Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

varikke bare slankedagboka mi men også en ting som har gnagd og tæret på meg en stund... Meg og kjæresten får lissom veldig mange fordommer og stygge bemerkninger...

Jeg er 18 og han er 27...

mener dere dette er for mye? Vi møtte hverandre over internett, og mamma sa det aldri kom til å gå bra... vi har jo holdt sammen i et år snart nå, og vi har møttes i en helg hver 4 måned :)

Den laaaaange andre tida bruker vi til å chatte på irc...

ADSL er en fin ting (Nerd jeg dah *ler)

Så kom med innspill... Er det for stor forskjell? bør jeg dumpe han, eller drite i de andre lissom? Jeg er helt målløs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 og 27 er ingen aldersforskjell å snakke om. Dersom du er glad i ham og vil være sammen med ham -drit i hva andre sier om aldersforskjell!! Selv er jeg 13 år eldre enn kjæresten min (jeg er jente -så det er han som er yngst), og vet godt hvordan det er når folk reagerer på aldersforskjell. Det er bare en ting å gjøre: Du må heve deg over det!

Om man leser litt historie får man forresten vite at de aldersforskjellene vi snakker om er fullstendig "blåbær" i den store og hele sammenheng. Opp igjennom historien har nok verden sett langt større aldersforkskjeller mellom kjærester uten at folk har reagert nevneverdig av den grunn.

Lykke til!

Nelle :briller:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dersom dere treffes en helg hver 4 måned har dere jo allerede rukket å treffe hverandre 3 hele ganger. Under slike forhold får man forelskelsen til å vare leeeenge.

Skrevet

Mitt beste tips er aa folge hjertet - er dere ment for hverandre, spiller vel ikke alderen noen forskjell...? Jeg ville uansett aldri gjort det slutt med kjaeresten min fordi ANDRE mener at vaart forhold ikke er levedyktig!

Kos deg med forelskelsen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Blås en lang marsj i aldersforskjellen. Jeg er 14 år eldre en min kjæreste. :enig: Jeg er kvinnen, han er mannen. Har til gode å treffe på noen som reagerer, siden HAN ser litt mer voksen ut enn han er, og jeg ser yngre ut enn jeg er, slik at vi faktisk ser jevngamle ut omtrent. :blunke:

- Men OSS plager det ikke, og det er det viktigste............aldersforskjellen altså.

Gjest Poirot
Skrevet

Greit nok med aldresforskjellen...

Men jeg lurer litt på hva en 27-åring får ut av å møte noen 3-4 ganger på ett år... ikke la deg lure.

Skrevet

Jeg er 12 år yngre enn mannen min. Vi har det kjempe flott sammen,men nå møttes vi litt oftere enn 3-4 ganger i året da vi ble sammen da... Men hvis det skulle være MR riktig,så ville jeg ha satset på det!!

Gjest Fighter
Skrevet
Greit nok med aldresforskjellen...

Men jeg lurer litt på hva en 27-åring får ut av å møte noen 3-4 ganger på ett år... ikke la deg lure.

:enig:

Dessuten er det vel litt merkverdig at du spør om du skal dumpe han fordi andre sier at det ikke vil gå. Hadde du vært sikker på at dere elsket hverandre hadde du vel ikke spurt om det, mern heller fortalt hvor feil andre tar? Er det riktig så er det riktig, men du virker usikker. Finn ut selv hva du EGENTLIG føler. Ikke tenk på hva andre mener, men spør deg selv hva DU mener.

Skrevet

Da jeg var 24 hadde jeg et kjærlighetsforholdtil en jente på 17. Jeg var litt ukomfortabel med aldersforskjellen p.g.a. lokalmiljøets reaksjoner og det er nok viktigste grunnen til at det røyk. .... Men det er nok det forholdet jeg er mest lei meg for at røyk.

Det å oppgi et ærlig å godt kjærlighetforhold på grunn av omgivelsene er noe man altid blir liggende å gruble og tvile på. Det er noe av det dummeste jeg har gjort! :(

Gjør det slutt om du ikke er glad i han lengre. Ikke la omgivelsene styre deg.

Skrevet

Jeg var også 18 da jeg og samboern ble sammen, og han var 27. Nå har vi vært sammen i 3 år, og vi har det kjempebra sammen! Men; Denne aldersforskjellen kan være stor for mange, kanskje også de fleste, men det viktigste er ikke aldern deres, men om dere passer sammen i forhold til hvor langt hodet er kommet i utvikling... Altså; Om du er voksen for aldern/han er "barnslig" for aldern, så bør ikke det gjøre noe.

Drit i hva de andre sier om dere. Jeg pleier å si at jeg holder samboern ung...Og erter vennene hans med at når jeg blir 30, har de 40 årskrise! :wink::hoho::hjerter: Det er jo bare sånn tulle erting da, siden de faktisk føler at jeg er på alderen deres...

Lykke til! Sats på ham, om du føler det er riktig, uansett alder.

Skrevet

Mamma var 20 da hun giftet seg med pappa og han var 33. Aner ikke hvor lenge de var sammen før det, men det har funket bra i over 25 år så da kan det vel funke for andre oxo. :)

Noen som vet om om utvilklingen i alderforskjellen mellom partnere? Vil tippe at den er mindre nå enn før og at den er mindre i byer enn på landet... men det er bare noe jeg tror

Gjest Zalomine
Skrevet

Aldersforskjellen er vel ikke det største problemet, men det at dere ses en gang hver 4. måned?

Jeg har også hatt et forhold der vi møttes over irc, og skravla i timesvis der, og på telefon, men vi møttes da 1-2 ganger i måneden det året vi var sammen. Om dere møtes hver 4. måned, ja da lurer jeg litt på hva slags forhold det er snakk om. Alderen bekymrer jeg meg langt mindre for...

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Dere møtes kun 3 ganger pr. år og du kaller det ett forhold? :o

Og ikke få meg til å komm. språket ditt.

Gjest Brunhilde
Skrevet

Nei, du bør ikke dumpe ham på grunn av aldersforskjellen, men kanskje du skal tenke deg om både en og tre ganger med tanke på dette:

Jeg hadde sagt til kjæresten min at jeg ønsket meg et gullhjerte fra gullsmeden. Jeg hadde sett meg ut et til bare 98 kr til og med... Istedet fikk jeg en enorm dildo :o Noe slikt ville jeg aldri ha kjøpt til meg selv... Dessuten var den altfor stor' date=' jeg får den ikke inn men han insisterer på at jeg må bruke den i begge hull :roll: Gjør jo bare vondt jo... Jeg sier jeg bruker den men det er bare løgn. Den ligger gjemt inni skapet mitt så mamma ikke finner den.[/quote']

Må jo si at hvis en mann jeg hadde truffet 3-4 ganger hadde gitt meg en dildo i gaven så ville jeg stappet den inn der hvor han er høyest når han plukker tyttebær og sagt takk og farvel. Men det er jo meg-bare vær så snill å tenk deg godt om!

Skrevet
Nei, du bør ikke dumpe ham på grunn av aldersforskjellen, men kanskje du skal tenke deg om både en og tre ganger med tanke på dette:

Må jo si at hvis en mann jeg hadde truffet 3-4 ganger hadde gitt meg en dildo i gaven så ville jeg stappet den inn der hvor han er høyest når han plukker tyttebær og sagt takk og farvel. Men det er jo meg-bare vær så snill å tenk deg godt om!

Helt enig. Aldresforskjellen er en sak, men dersom du føler at han presser deg til ting du ikke føler deg komfortabel med så må du ikke akseptere slikt. Han høres minimum svimete ut men mest høres han meget mistenkelig ut. Du bør nok sterkt overveie hele forholdet.

Skrevet

Enig med Brunhilde og Spiralis!

Tenk litt selv på hvordan du ønsker å ha det...

Skrevet

En fyr på 27 som ser dama 3 ganger i året og kjøper kjempedildo til henne og mener den skal brukes? Joda, gjett hva han koser seg med av skitne fantasier gitt... :-?

Tror ikke jeg hadde gidda nei. Hadde jeg heller funnet meg en voksen 27 åring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...