Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg storhandler vanligvis på mandag, på Obs. Men omtrent hver uke ender jeg opp med å få med meg dårlige grønnsaker hjem, eventuelt grønnsaker som blir stygge etter et par dager. Selv om jeg prøver å sjekke nøye.. Ikke alltid jeg finner det jeg vil ha eller. Er det noen som vet hvilke dager de legger ut nyinnkomne grønnsaker/frukt? Kanskje det er bedre da?

Så hvor skal jeg da kjøpe grønnsaker om jeg går bort fra obs? Prisen er ikke det viktigste - kvaliteten er avgjørende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler av og til på begge obs, stort sett torsdag eller fredag, og opplever sjeldent dårlig frukt og grønt. Mulig det du kjøper på mandag er fra før helga?

Skrevet

Har du en innvandrerbutikk der du bor, ville jeg sjekket den. Selv handler jeg det meste av frukt og grønt i "min" innvandrerbutikk. Prisen er ofte lavere og jeg synes kvaliteten er høy. Nå vet jeg også at "min" butikk får varer på torsdag ettermiddag. Bor ikke i Oslo.

• Liker 1
Skrevet

Jo, jeg handler i innvandrerbutikk dersom jeg får muligheten til det, men jeg synes det blir litt slitsomt å dra til midtbyen eller tiller for å handle kun grønnsaker hos dem.

Det er tydelig at grønnsakene og frukten har ligget over helga ja. Det er så irriterende å komme hjem og finne ut at det er mugg på gulerøttene og paprikaen er litt bløt i en kant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...