Gå til innhold

Lokale hvor man kan stå for alkoholen selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter lokale hvor vi kan stå for alkoholen selv. Ser ikke ut til å være så lett.. Noen som vet om noe i Oslo eller lillestrømområdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut samfunnshus og andre forsamlingslokaler ikke eid av kristne foreninger. F.eks. kan man ha med alkohol både på Bøler samfunnshus, Oppsal samfunnshus og Golia velhus.

Skrevet

Hei

På leirsund Velhus kan man vel det.

Skrevet

Disen gård, der skal vi ha det men er kun plass til 55 da..

Skrevet

Risvollen! Plass til ca 50 i det rommet man spiser, er det flere dekket de til i rommet ved siden av. Er dobbelt dører mellom de to rommene. Vet ikke om jeg ville anbefalt det, ble utrolig hyggelig med rundt 50 stk. Du kan leie Risvollen gjennom Cederquist catering, da bestiller du mat og servitører gjennom dem og tar med alt av alkohol selv. Kan også ha med kaker selv, men kan også bestille gjennom dem. De er dyktige, profesjonelle og maten var veldig god! Ligger like ved Ris kirke.

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi giftar oss på Årvoll gård. Der er det tre lokale, eit til 35, eit til åtti og eit til 120. Eigen mat og drikke.

Skrevet

Vi giftar oss på Årvoll gård. Der er det tre lokale, eit til 35, eit til åtti og eit til 120. Eigen mat og drikke.

Ikke for å kuppe tråden, men kan jeg få spørre om hvor mye dere betaler for leie av årvoll gård? Jeg har lett rundt på nettet og finner ikke svar noen steder...

Skrevet

Doktorgården i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen.

Skrevet

Finner ingen bilder inne fra årvoll gård. Noen som har?

Gjest navnelapp
Skrevet

Der er bilde frå kulturscenen (120 personar) og Fjøset (80 personar). Sjølve hovudhuset har berre plass til 35 personar. Har ikkje bilde derfrå, men det er som eit alminneleg gamalt bolighus, berre litt fleire sofaer i stova. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...