vilde Skrevet 4. januar 2004 #1 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei, tenker på å begynne å trene snart! Noen som vet om det kommer noen tilbud på SATS i januar? Sånn gratis innmelding og kanskje litt gratis trening eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. januar 2004 #2 Del Skrevet 4. januar 2004 Søk her www.sats.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 4. januar 2004 #3 Del Skrevet 4. januar 2004 Det gjør det helt sikkert. Synes de har sånne tilbud nesten kontinuerlig, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 4. januar 2004 #4 Del Skrevet 4. januar 2004 Ring det aktuelle senteret å spør. De har ofte slike kampanjer, men jeg tviler litt på at de vil ha det nå, sentrene er jo som regel stappfulle i januar, og da kan det ikke være gunstig å selge billige medlemskap. Men igjen - det er kanskje lettere å selge medlemskap i januar. Gruer meg til å dra på aerobic/spinning den neste måneden jeg, vanskelig å finne parkering, må møte opp tidlig for å få plass, og på aerobictimene er det masse folk som ikke vet forsjell på høyre og venstre. (skal egentlig ikke klage, har jo selv vært nybegynner, bare litt kjedelig når de som har trent lenge dropper å trene en mnd fordi det bare er nybegynnere på trening...) Men så blir det snart februar, og da er ting fort tilbake på det normale:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. januar 2004 Såg reklame i Dagbladet idag at det var gratis innmelding nå Sjekket nettsidene og fant ut at det koster 519 kr pr mnd i Oslo......... Fryktelig dyrt....men jeg har vel ingen valg! Det er vel verdt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #6 Del Skrevet 6. januar 2004 Sjekk om du har rabatt gjennom bedriften der du jobber, skole osv? Sjekk om "klubben" du er medlem av har rabatter? Familierabatt? Også hør med et par sats senter i oslo. Prisen kan variere fra senter til senter og jeg tipper det ikke har noen betydning hvem du betaler til så lenge du velger det medlemsskapet som gir deg tilgang til alle senter'ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå