Lindapuz Skrevet 4. januar 2004 #1 Del Skrevet 4. januar 2004 Pusen min da Her er han http://mars.walagata.com/w/theconfusedgirl/meg.jpg skulle gjerne klippet vekk meg selv men men... det er oss iallfall. Lusse er nå ... ett år kanskje? Veldig pen ung katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. januar 2004 #2 Del Skrevet 4. januar 2004 Han var aldeles nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. januar 2004 #3 Del Skrevet 4. januar 2004 Nydelig var han :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 4. januar 2004 #4 Del Skrevet 4. januar 2004 Nydelig pus. Men hvorfor i all verden kaller du en så søt pus for Lucifer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. januar 2004 #5 Del Skrevet 4. januar 2004 Herlig puselusk! :D Ganske lik vår kastrat i pelsen, bortsett fra at hans pels er mer mørk grå med litt mørkere striper. Synes Lucifer er et fint navn, jeg. Er vel litt sær da, men hva gjør det. En gang i fremtiden har jeg lyst på en hund som skal hete Ithilgore eller Hector. Liker best det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva i.i. Skrevet 4. januar 2004 #6 Del Skrevet 4. januar 2004 Så skjønn puuus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 4. januar 2004 #7 Del Skrevet 4. januar 2004 Kjempesøt pus, og Lucifer er et veldig pent navn. Hva Lucifer står for, vil vel være en vurderingssak. Selv liker jeg navnet godt!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 6. januar 2004 #8 Del Skrevet 6. januar 2004 Betyr ikke Lucifer egentlig "Lysets prins" eller noe sånt? Det er jo kjempefint i så fall - og mye mer oppbyggelig å tenke på enn det dere vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2004 #9 Del Skrevet 6. januar 2004 Betyr ikke Lucifer egentlig "Lysets prins" eller noe sånt? Det er jo kjempefint i så fall - og mye mer oppbyggelig å tenke på enn det dere vet... Jo, trodde jeg også. Han var jo som en sønn for Gud opprinnelig, i følge Bibelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 6. januar 2004 #10 Del Skrevet 6. januar 2004 Betyr ikke Lucifer egentlig "Lysets prins" eller noe sånt? Jeg trodde det betydde Djevelen/Satan. Det var derfor jeg reagerte. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå