AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Er det effektivt for kondisjonstrening og vekttap å sykle på treningssenter, eller må man bruke andre apparater også?
isbiten. Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Sykling er effektiv kondisjonstrening. Får du opp pulsen og er god og andpusten, så er det god kondisjonstrening. Kondisjonstrening er også effektiv for å forbrenne fett
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Så bra. Jeg føler at sykling er bedre for meg med tanke på det å yte. Jogging blir for kjedelig og jeg merker også smerte i beina ved jogging.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Sykling er effektivt om du pusher deg selv litt, som ved alt annet. Varier på hastighet og motstand.
antibac Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Ville absolutt gått på spinningtimer. Det er lettere å pushe seg der, enn hvis man driver på alene. Du kan forbrenne 400-500 kalorier på en spinningtime, så ja, det er rimelig effektiv kondisjonstrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå