Gjest Rapunsel5 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hei. Jeg er usikker på om jeg har postet dette på riktig forum.. Til deg som ikke har vært eller er medlem av whatsyourprice eller en lignende datingnettside, jeg vil ikke høre din mening om hvor ekkelt dette er! Jeg har ansvar for meg selv og mine handlinger og dette er noe jeg har lyst til å gjøre og ved at du kommer med spydigheter endrer ikke mine valg. Jeg vil overse useriøse svar her inne. Ps: dette har ingenting med sex eller slike ting å gjøre. Det eneste som skjer på denne daten er at han betaler for en date med en pen jente, som han kan ta med seg på en fest eller noe annet morsomt. Dette er snakk om vennskap og ingenting mer, noe jeg har forklart på profilen min. Lang historie kort: har en profil på www.whatsyourprice.com hvor jeg ser etter en sugerdaddy eller en som vil betale meg for å gå på date med han.. Jeg har fått tre tilbud om date fra menn i 30-årene. De spør hvor mye det vil koste å ta meg med på date. Her skal jeg skrive selv inn hvor mye i dollar og sende mitt svar til dem. Dette er første gangen min, og derfor lurer jeg på hva som er det vanligste å ta betalt for den første daten. Jeg vil legge til at jeg er en svært attraktiv kvinne og jeg går ikke ut med han for under 1000 kr hvertfall.. Hvor mye tok du betalt for på din første "date"? Var dette i Norge eller dro du til utlandet? Redigert: Jeg lurer også på hva dette betyr: Income Level(fast lønn?): More than $1 million, og :Net Worth?: $10 million - $50 million Endret 29. januar 2012 av Rapunsel5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg vil legge til at jeg er en svært attraktiv kvinne bla bla bla... Ta en modelljobb, da vel? 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg hadde aldri betalt 1000 kr for å date en mann, uansett hvor digg han var. 2
Tullamore Dew Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Siden heter, ironisk nok, what's YOUR price. Hadde ikke brydd meg hva andre tok, men jeg hadde satt en pris jeg var fornøyd med. 2
TheSecret Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Hva med 200 dollar? Hvis du ikke vil gå under 1000 kr. Uansett så hadde jeg valgt noe du selv var fornøyd med, hvis du er så attraktiv som du sier bør det jo være verdt pengene, uansett hvor høyt det er. Men ikke overdriv med tallet.
Østlandet Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Jeg hadde aldri betalt 1000 kr for å date en mann, uansett hvor digg han var. Sikkert flere som velger som deg. Dette må da være en fjortisguttunge, med høyrehånda klar.
Silfen Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har aldri vært borti det her (obviously), men jeg hadde begynt høyt og så heller gått med på prisreduksjon. Så ser du hvor mye de er villig til å gi. Sett. f.eks. prisen på 5000 til en av de, før du ser hva han sier og deretter prøver du deg på de andre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du ser ut. Om du er så pen at noen gidder å betale for å date deg... Bilde? :D
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Ja, det var da en ny måte å prostituere seg på... 10
Silfen Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Ja, det var da en ny måte å prostituere seg på... Prostitusjon er salg av sex. Eskortetjenester er det i utgangspunktet ikke. Ergo driver hun ikke prostitusjon. 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Hvis du tjener maks 1000 kr per person er det skattefritt, tar du mer skal du skatte av det. Ikke at jeg tror noen som synes dette er en grei jobb bryr seg så mye om det, men...
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #12 Skrevet 29. januar 2012 Prostitusjon er salg av sex. Eskortetjenester er det i utgangspunktet ikke. Ergo driver hun ikke prostitusjon. Og hva forventer de aller fleste som gidder å betale for en date? Jo, sex... 3
Silfen Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Og hva forventer de aller fleste som gidder å betale for en date? Jo, sex... Altså, det er mulig du gjør det. Men eksorter har eksister lenge, uten at de går og sprer beina til alle av den grunn. Sikkert en del som gjør det, men at det er automatikk i det? Neppe. Ta og les deg litt opp om emnet, så lærer du litt i samme slengen. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #15 Skrevet 29. januar 2012 Dersom du ber om 5000 innbyr du til en forventning om at sex er inkludert. Ber du om 1000 kr. er det åpenbart at dette er noe som ikke er inkl. i prisen. 3
Gjest Rapunsel5 Skrevet 29. januar 2012 #16 Skrevet 29. januar 2012 Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du ser ut. Om du er så pen at noen gidder å betale for å date deg... Bilde? :D Tydligvis så er jeg det, når tre stk er villig til å betale 150 dollar for en date hvor han skal betale alt Desverre så vil jeg ikke legge ut bilde av meg selv, siden jeg kjenner folk som pleier å lese i forumet her på kvinneguiden
Gjest Rapunsel5 Skrevet 29. januar 2012 #17 Skrevet 29. januar 2012 Dersom du ber om 5000 innbyr du til en forventning om at sex er inkludert. Ber du om 1000 kr. er det åpenbart at dette er noe som ikke er inkl. i prisen. Sant
Gjest Rapunsel5 Skrevet 29. januar 2012 #18 Skrevet 29. januar 2012 Ta en modelljobb, da vel? Har du en anelse om hvor hardt det er? Tror nok jeg er litt for lav til det, pluss at det burde vel kanskje være drømmen til en person hvis man skal gå for det? Jeg har nok en annen drøm, og det er sykepleier 1
Gjest Rapunsel5 Skrevet 29. januar 2012 #19 Skrevet 29. januar 2012 Jeg hadde aldri betalt 1000 kr for å date en mann, uansett hvor digg han var. Haha, ikke jeg heller.. Men disse mennene har formuer de vil bruke på hva de vil. Det er vanlig å ha med pene damer på firmafester og selskapet. Skal bli kjent med noen av disse folkene. Hvis jeg finner tonen med en av de så kan jeg bli invitert på firmafester hvor han betaler for det jeg har på meg, frisøren, eget hotelrom også videre. 1
Gjest Rapunsel5 Skrevet 29. januar 2012 #20 Skrevet 29. januar 2012 (Hva faen skal man si?) Haha. Du trenger ikke å si noe, som sagt så trenger jeg ikke vite hva du synes om dette så lenge du ikke har et svar jeg er ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå