Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om sidecut?

Er det litt lesbete?

Virker det litt venstreradikalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syns dere om sidecut?

Er det litt lesbete?

Virker det litt venstreradikalt?

Akkurat det kommer heeelt an på hvilken stil du har fra før! Har du "raddis"-stilen så ja, men kjører du en annen stil så er det ikke det:)

Synes forøvrig at det er råstilig på de som faktisk kler det!

Skrevet

Ikke noen stor fan. Ser rett og slett skamklipt ut (med mindre det er i kombinasjon med "aksjonist"-tøy, a la Christiania Fristad, Blitz eller Hausmania).

Skrevet

Sidecut er ikke radikalt på verken det ene eller andre måten. Det kan være kjempekult på de som kler det men det er voldsomt hvor populært det er blitt. For meg ser sidecut lesbete ut ja men det er kun fordi de fleste lesber jeg har sett i det siste har det. Og veldig mange i småbygdene som tror det får de til å skille seg ut.

Skrevet

Man blir vel på ettellerannet tidspunkt lei av den og det må vel se dust ut med 5-cm langt hår i en flekk på siden av hodet mens man venter på at det skal bli like langt som resten?

• Liker 3
Skrevet

Man blir vel på ettellerannet tidspunkt lei av den og det må vel se dust ut med 5-cm langt hår i en flekk på siden av hodet mens man venter på at det skal bli like langt som resten?

evt bare klippe resten av håret og la det gro ut

Skrevet

Det er fint hvis man steller det hver dag. Det er kjempestygt med jenter med langt hår og sidecut, hvor håret er kjempebustete eller satt opp i en rotete hestehale. Det må nesten være stelt hvis det skal se fint ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er stygt og harry, og INGEN kler det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært fan, og synes det er latterlig hvor populært det har blitt. Virker jo som annenhver jente har endt opp med det, og de fleste jeg har vet om tror de er så orginal og annerledes som får det! :skratte:

Skrevet

Jeg hadde det på den ene siden i 2006, og løste problematikken ved å ha skillen på motsatt side mens det vokste ut. Var ikke synlig i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er grusomt stygt.

Skrevet

Jeg hadde hanekam i mine yngre dager, og det er et herk når det skal gro ut igjen. Man må jo klippe alt like langt for å ikke se totalt idiotisk ut.

Skrevet

Jeg synes sidecut kan være veldig kult, men da kombinert med en ellers feminin stil. Gjerne litt rocka.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg synes det er litt ut nå, streberaktig!

Skrevet

Noen få kler det, men alt for mange som ikke kler det har det. Jeg synes det ser skamklipt ut, og ikke spesielt pent når det gror ut.

Jeg ville hvertfall rådført meg grundig med en frisør før jeg valgte å gjøre noe så radikalt med håret mitt. :sjenert:

Skrevet

Jeg synes det ser ut som om de ikke har klart å bestemme seg for om de skal ha lagt eller kort hår. Så da endte de opp med en mellomting.

• Liker 1
Skrevet

Oppbrukt. :sovne:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...