Gå til innhold

Facebook og vennskap eller fremtidig kjærste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et delikat "problem" (kansje det ikke noe problem) som jeg ønsker å få høre hva dere mener om.

Jeg har blitt kjent med noen hygglige jenter via nettdatingside. Nå har det seg slik at swb gode kontakten har dabbet noe av. Jeg vet ikke hvorfor. Det som er saken er at de skriver ikke til meg lengere.De har blitt lagt til som venner på facebook etterhvert som jeg har fått spørsmål om å gjøre det både for å bli kjent og ikke minst skrive meldinger med. Etter nå det har dabbet av så begynner jeg å lure om en skal la de forsatt være venner med meg på facebook?

Jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre for noe. Jeg har latt ballen ligge hos de for å se om de skriver tilbake igjen, men det har det ikke gjort....hva skal jeg gjøre med de? jeg har vel en misstanke om at noen av de er i ferd med å finne seg noen å dele livet med, men får da melding om det? neida...

Hva skal jeg gjøre?

Akkurat nå lørdag 28.januar 2012 kl 2120 så blir jeg deppa og lei meg av alt dette her...for jeg vet ikke hva en skal gjøre eller tro...

SUKK :grine: :grine: :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gjennom det samme. Jeg tror nok de har fått et annet inntrykk av deg via din facebook profil og derfor ikke er så interessert lenger. Jeg har vært på begge sider av den saken og det var nok grunnen i mine tilfeller hvertfall. Så nå har jeg som regel at jeg ikke legger til folk jeg ikke har møtt i virkeligheten på facebook :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok slettet dem som venner. Er nok lurt som det ble sagt her, at en ikke legger til noen på facebook før man har møttes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...