Gå til innhold

unormal barndom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har hatt en normal barndom, flere som har det slikt som dette?

Jeg har aldri kysset,aldri hatt sex,aldri hatt kjæreste, aldri vært full(jeg har drukket) og aldri festet.

Jeg går 2 åretvgs.

Jeg har alltid vært en vill person som alltid har villet feste osv, men jeg har aldri hatt muligheten frodi jeg ikke har noen venner.. :(

Dreper selvtilliten min!!

Jeg gruer meg sånn når jeg er eksempel 30 også tenker jeg " jaha for en nerd jeg var, jeg var ikke på fest før jeg ble 25(sikkert så lenge jeg må vente med alt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har hatt en normal barndom, flere som har det slikt som dette?

Jeg har aldri kysset,aldri hatt sex,aldri hatt kjæreste, aldri vært full(jeg har drukket) og aldri festet.

Jeg går 2 åretvgs.

Jeg har alltid vært en vill person som alltid har villet feste osv, men jeg har aldri hatt muligheten frodi jeg ikke har noen venner.. :(

Dreper selvtilliten min!!

Jeg gruer meg sånn når jeg er eksempel 30 også tenker jeg " jaha for en nerd jeg var, jeg var ikke på fest før jeg ble 25(sikkert så lenge jeg må vente med alt....

Det er da ingen normal barndom å ha sex og drikke alkohol før man er gammel nok til å gjøre det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...