AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Hei, Jeg var hos hudpleier for litt siden og fikk analysert huden min. Hudpleieren var veldig flink, og hun ga masse bra informasjon virket det som (nå har jeg ikke akkurat prøvd produktene så lenge da). Men jeg må innrømme at jeg reagerer litt på at hudpleieren, som skryter så av at produktene har hjulpet så godt på henne og gjort huden hennes kjempe fin, har på seg så tykt lag med sminke at det ser ut som en maske. En skulle jo tro at om huden virkelig var blitt så fin, så hadde det ikke vært nødvendlig med fullt så mye sminke? Er det bare meg som blir litt skeptisk når hudpleieren tydelig ikke vil vise huden sin? Det er litt det samme som at jeg reagerer på at de som selger fundation som visstnok "ser helt naturlig ut" har på seg fundation som absolutt ikke ser naturlig ut i det hele tatt. Merker at jeg irriterer meg litt over det. Jeg trengte visst en liten utblåsning
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Har selv opplevd det. En hudpleier ville selge meg en helt ny serie for problemhud, fordi den var så fantastisk, og hun brukte den selv. Damen hadde flere kviser, tørr hud og tykt lag med sminke på.
Jade Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg reagerte på det samme på et Mary Kay-hudpleie-homeparty. Skulle ha skjønt det om de hadde arr og problemer som de ikke klarte å fikse. Men når de skryter over hvor fantastisk huden deres er, så blir man litt skeptisk når foundationen ligger i tykke kakete lag utenpå huden. Får ikke lyst til å kjøpe foundationen heller da Jeg har selv ok hud (ikke fantastisk), og bruker sjelden foundation til hverdags. Blir bare et tynt lag for å jevne ut litt. Foretrekker at foundation faktisk ser ut som hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå