Tropic Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Er bare sååå glad for at Penny og Leonard date'r igjen Typen synes jeg er litt rar som lever meg såå mye inn i TBBT, men jeg er bare såå glad! 1
Rofl Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Hehe, ble glad jeg også da. Endelig en god guy som får sjansen
Tropic Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2012 Var litt redd han skulle ødelegge det med den bug-testen sin, men det gikk heldigvis bra :gjeiper:
Rofl Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Haha, ja den var litt skummel en stund. Beste var at han var nesten helt enig i det meste hun hadde skrevet
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Problemet nå er Raj. Han trenger en interessant storyline som ikke gjør at han blir fremstilt som et creep. Han var så søt i begynnelsen, men de har sannelig gjort sitt beste for å gjøre ham til en karakter ingen liker. Gjenbruk av vitser, inkonsistens, for mye homo-spekulasjon og når han først får noe å gjøre så oppfører han seg som en idiot. Agh! 1
Tropic Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2012 (endret) Problemet nå er Raj. Han trenger en interessant storyline som ikke gjør at han blir fremstilt som et creep. Han var så søt i begynnelsen, men de har sannelig gjort sitt beste for å gjøre ham til en karakter ingen liker. Gjenbruk av vitser, inkonsistens, for mye homo-spekulasjon og når han først får noe å gjøre så oppfører han seg som en idiot. Agh! Enig! Han har egentlig blitt en liten creepy søt fyr, som egentlig er ganske så frekk mot jenter. IKKE slik det startet, da var han bare en søt uskyldig fyr som ikke turte snakke med jenter. Endret 31. januar 2012 av Tropic
Rotehøna_21 Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Gjør de??? Da gleder jeg meg til det.... 1
Gjest badeand1 Skrevet 31. januar 2012 #10 Skrevet 31. januar 2012 Er lei det fram og tilbake greiene dems, jeg. -_-
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #11 Skrevet 31. januar 2012 Gjør de??? Da gleder jeg meg til det.... Første nye episode var i kveld fra 22.30 til 23.00. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 31. januar 2012 #12 Skrevet 31. januar 2012 Første nye episode var i kveld fra 22.30 til 23.00. ååååneeeeeeeeeeeeeeeeeiii. Jeg glemte å se det!!
Gjest BettyBoop Skrevet 31. januar 2012 #13 Skrevet 31. januar 2012 Er bare sååå glad for at Penny og Leonard date'r igjen Typen synes jeg er litt rar som lever meg såå mye inn i TBBT, men jeg er bare såå glad! nei faaan. skjønner ikke hva penny ser i han jeg. Men men. De er bedre enn leonard og priya
LeaMichele Skrevet 31. januar 2012 #14 Skrevet 31. januar 2012 Problemet nå er Raj. Han trenger en interessant storyline som ikke gjør at han blir fremstilt som et creep. Han var så søt i begynnelsen, men de har sannelig gjort sitt beste for å gjøre ham til en karakter ingen liker. Gjenbruk av vitser, inkonsistens, for mye homo-spekulasjon og når han først får noe å gjøre så oppfører han seg som en idiot. Agh! Synes ikke han er så ille jeg. Ser på han som en nerd som ikke finner sin plass bare. At han sliter med seg selv og prøver flere metoder på å finne seg selv. Synes han er litt søt jeg, selvom jeg er enig at han var søtere i starten
Gjest BettyBoop Skrevet 31. januar 2012 #15 Skrevet 31. januar 2012 Synes ikke han er så ille jeg. Ser på han som en nerd som ikke finner sin plass bare. At han sliter med seg selv og prøver flere metoder på å finne seg selv. Synes han er litt søt jeg, selvom jeg er enig at han var søtere i starten jeg syns raj er søt, jeg syns han og fortjener å finne kjærligheten. Syns de skal gjøre sånn at han tør å snakke foran jenter. Syns alltid så synd på stakkars raj jeg. Han er jo den som er penest av de alle også.
LeaMichele Skrevet 31. januar 2012 #16 Skrevet 31. januar 2012 jeg syns raj er søt, jeg syns han og fortjener å finne kjærligheten. Syns de skal gjøre sånn at han tør å snakke foran jenter. Syns alltid så synd på stakkars raj jeg. Han er jo den som er penest av de alle også. Ja jeg også synes ting kan gå litt hans vei snart. Synes det er på tide nå. Selv er jeg Leonard fan, han er drømmekjøresten ;p
Gjest BettyBoop Skrevet 31. januar 2012 #17 Skrevet 31. januar 2012 Ja jeg også synes ting kan gå litt hans vei snart. Synes det er på tide nå. Selv er jeg Leonard fan, han er drømmekjøresten ;p Jeg kan ikke fordra leonard. Irriterer meg stadig at det alltid er han som får jenta.
Rotehøna_21 Skrevet 1. februar 2012 #18 Skrevet 1. februar 2012 Første nye episode var i kveld fra 22.30 til 23.00. Ja, jeg så den. Må jo det... Men det skjer vel ikke før litt lenger inn. Syns det er bra, de er så søte sammen. hihi
Gjest Mahareth Skrevet 1. februar 2012 #19 Skrevet 1. februar 2012 Jeg ble også kjempeglad da jeg så den siste episoden Men ja, noe er snart nødt til å skje med Raj. Han er ikke morsom lenger, bare rar. Egentlig synes jeg han bør kuttes fra serien nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå