AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Ville dere gutter a sex med en jente som var vakker med klær på men, UTROLIG stygg uten? exempel. Henge mage. arr etter "byller", byller og sorte prikker som noen får i ansikter. Byller som dette http://www.oslohudlegesenter.no/hidrosadenitt-hid-35.html bare i underlivet. Vedsiden av vagnian, og nedover lårene.
Wildy Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Alle kommer vi med skavanker! Jeg er snart førti år gammel, har født to barn, vært heldig overlevende fra en stygg kræsj, ikke alltid vært snill med kroppen min; har arr overalt etter skader og operasjoner,strekkmerker og løshud på magen, pupper som har flyttet litt lengre ned enn i ungdomsdagene, alltid full av blåmerker og småsår; og det gjør ingenting! Samboeren min elsker meg, og den herpa kroppen min allikevel.Nå høres det ut som jeg ser ut som fanden selv, men ser egentlig ganske alright ut, i hvertfall med klær på...hehe... Men om du slitermed byller og dess like; kom deg til legen. Det er hjelp å få! ;-)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har slitt med dette siden jeg var rundt 14år gammel. Det er smertefullt, og ikke særlig pent heller. Jeg er mellom stadium 2 og 3, det varierer på hvor mange, hvor store, hvor lenge de blir, og om de går over til fistler eller ikke. Mine kommer under begge armer, spesielt venstre, underlivet og lår. Får en sjelden gang i ansikt, på/under bryst, og legger. For min del er det ikke mye som hjelper, desverre. Antibiotikaen biter ikke i det hele tatt, og kremer har vært bortkasta. Det hjelper til en viss grad for meg å holde områdene barbert, minst hver 3-4 dag. Jeg bruker Stop24 under armene, som er en deodorant, og merker at om jeg bruker en vanlig deo, så blir det verre..fukt og slikt noe. Hjelper meg også å gå mest mulig uten undertøy, så huden får puste. Jeg må også sørge for å presse de ut jevnlig når de er der..lar jeg de være, blir de bare større og større, og sprekker sjeldent av seg selv. De under armene presser til tider på nerver, så det kjennes i fingrene. Jeg venter nå på henvisning til hudlege for å se på alternativer. Og, jeg har aldri hatt problemer med å få menn. Har det vært ONS, har jeg sørget for å ikke ha meg med noen når det er som verst. Er gift nå, og mannen vet om dette, og bryr seg ikke nevneverdig. Han er litt redd for å kjøre for hardt på, så jeg får vondt ved press, men han kjenner de ikke selv når vi har sex. Og lyset kan alltids slås av, om jeg føler meg ekkel en sjelden gang. Dra til fastlege, be om en henvisning:) Du er iallefall ikke alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå