Gå til innhold

Betale frisør for forlover?

3Aug2002

Anbefalte innlegg

Skal dere betale for frisøren til forloveden deres? Jeg vil gjerne at hun har time samtidig som meg,men synes at hun må betale dette selv. Hvordan gjør dere det? Tror at hun forventer at jeg skal betale?

3Aug2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at noen forventer at bruden skal betale. Heldigvis gjør ikke min forlover det.

Jeg har bestilt time til henne på samme sted som meg, på hennes oppfordring. Prisen spilte visst ingen rolle.

Det eneste som var viktig for henne, var at jeg ikke skulle bruke noen penger som helst på henne. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du forventer at forloveren din skal til frisøren, burde du betale for henne. Er det ikke vanlig med "pakkeløsninger" vedr. brudepynting, brud/forlover hår og sminking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hvis du forventer at hun skla ordne håret hos frisøren er det kanskje lurt at du betaler. Jeg ville iallefall spurt henne og hintet om at du kunne betale. Hvis hun ikke vil du skal gjøre det sier hun nok ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner ikke med at min forlover kommer til å gå til frisøren for å ordne håret, så hvis jeg vil ha henne med er det jeg som kommer til å betale.

Jeg har ikke helt tatt stilling til dette enda, jeg må først forhøre meg litt hos de lokale salongene hva de kan tilby. Synes forøvrig det er en fin ting å gjøre, tror hun ville satt veldig pris på det, samtidig som det hadde vært koselig for meg å ha henne der..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal ikke betale for min forlover og hun venter det ikke heller.Hun tok initiativet selv å være med meg på dagen når jeg skulle pyntes og sa selv at hun vil bestille tid hos samme frisør for å være med meg icon_smile.gif Synes det der flott. Så nei jeg skal ikke betale for min forlover og kjenner ingen andre som har gjort det heller.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer ikke at ho skal til frisøren. Ho sier det selv men vet ikke hvor ho skal.Derfor hadde det vært hyggelig om ho var med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min skal til frisør og vi har tenkt til å bestille time til oss begge på samme sted, dette blir det enkleste siden vi skal overnatte rett ved frisøren.

Vi har pratet litt frem og tilbake om betaling av frisøren, men vi har ikke kommet til enighet enda...

Jeg har tilbydt meg å betale frisør eller leie av kjole hvis hun vil det.

Må si at hun har forventet å betale alt selv og tilbudet setter hun veldig stor pris på12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes det er veldig hyggelig om bruden spanderer frisør og make-up på den store dagen, tror dette er en temmelig utbredt skikk og brukes som en "takk" for at man vil være forlover for en.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Når jeg snakket om at jeg skulle til min faste frisør for å ordne hår og sminke ba forloveren min meg om å bestille time for å ordne håret hennes samtidig....men jeg var ikke klar over at det kanskje var vanlig at bruden betaler....hjelp...forventer hun det tro?? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er jo bare og spørre det Lilletroll, gjør nå ikke en slik bagatell til ett problem. Men ja, det er svært vanlig at bruden spanderer hår og make-up.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok endel som gjør det, men det er mange som ikke gjør det også. Kjenner mange som har vært forlovere uten å bli spandert på, og har også selv vært forlover (for henne som skal være forloveren min) uten på bli spandert på. Tror ikke det er vanlig at man forventer seg det når man er forlover.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vanlig før å betale frisøren for forloveren, men det er ikke så vanlig nå lenger.

Jeg skal ikke betale for min forlover. Har ikke råd og får ikke lov av forloveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg lagde ikke noe problem av det heller jeg, fikk meg bare en aha opplevelse...hadde faktisk ikke tenkt tanken før nemlig...Personlig hadde jeg ikke forventet dette, og tror ikke hun gjør det heller....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt time til min forlover samme sted som meg - uten at hun vet(jeg vet hun ikke har ordnet dette selv ennå) - og jeg kommer til å betale for henne. Synes det er en koselig måte å gjøre noe hyggelig for en nær og god venninne. Det at hun er småbarnsmor med ikke alt for god råd, og sjelden unner seg selv luksus - gjør at jeg gleder meg ekstra til å gi henne denne overraskelsen.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spanderte frisør på min forlover, og hun ble veldig glad og overasket. Hunne hadde absolutt ikke forventet det. Syns det er hyggelig å gi noe tibake.

icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Eventyrbrud den 2002-02-27 22:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal betale for blomster, frisor, make-up, og sveise pa negler for mine forlovere.

De forventer ikke at jeg skal betale!

Tenkte det blir en overraskelse.

Skal ha fire forlovere, sa jeg har kjopt kjole til dem ogsa, var sa heldig og kjopte dem pa salg etter jul i den kjole butikken like ved steen & strom!

Syntes det bare skulle mangle at jeg betalte kjolene, siden de er like!!

Sko kan de ha selv!

Det er lange kjoler og det passer med svarte sko.

Finner jeg fire fine smykker, som passer, kjoper jeg dem ogsa.

Hvet dette er mye penger, men alle er gode veninner, sa det gjor meg ingen ting a spandere dette pa dem.

Gifter meg bare en gang!

Hvet at alt dette ikke er nodvendig, men det er koselig og gi litt.

Til dere som lurer pa dette! Gifter meg med en fra australia, derfor har jeg fire forlovere, han kan ikke ha en!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Å hjelpe meg....må være en drøm å være forlover for deg Christine!! Personlig har jeg ikke råd til sånt, men så deilig det må være å ha råd til å gjøre sånn for sine venninner!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spanderte leie av kjole og oppsetting av hår på min forlover.

Jeg hadde virkelig lyst til å gjøre dette for henne etter all hjelpen med sanger, bordkort osv. + at jeg hadde er kjempemoro utdrikkningslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...