet 29. januar 2012 Isbiter som du fører rundt på kroppen hans. Fjær som du kiler han med---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erotisk Flukt Skrevet 29. januar 2012 #3 Del Skrevet 29. januar 2012 Blindfold! Gjerne sett på han øretelefoner med nogenlunde høy lyd. For da kan han hverken SE eller HØRE hva du gjør. Pin han, gjerne vær borte i flere minutter, før du overrasker han. Bli enige om et kodeord, som "rød". For da kan han si at du skal slutte å pine han uten at han mener det ;-) Ta fingrene på dine våte fitte og la han lukte på de, han vil garantert kjenne igjen lukten. -Domino 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellsworth Skrevet 29. januar 2012 #4 Del Skrevet 29. januar 2012 Fjær som du kiler han med---- Stiller meg bak dette. Kil ham helt opp til lattergrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 29. januar 2012 #5 Del Skrevet 29. januar 2012 Pin han, gjerne vær borte i flere minutter, før du overrasker han. For all del, ikke gå fra en person som er fastbundet. Du må være såpass innen rekkevidde at du både kan se og høre han. Du trenger ikke å gi deg til kjenne, men du må holde deg innen rekkevidde om noe skulle oppstå sånn at han må løsnes. Pass på sikkerheten! Et annet tips, ha en passende saks tilgjengelig, sånn at tau eller hva du binder fast med, fort kan klippes opp. Ellers så kan du se om du får tak i denne boka en plass:REFS Du kan kanskje plukke opp noen tips selv om sub`en her er en dame. Kos dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #6 Del Skrevet 29. januar 2012 Dytte brystvortene mot munnen hans.. og hvis du greier uten å kvele ham kan du sette deg overskrevs og la ham slikke deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 29. januar 2012 #7 Del Skrevet 29. januar 2012 Iskrem er sinnsykt sexy. Skal love deg at det vil få fart på han Men vil du ikke det pga alt "glinet" kan du jo altid bruke isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Del Skrevet 29. januar 2012 en mann som er fastbundet? blindfold og ballgag. buttplug! pisk! brystvorteklyper.... mulighetene er uendelige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erotisk Flukt Skrevet 29. januar 2012 #9 Del Skrevet 29. januar 2012 For all del, ikke gå fra en person som er fastbundet. Du må være såpass innen rekkevidde at du både kan se og høre han. Du trenger ikke å gi deg til kjenne, men du må holde deg innen rekkevidde om noe skulle oppstå sånn at han må løsnes. Pass på sikkerheten! Et annet tips, ha en passende saks tilgjengelig, sånn at tau eller hva du binder fast med, fort kan klippes opp. Ellers så kan du se om du får tak i denne boka en plass:REFS Du kan kanskje plukke opp noen tips selv om sub`en her er en dame. Kos dere! Jeg mente jo ikke akkurat at hun skulle dra på shopping eller låse seg inn på badet. Går ann å være borte fra han, men likevel tilstede. Det jeg skulle frem til at hun må skape en illusjon om at hun er "borte". Bedre nå? -Domino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 29. januar 2012 #10 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg mente jo ikke akkurat at hun skulle dra på shopping eller låse seg inn på badet. Går ann å være borte fra han, men likevel tilstede. Det jeg skulle frem til at hun må skape en illusjon om at hun er "borte". Bedre nå? -Domino Jo, for all del. Det skrev jo jeg og. Hun trenger ikke gi seg til kjenne, men han må være innafor syn/hørselrekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 29. januar 2012 #11 Del Skrevet 29. januar 2012 Veksle mellom å bruke fingertupper, negler, munn og tunge over hele kroppen hans med varierende press. Kyss han på halsen, bit han i øreflippene, gi han dype tungekyss når han minst forventer det og trekk deg bort like plutselig. Ri eller sug han, men stopp før han kommer og gå over til å gjøre noe helt annet igjen. Gjenta det så mange ganger du vil. Du kan utsette orgasmen hans helt til du selv har lyst til at han skal komme. Få han gjerne til å tigge om det. Det er alltid ekstra morsomt å utføre oralsex med vekselvis varme, kulde og kullsyre når den andre har bind for øynene, så varier med å ha isbiter, varmt vann eller vann med kullsyre i munnen. Det var vaniljeversjonen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #12 Del Skrevet 29. januar 2012 en mann som er fastbundet? blindfold og ballgag. buttplug! pisk! brystvorteklyper.... mulighetene er uendelige.... Kanskje ikke så aktuelt for en nybegynner;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #13 Del Skrevet 30. januar 2012 Iskrem er sinnsykt sexy. Skal love deg at det vil få fart på han Men vil du ikke det pga alt "glinet" kan du jo altid bruke isbiter. Sukker på ymse steder kan umulig være bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #14 Del Skrevet 30. januar 2012 Sukker på ymse steder kan umulig være bra? For den naturlige bakteriefloraen mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Del Skrevet 30. januar 2012 Stiller meg bak dette. Kil ham helt opp til lattergrensen. det er vel for spesielt interesserte? jeg hadde blitt mer irritert enn kåt hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 30. januar 2012 #16 Del Skrevet 30. januar 2012 Skulle ønske jeg kunne gjort dette på kjæresten min, men han bryter alt av håndjern og sliter alt av teip som er mulig å få.. Inkludert strips!!!! Det du kan gjøre er å først og fremst binde han fast med armene over hodet. Så er det bare å kjøre på med kyssing. Kyss han over hele kroppen, be han si et tall mellom 50-100. Så sier han for eksempel 60, da gir du han så mange kyss over hele kroppen (hold deg unna penisen hans) sakte men sikkert. Etter dette kan du smått kanskje begynne å tørrpule litt på han mens du roter vilt med han, bite han i øret, stønne navnet hans osv. Bare fyr han ordentlig opp! Så går du til verks med bind for øynene og hele pakka. Da kan du dra frem både isbiter og kilefjærer (kjøpes på Kondomeriet), og holde på med dette en stund før du tar av bindet for øynene og gir han en fantastisk blow job. Men husk at dette med kilingen kan fort gå over styr. Ikke kil han der han er ordentlig kilen. Skulle jeg blitt teaset på denne måten, hadde jeg blitt sint om personen kilte meg så mye at jeg lo meg skvett ihjel, for å si det slikt. Og jeg er veldig kilen. Lykke til, blir sikkert kjempe artig. Og om kjæresten din er veldig sterk.. Prøv å finn på noe annet enn de usle og svake håndjernene fra Kondomeriet. For de fungerer faen ikke slik de skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #17 Del Skrevet 30. januar 2012 Prøv å finn på noe annet enn de usle og svake håndjernene fra Kondomeriet. For de fungerer faen ikke slik de skal! kan de bare slites av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 30. januar 2012 #18 Del Skrevet 30. januar 2012 kan de bare slites av? Vet ikke om du er ironisk nå, men kjæresten min greide iallefall å slite/knuse dem. De med pels på, de uten pels. Disse har vi ikke prøvd enda, men lurer på om de fungerer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #19 Del Skrevet 30. januar 2012 Vet ikke om du er ironisk nå, men kjæresten min greide iallefall å slite/knuse dem. De med pels på, de uten pels. Disse har vi ikke prøvd enda, men lurer på om de fungerer bedre. Nei, jeg var ikke ironisk. Det må være virkelig dårlig kvalitet på håndjernene når de kan slites av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #20 Del Skrevet 30. januar 2012 Få med deg en venninne, slik at han plutselig får dobbelt av alt som kan tease ham. Hun må være så lydløs og han må være så blindfolded at han aldri får vite hvem det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå