Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

bare fordi legolas har bra surfeferdigheter på både skjold og snabel, trenger dere ikke sutre, bare fordi dere ikke kan! Og bare fordi dere ikke kan heise dere opp på hest som legoland kan! DERE ER SJALU!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet
bare fordi legolas har bra surfeferdigheter på både skjold og snabel' date=' trenger dere ikke sutre, bare fordi dere ikke kan! Og bare fordi dere ikke kan heise dere opp på hest som legoland kan! DERE ER SJALU![/quote']

Hvem er jeg sjalu på?Og hvorfor?

Gjest Fuglehue
Skrevet

HANS SURFEFERDIGHETER! Han har sikkert brukt mange år på å lære dette, også syns alle det er teit! Det er virkelig en stor bragd å surfe på et skjold ned en trapp mens man skyter med pil og bue og allikevel holder håret så blankt og skinnende 8)

Og for ikkeå snakke om olifantene som dreper hundrevis av folens, og her kommer vår alv i nøden og tar innersvingen på den og et flertall av orker! HVA SIER DERE??? Dere skal være glad for at han har oppnådd slik en status!

Skrevet

Hm, trodde jeg nettopp hadde sagt at jeg faktisk likte de greiene som Legolas gjorde i filmene, jeg!!

Skrevet

Fuglehue, synd å si det men det der kalles filmtriks.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Fuglehue' date=' synd å si det men det der kalles filmtriks.[/quote']

:Nikke: eller det er stuntmenn som utfører de triksene.

Skrevet

Jeg er faktisk litt facsinert (åssen staves?) over mennesker som har så stor trang til virkelighetsflukt som fugleungene på forumet her. Hva hadde Aragon sagt dersom Orcene hadde tomahawksraketter eller ombygde humwees, slik at de kan skyte på 8 km avstand, nærmere refert til en aktuell hendelse i fjor våres?? Neinei...folk for bekymre seg om hva dem vil.....

Selv om jeg godt kunne hatt en olophant i hagen, så er vi vel begge glad for at det er bare er i filmen?

Waco

Skrevet

Ke???? Sjalllu??? Legolas er søøøøøøøøøt......!!!!

Skrevet
Legolas er helt uinterresant....

Enig med deg :blunke:

Skrevet
bare fordi legolas har bra surfeferdigheter på både skjold og snabel, trenger dere ikke sutre, bare fordi dere ikke kan! Og bare fordi dere ikke kan heise dere opp på hest som legoland kan! DERE ER SJALU!

Jammen... Jeg synes Legolas rocker!

Dessuten, han er en alv! :D

Skrevet
Jeg er faktisk litt facsinert (åssen staves?) over  

Waco

fascinert

Skrevet

Jeg er litt misunnelig fordi han er så mye mer feminin enn meg...

Så langt pent hår, nydelig fletta hver dag selv om han driver i skauen og dreper orcer.

Skrevet

Der tok du meg på kornet gitt... *bukker seg ydmykt ut igjen* :ler:

Skrevet

Hvem? Hva? Hvor? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som ikke vet forskjellen på sjalu og misunnelig her, tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...