Gå til innhold

Rask og effektiv måte og gå ned i vekt på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 24 år. Veier 60 kg og er 165 høy. Har ikke mye muskler, så det er litt fett. Har ikke trent mye i mitt liv. Men ha l yst å få unna fettet på magen, rumpa og lårene. Noen som har tips til en rask og effektiv måte og gå ned i vekt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste riktige og varige måten å gå ned i vekt på er å spise sunnere (evnt også mindre-avhenger av hva man spiser normalt sett) og trene mer. Funker ikke å jukse seg ned med dietter av diverse slag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken trening er mest effektiv? Jeg vet at kombinasjon av styrke og kondisjon er bra, men hvilke type kondisjon og styrke får man best/kraskest resultat av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv ut litt forskjellig og gjør det som fungerer for deg. Noen har ingen problemer med å løpe en time daglig, mens andre heller ville syklet fem timer enn å løpe en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise lite og ofte, kombinert med å trene kondisjon.

Eller mye og sjelden. Periodisk faste er gull!

Tren med tunge vekter tre dager i uka og gå en timers tur tre dager i uka (øk på med jogging etter hvert), spis rent og drikk vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 24 år. Veier 60 kg og er 165 høy. Har ikke mye muskler, så det er litt fett. Har ikke trent mye i mitt liv. Men ha l yst å få unna fettet på magen, rumpa og lårene. Noen som har tips til en rask og effektiv måte og gå ned i vekt på?

Du har ikke noe behov for å gå ned i vekt. Du bør fokusere på å øke muskelmassen for å gjøre kroppen sterkere og mindre utsatt for belastningsskader. Trening vil også være bra for å styrke skjelettet ditt, slik at du kan prøve å unngå benskjørhet når du blir eldre.

Tren tre ganger i uka: utholdenhet og styrke. Du skal bevege deg i hverdagen hver eneste dag. Du skal spise sunt, mye fisk og grønnsaker, grove kornprodukter og magre meieriprodukter.

Da vil kroppen bli strammere, sterkere og sunnere.

Slutt å se på vekta og å sammenligne deg med andre. Finn det vakre ved din kropp og fokuser på å bli sunnere og sterkere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...