Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ofte misfornøyd hos frisøren, selv om jeg sier detaljert hvordan jeg vil ha det.

Ber jeg om blondt hår, får jeg strågult hår.

Ber jeg om ordentlig oppklipt hår som skråner i nakken, gjør de det bare med noen få hårtuster.

Jeg er så lei av at jeg ikke får det jeg er ute etter!

Hvor kan jeg gå i Oslo der de faktisk har peiling? Jeg har vært på Nikita noen ganger, men syns ikke det er mye å skryte av.

Føler at enkelte frisører kan like mye om hår og klipping som faren min. Og jeg snakker ikke om lærlinger, men frisører.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd på Studio Alf på Grensen, går alltid dit :)

Skrevet

Du er ikke den eneste.. Jeg kommer fra ei lita bygd på vestlandet, og der har jeg gått til mange frisører som alle var flinke. Her i Oslo derimot, har jeg ikke blitt førnøyd en eneste gang. Og da har jeg prøvd mange forskjellige. Virker som blondt hår er det de er desidert dårligst på..

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd på Studio Alf på Grensen, går alltid dit :)

Jeg farga håret mitt der (skulle i utgangspunktet bare stripe det blondt, men ble overtalt til å helfarge det isteden) i fjor engang, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett så jævlig ut.. Første og eneste gang jeg har grått etter et frisørbesøk, og kjæresten min har sagt at "ja, det det var faktisk helt grusomt". Aldri mer sier jeg bare..

Skrevet

Jeg farga håret mitt der (skulle i utgangspunktet bare stripe det blondt, men ble overtalt til å helfarge det isteden) i fjor engang, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett så jævlig ut.. Første og eneste gang jeg har grått etter et frisørbesøk, og kjæresten min har sagt at "ja, det det var faktisk helt grusomt". Aldri mer sier jeg bare..

Spør kanskje hvem man er hos, men jeg har vært hos tre ulike frisører der, men har nå en fast der, og har bare gode erfaringer! Jeg har også bleka det, men har alltid fått klar beskjed om at det ikke er lurt med helfarge, så tror du må ha vært maks uheldig med den du har møtt på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...