Gjest Starlit Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hva hadde skjedd med hodet til et mannfolk, om han fikk prøve ut våre p-piller? Endret 29. januar 2012 av Starlit
Gjest Starlit Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Ja, er jo extra hormoner i dem:) Vi får jo så mange symptomer vi jenter Raserianfall osv..
Yme Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Hvis menn spiser p-piller over tid, kan det føre til midlertidig impotens og lav sexlysst. Jeg vil tro at man hadde lagt på seg litt også, og kanskje fått sånne fjortispupper etter hvert.
Gjest Starlit Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Hvis menn spiser p-piller over tid, kan det føre til midlertidig impotens og lav sexlysst. Jeg vil tro at man hadde lagt på seg litt også, og kanskje fått sånne fjortispupper etter hvert. Hahhaha! Ser nesten for meg at sambo får slike rare raserianfall!
Yme Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Hvis du får raserianfall av pillene dine, burde du prøve å bytte til en annen type. 1
Gjest Starlit Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Nei nei, jeg får det ikke:) Men vet søsteren min har nevnt det.
Yme Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Jeg tror ikke p-piller vil gi menn raserianfall. Det inneholder veldig små doser med østrogen, og det skal veldig mye til før det overgår mengdene testosteron vi har i kroppene våre... Men om han pøste innpå med flere brett i uka, kan jeg godt se for meg at han ville blitt litt feminin etter hvert.
Gjest Starlit Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Jeg tror ikke p-piller vil gi menn raserianfall. Det inneholder veldig små doser med østrogen, og det skal veldig mye til før det overgår mengdene testosteron vi har i kroppene våre... Men om han pøste innpå med flere brett i uka, kan jeg godt se for meg at han ville blitt litt feminin etter hvert. Skrekk og gru, sier nå jeg Men har faktisk hørt om at det skal eksistere mannlige P-piller på markedet:))
Yme Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Spørsmålet er da om det finnes menn som er villig til å ta sånt. Jeg putter ikke i meg ting som tuller med tissefanten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå