Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på å forsøke dette(tåler ikke særlig vanlig hårfarge pga kjemikalier) - men har skjønt at det er utrolig vanskelig å kutte det ut om man ikke er fornøyd(at henna sitter skikkelig godt)?

Tenkte først og fremst ikke på knallrødt - men mer lysbrunt.

Noen som har prøvd å kutte det ut - hvor lang tid tok det før fargen gikk ut etc?

Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehodet
Skrevet

? Kutte det ut?

Det er jo hårfarge, og må klippes av akkurat slik som andre hårfarger. :opplyser:

Skrevet

TS her:

Vel, nå har jeg vokst ut vanlig hårfarge etter å ha farget det i sikkert 10 år, og nei - det måtte ikke tvert klippes av.

Vanlig hårfarge blir jo vasket litt ut i intensitet, men forsvant selvsagt ikke helt. Det ble også solbleket - og fargen endret seg mer og mer jo lengre jeg lot være å farge på nytt, og det var heller ikke synlig skille mellom naturlig farge og syntetisk farge.

Så nei, det er jo ikke helt riktig.

Spørsmålet mitt var hvordan henna fungerer ifht vanlig hårfarge når man evt ønsker å slutte å bruke produktet.

Skrevet

Jeg har ikke forsøkt det, men søsteren min gikk over til det for en stund siden, og har aldri gått tilbake til vanlig hårfarge. Hun farger håret rødt, og det fungerer vel som vanlig hårfarge, at det blir noe blassere etter hvert og også solblekes.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Huh???

Jeg har aldri opplevd at fargen forsvinner, det måtte avfarges eller klippes. MEN hår er vel forskjellig, og hos meg sitter den.

Da kan vel ikke mine erfaringer med Henna brukes? For det sitter like godt -jeg brukte svart Henna i flere år.

Kusinen min bruker Henna, og når jeg tenker meg om, blir rødfargen litt blassere etterhvert.

Håper det var til hjelp :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...