Gå til innhold

Home and away.

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Jeg har hatt noen perioder i livet mitt der jeg har fulgt godt med på serien, så har jeg blitt lei, og så har jeg tatt det opp igjen. Jeg har noen spørsmål til andre "fans":

Har Colleen noen gang hatt en kjæreste? Det må i så fall være en evighet siden. Jeg har fått med meg at hun har en voksen sønn, men det er det.

Har de tatt opp cougar-forhold? Voksen dame som har et elskerforhold til en ung gutt..

Hvilken relasjon er det egentlig mellom Alf og denne nye fyrverkeri-humør-dama?

Endret av fr21_5ffdsa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på H&A siden starten av. Og jeg kan ikke huske at Colleen har hatt kjæreste noengang. Marilyn som kom inn i serien denne uka, var jo med i serien for flere år siden. Hun var gift med Donald Fisher, han som var rektor på skolen. Var mange års forskjell mellom dem.

Skrevet

Liten avsporing til det du spør om, men jeg synes jeg har sett denne fyrverkeri-dama før. Hun virker så kjent. Har hun vært med tidligere??

Skrevet

Nettopp ja, takk Sofiemor ;)

Skrevet

Liten avsporing til det du spør om, men jeg synes jeg har sett denne fyrverkeri-dama før. Hun virker så kjent. Har hun vært med tidligere??

Jepp se innlegget mitt;)

Skrevet

By the way, så syns jeg at Colleen er en ganske så irriterende karakter :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har de tatt opp cougar-forhold? Voksen dame som har et elskerforhold til en ung gutt..

Belle var sammen med en som het Drew. Denne gutten fikk et elskerforhold med Amanda, som er moren til Belle.. Drew har dratt, Amanda er med en sjelden gang og Belle døde av kreft.

Så ja, om det var det du mente.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

By the way, så syns jeg at Colleen er en ganske så irriterende karakter :fnise:

Joda. Det er jeg så absolutt enig i!

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Belle var sammen med en som het Drew. Denne gutten fikk et elskerforhold med Amanda, som er moren til Belle.. Drew har dratt, Amanda er med en sjelden gang og Belle døde av kreft.

Så ja, om det var det du mente.

Ok. Det tror jeg at jeg har gått glipp av..

Skrevet

Colleen er irriterende, men kafeen hadde ikke blitt det samme uten! :)

• Liker 1
Skrevet

Colleen

Hm jeg tror hun hadde en fyr for lenge siden som bare var en svindler... men det er mulig jeg husker feil.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vent og se, det blir litt action i Colleen sitt liv. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Colleen hadde ett forhold med en som het Norman, kan det ha vært for ett par år siden a tru? de var forlova trur jeg.. han han stakk vel bare, la igjen en lapp til hu eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...