Gå til innhold

Når er tiden inne for første kyss?

61 stemmer

1. 1. Når er tiden inne for første kyss?

• på 1. date
      21
    • på 2. date
      16
    • på 3. date
      16
    • etter 1 mnd
      3
    • etter 2 mnd
      2
    • senere
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på min 3. date med en mann. Han inviterte meg til neste møte om ei uke. Men han har ikke prøvd å kysse meg eller gi meg en klem.

Hva er deres erfaring i forhold til første kyss? Når passer det og hvem tar initiativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det går problemfritt og etter skjema ca 30 sekunder. Kommer litt ann på hva slags form man har den kvelden og hvordan andre interaksjoner med andre kvinner har vært, men ca 30 sek til 1 min om man har kvelden.

Skrevet

Når man er forelsket og mener alvor.

• Liker 1
Skrevet

Når man er forelsket og mener alvor.

Tro meg, er det noe man mener da så er det alvor..

Skrevet

Jeg likte ikke alterntivene dine ... det virker som om det er en oppskrift på når man må kysse?

For noen er det rett på første date, for andre kan det gå 6 mnd ... Det spørs jo hvor trygge dere er på hverandre. Noen bruker lenger tid på å bli kjent, andre bruker kortere tid.

• Liker 5
Gjest Wei Wei
Skrevet

Når det føles naturlig.

Hva er verst? Det å bli kysset uten at men egentlig har lyst, eller det å ikke bli kysset når man har lyst?

• Liker 4
Skrevet

1/2 maks 3 date. Prøver han seg ikke på noe da er det noe som ikke stemmer helt, vil jeg tro.

Skrevet

Første date, dersom det føles riktig.

Skrevet

Når tiden er inne. :)

Alt fra minutter til år etter min erfaring.

Nå er ikke jeg en tilhenger av dating, men ettersom dere fortsetter å møtest i en slik setting, går jeg utifra at intensjonene fra begges side er romantiske og ikke platoniske?

Har du lyst å kysse han? Har han lyst å kysse deg? Selvsagt. Hvorfor vente?

Han tenker nok like mye på dette som deg og lurer på om han skal prøve neste gang. Sannsynligvis er han en hyggelig gentleman som er litt for redd for å ta steget. Hjelp ham på vei neste gang dere møtes og ikke bruk et halvt år av livet ditt på å finne ut om han er noe for deg.

Om det ikke skjer naturlig, kan du gjøre det så enkelt som at du spør rett ut i et stille øyeblikk.

"Har du lyst å kysse meg?" :)

Prøv dette og rapporter tilbake.

:)

Skrevet

Det er ingen fasitsvar på det. Som -J- ovenfor påpeker så kan det være alt fra minutter til 3. , 4. , eller 5. date. Det skjer av seg selv når enn det føles naturlig for akkurat dere.

Skrevet

Synes dere damer da at det er bedre at mannen prøver å kysse dere før dere er klare eller at han venter lenge etter at du er klar? Om han går for det første kysset før du er klar vet du jo hvertfall at han har baller nok til å prøve seg tenker jo jeg men vet ikke hvordan dere damer tenker .)

Skrevet

Jeg skal snart på 2. date med en jeg liker veldig godt...

Vi har ikke kysset ennå, så jeg håper det kanskje skjer nå snart :rodmer:

Til spørsmålet: jeg mener det bør skje senest på 2. date ;)

Skrevet

Tiden er inne når det føles riktig :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Når det føles naturlig.

Hva er verst? Det å bli kysset uten at men egentlig har lyst, eller det å ikke bli kysset når man har lyst?

Helt klart verst å bli kyssa når man ikke vil. Om man vil bli kyssa men ikke blir det, så har man da forventningene og håpet og spenninga. Positive følelser. Og om man synes gubben venter for lenge, hvorfor ikke ta saken i egne hender, og ta det første initiativet selv?

• Liker 1
Skrevet

Når det kjennest naturleg. Eg var på date for andre gong med ein kar, likte han for så vidt godt, men ikkje sånn at eg følte meg klar for noko klinings enno. Då var det ganske ubehageleg å bli kyssa. Det er vanskeleg - eg er i alle fall ikkje typen til berre å dytte mannen vekk heller, så prøvde berre å få det fort overstått...

Det blei ikkje fleire treff, for og seie det slik ;)

Skrevet

Synes dere damer da at det er bedre at mannen prøver å kysse dere før dere er klare eller at han venter lenge etter at du er klar? Om han går for det første kysset før du er klar vet du jo hvertfall at han har baller nok til å prøve seg tenker jo jeg men vet ikke hvordan dere damer tenker .)

Eg vil seie det er betre han prøvar seg,framfor å vente i all evigheit;) Men det er mi meining,og sidan eg er sjenert sjølv likar eg best menn som er frampå:) Om ein ikkje vil bli kyssa,er det jo berre å seie ifrå? Mi meining dog,sikkert andre synspunkt her og :gjeiper:

Skrevet

Jeg fikk klem på fredag :hoppendeglad: Såå, tror han liker meg. Var ikke en date, jeg passa ungen hannes en times tid. Han insisterte på at jeg bare kunne være på besøk så lenge jeg ville. Hehe, det sier jeg ikke nei til. Så når jeg skulle gå spurte han om å få en klem med meg. Og det takket jeg iallefall ikke nei til! Kyss neste gang vi møtes da?

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg fikk klem på fredag :hoppendeglad: Såå, tror han liker meg. Var ikke en date, jeg passa ungen hannes en times tid. Han insisterte på at jeg bare kunne være på besøk så lenge jeg ville. Hehe, det sier jeg ikke nei til. Så når jeg skulle gå spurte han om å få en klem med meg. Og det takket jeg iallefall ikke nei til! Kyss neste gang vi møtes da?

Så koselig.

Jeg har møtt min 4 ganger, men vi har avtaler for 2 uker i fremtiden (møtes 1 gang per uke). Han har ikke gitt meg en klem, har ikke kysser, men det som er litt bra er at jeg faktisk ønsker det nå og er spent på hver ny møte =)

Skrevet

Så koselig.

Jeg har møtt min 4 ganger, men vi har avtaler for 2 uker i fremtiden (møtes 1 gang per uke). Han har ikke gitt meg en klem, har ikke kysser, men det som er litt bra er at jeg faktisk ønsker det nå og er spent på hver ny møte =)

Så kjekt, blir nok snart både en klem og et kyss snart skal du se :) Kan selv nesten ikke vente til å møte han igjen! Kjempeforelsket!

Skrevet

Jeg bare lurer, men er det ikke lov for damen og ta initiativet til å kysse? Viser dere at dere er "klar"? Jeg sier det bare siden det virker som om alle damene her bare venter på å bli kysset, men ikke gjør noe med det selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...