Gå til innhold

Noen som har erfaring med Jan Marini produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny hudkrem. Har kombinert, fuktfattig hud. får ofte svarte/hvite prikker. og litt kviser. Hører så mye bra om dette merket.

Noen som har erfaring med det?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også veldig tørr hud og har slitt med urenheter lenge. Jeg hadde hørt masse bra om Jan Marini-produktene, så jeg dro på Ellipseklinikken og fikk hjelp til produkter tilpasset min hud. De var riktignok veldig dyre, de skulle ha 3000,- for hele settet hun anbefalte meg. Siden jeg aldri hadde prøvd noe fra merket før visste jeg ikke om jeg ville investere så mye i det, så jeg endte opp med å kjøpe rensen og transformationkremen. Dette har jeg angret på i ettertid.

Jeg har veldig positive erfaringer med produktene og skulle ønske jeg hadde kjøpt hele settet. Etter jeg begynte på Diane p-piller, Jan Marini hudpleie og byttet til ID foundation har jeg så godt som ikke hatt en eneste kvise, noe som ikke har skjedd siden jeg var 12 år. Jeg har desverre ikke sett noen forbedringer til de sorte prikkene, men det sa hun noe om at de andre produktene i serien skulle hjelpe mot.

Kjempesynd at de bare selges i Ellipseklinikkene her i Norge. Har sett at Coverbrands har tatt inn noen av produktene deres, men de har foreløpig bare anti-agingprodukter der. Har også sett at http://www.prettyskin4less.com/ har en god del av produktene deres til en billigere pris, men jeg visste ikke om jeg turte å bestille derfra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...