Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir dere så håpløse om kjæresten deres ser litt på en annen jente og finner henne attraktiv? Det betyr ikke at han ikke elsker deg, slapp av!

Hvordan reagerer dere på den type aferd fra kjæresten? :popcorn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

KG er jo som kjent svært glad i å forklare menns seksuelle atferd ut fra et evolusjonsteoretisk perspektiv, så da kan jeg jo gjøre et forsøk på å gjøre det samme her :P

På den tiden vi mennesker levde i huler og løp rundt med klubber var kvinnen avhengig av en manns ressurser for å sikre overlevelse for seg selv og sitt avkom. Når mannen da viet en annen kvinne oppmerksomhet opplevde kvinnen sjalusi som reaksjon på sin frykt for at mannen skulle bytte henne ut og heller sikre den nye kvinnens overlevelse slik at hun ble avhengig i å klare seg selv. Mange mener det er derfor kvinner kan oppleve sjalusi når mannen viser seksuell oppmerksomhet til andre kvinner.

• Liker 1
Skrevet

KG er jo som kjent svært glad i å forklare menns seksuelle atferd ut fra et evolusjonsteoretisk perspektiv, så da kan jeg jo gjøre et forsøk på å gjøre det samme her :P

På den tiden vi mennesker levde i huler og løp rundt med klubber var kvinnen avhengig av en manns ressurser for å sikre overlevelse for seg selv og sitt avkom. Når mannen da viet en annen kvinne oppmerksomhet opplevde kvinnen sjalusi som reaksjon på sin frykt for at mannen skulle bytte henne ut og heller sikre den nye kvinnens overlevelse slik at hun ble avhengig i å klare seg selv. Mange mener det er derfor kvinner kan oppleve sjalusi når mannen viser seksuell oppmerksomhet til andre kvinner.

Men vi menn er jo mye flinkere til skille opphisselse og ekte følelser, så dere trenger jo ikke bekymre dere.

Skrevet

Pluss at jeg syns egentlig bare det er litt morsomt når dama mi reagerer sånn og syns det er litt pirrende at jeg etterpå må vie all min oppmerksomhet til henne å blidgjøre henne igjen, så hun tjener i grunn ingenting på å handle slik.

• Liker 2
Skrevet

Pluss at jeg syns egentlig bare det er litt morsomt når dama mi reagerer sånn og syns det er litt pirrende at jeg etterpå må vie all min oppmerksomhet til henne å blidgjøre henne igjen, så hun tjener i grunn ingenting på å handle slik.

Keep looking, then .. :lur:

Skrevet

Keep looking, then .. :lur:

Er det fordi hun liker at jeg ryper for henne etterpå? :fnise:

Skrevet (endret)

Jupp

Endret av en'krone
Skrevet

Hva betyr "ryper" for henne?

Skrevet

Hva betyr "ryper" for henne?

Ops, kryper*

Skrevet

Jeg driter i det. Jeg vet at kjæresten min elsker meg, og jeg vet at det ikke endrer seg selv om han ser en fin dame.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...