Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden min har blitt ekstremt tørr visse partier på kroppen i det siste, flasser omtrent som noen gjør om sommeren. Jeg skulle gjerne forsøkt jojobaolje, men har prøvd å se i helsekost-butikker uten hell. Jeg vet at man kan bestille rimelig fra feks iherb, men jeg trenger det sårt NÅ og orker ikke vente 14 dager på å få den. Noen som vet om steder i Norge man får kjøpt det? Veldig takknemmelig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med den fra Charlottes Urtekosmetikk.

Dette er en nettside, men jeg fikk min i posten etter få dager :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

De fleste helsekostbutikker har jojobaolje inne på lager, så etter en tur til sentrum burde du kunne gå hjem med en flaske =) Men pass på at du får kjøpt deg en kaldpresset versjon.

Skrevet

Hvis du har ekstremt tørre partier ville jeg ikke brukt jojobaolje, da denne ikke er beregnet for svært tørr hud.

Dette er en voks som er bedre til blandings/fet hud.

Tror kanskje aprikoskjerneolje kan være bedre? Begge typer må være kaldpressede.

Jeg har veldig tørr hud på kroppen og bruker både bodybutter og jojobaolje samtidig - da holder det ;) Men ikke alene.

Fås kjøpt i alle helsekostbutikker. Den fra Charlottes urtekosmetikk er dyrere enn å kjøpe en stor flaske fra kinsarvik helsekost(nettbutikk).

Skrevet

Tusen takk for alle svar :) Jeg skal forsøke i morgen å gå i alle helsekostbutikkene som er her i håp om at en av de har inne på lager :) Jeg søkte på de kjedene jeg vet vi har her i byen før jeg spurte og fant det ikke der på nettet, men jeg prøver :) Tusen takk for råd om at den må være kaldpresset også! Anonym: jeg tenkte å bruke den i blanding med bodylotion min, ikke alene :)Jeg har forsøkt bodybutter fra Bodyshop og det bare la seg utenpå huden dessverre. Jeg har vanligvis ikke tørr hud, men har plutselig fått det nå i det siste, og kun visse partier, mulig det kommer av slanking og for lite fett i kosten og kulde ute..ikke vet jeg, men skal hvertfall forsøke å få huden normal igjen :) Skal kjøpe med en flaske aprikoskjerneolje også jeg for å se hva som er best. inner jeg det ikke i byen så bestiller jeg på nettet i morgen, takk for navn på sider som har jojobaolje og tusen takk til dere som svarte meg, satt stor pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...