Barbie Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Mannen min kom hjem fra jobb i stad, med en voldsom tannverk. Er det noen som har et kjærringråd som virker? Nå har han spist 3 paralgin forte, og 2 Ibux i løpet av 2 timer, og ingenting hjelper. Stakkars liten, er det noen som kan hjelpe ham?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Huff stakkars mann, for det er ingenting som er verre. Jeg brukte snus som ejg puttet på selve tannen. Hjelper så lenge snusen er på plass, men slutter når den fjernes.
Barbie Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2004 Jo takk, men vi har dårlig med snus i huset gitt. Er det ikke noe annet som kan virke da, som folk flest har i hjemmet? Han ligger bare og vrir seg... :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Får vel ta deg en kjøretur da for mannen din barbie. har hatt tannverk mange ganger, og brukte som sagt snus og paralgin forte. vet desverre ikke om andre ting som virker foruten tannlegen, men h*n sover sikkert nå.
Barbie Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2004 Kjøretur? :o Tør ikke, det snør så fælt! Vi har dårlige dekk på bilen. :oops: Jeg skal ned å sjekke om han har sovnet. Kanskje jeg kan sende opp ei drosje med litt snus.....
Gjest Madam Felle Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 og det blir ikke verdens dyreste snus
Barbie Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2004 Han kjører jo taxi selv da, og får sikkert en av gutta til å levere det her for ham. Man har da kontakter!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 OK Håper han ikke har alt for vondt. Huff a meg, jaja han er vel godt neddopet nå da, siden ahn har tatt 3 paralgin forte Jeg hadde vært besvimt, for jeg blir jo svimmel av en.
Barbie Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2004 Hihi. Han har lagt seg igjen nå... For endte gang i kveld. Nå skal jeg ta kvelden også, og kanskje det hjelper om jeg synger en nattasang for ham.. "Bli bra igjen, du må bli bra igjen, du må bli braaa igjen" Natta alle gærninger!
Gjest Brunhilde Skrevet 4. januar 2004 #11 Skrevet 4. januar 2004 Skjønner jo jeg skulle ha lest her i natt, men, men. Det KAN faktisk hjelpe å tygge på en nellikspiker (krydderet, ja) eller to. Tannlegene bruker faktisk nellikolje i sitt virke, så en eller annen effekt må det jo ha. Det er ihvertfall verd et forsøk.
Retz Skrevet 4. januar 2004 #12 Skrevet 4. januar 2004 Stakkars jævel! Har ingen gode råd, bortsett fra å drikke seg dritings.
Lise79 Skrevet 4. januar 2004 #13 Skrevet 4. januar 2004 Tja beste rådet jeg har å gi er å kommse seg til tannlegen eller tannlegevakta så fort som svint.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #14 Skrevet 4. januar 2004 Tja beste rådet jeg har å gi er å kommse seg til tannlegen eller tannlegevakta så fort som svint. Ja hvorfor ikke ta kontakt med en tannlege???? :o
Barbie Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2004 Vi har prøvd, men finner ingen som har tannlegevakt! :evil: Vi ringte flere steder i natt, men vi bor på et lite sted, og tilbudene står ikke akkuratt i kø... :-? Han er forholdsvis oppegående nå, og jeg håper det holder seg sånn til de åpner hos tannlegen i morgen.
Pusekatt Skrevet 4. januar 2004 #16 Skrevet 4. januar 2004 Litt på siden av tråden, men hvor mye koster det hos tannlegevakt? Og hvor finner man tannlegevakt? Har aldri hørt om dette før. Har en visdomstann som plager livet av meg nå
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2004 #17 Skrevet 4. januar 2004 Litt på siden av tråden, men hvor mye koster det hos tannlegevakt? Og hvor finner man tannlegevakt? Har aldri hørt om dette før. Har en visdomstann som plager livet av meg nå Stakkars. Men hold ut til i morgen du, det er nok billigere og bedre å gå til egen tannlege. Tannlegevakten i Oslo, tror jeg holder til på Legevakten, Chr Kroghts gate. Ellers kan du gjøre et søk på www.telefonkatalogen.no og søke der du bor. (om det ikke er Oslo)
Gjest Poirot Skrevet 4. januar 2004 #18 Skrevet 4. januar 2004 http://www.oslolegevakt.no/generelt/tannleger.html Tannnlegevakt i Oslo. Mener å huske at det er ganske dyrt, men noen ganger (eks når små barn sklir på isen og nesten slår ut en tann så den blir helt skjev sent 2. juledag...) så MÅ man jo...
jordbær Skrevet 5. januar 2004 #19 Skrevet 5. januar 2004 Jeg brekte en fortann på kvelden en gang. Da var behandling gratis, iom at jeg var så liten at tannpleie var gratis.. MEN! Det skal være tannlegevakt på kveldene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå