Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 Var nettopp ute og kjøpte en Nycomed eggløsningstest . Kommer hjem og tar testen for så å lese av det spennende svaret. MEN, jeg fikk ingen bruksanvisning med i pakken , slik at jeg ikke vet hva strekene betyr! Kan noen av dere fortelle meg hva det betyr når streken i det runde vinduet er tykkere enn streken i det firkantete vinduet?? Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 Vet ikke hva det betyr, men det kan høres ut som om du er gravid! Kanskje du kan gå inn på Nycomed sine sider og spørre/sjekke det ut der? http://www.nycomed.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 On 2002-05-21 20:05, *nora* wrote: Vet ikke hva det betyr, men det kan høres ut som om du er gravid! Sorry.. måtte bare kommentere det.. kanskje vanskelig å få svar på om man er gravid når man tar en eggløsningstest, er det ikke? Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Ammetåke er en fin ting 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 *rødmer* Jaja, får skylde på en strevsom dag:) Såg bare test, jeg, og regna med det var graviditetstest! Fnis, nå føler jeg meg teit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå