Gå til innhold

Concealer - en billig og bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den høres bra ut. Men finnes det noen butikker i Oslo som selger den? Jeg liker å prøve ut ting før jeg eventuelt kjøper det, må jo det da jeg synes det er vanskelig å finne rett hudtone.

:)

Åh ja herregud hvor mange toner det var å velge mellom..og de fleste så alt for mørke ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en concealer fra Make Up Store. Husker ikke nøyaktig hvilken jeg bruker, men den kommer i en rund boks og er litt fet, synes den dekker godt men på en naturlig måte. Og så nøytraliserer den det røde i huden min. MUS er heller ikke så veldig dyrt :)

Skrevet

Den høres bra ut. Men finnes det noen butikker i Oslo som selger den? Jeg liker å prøve ut ting før jeg eventuelt kjøper det, må jo det da jeg synes det er vanskelig å finne rett hudtone.

:)

Nei, den er dessverre ikke å få kjøpt i Norge. Men det burde ikke være så vanskelig å finne riktig farge. Hvis du har typisk blek, nordisk hud er det bare å bestille den lyseste fargen i den serien du tror du trenger. Jeg gjorde det og traff riktig på første forsøk.

Skrevet

Nei, den er dessverre ikke å få kjøpt i Norge. Men det burde ikke være så vanskelig å finne riktig farge. Hvis du har typisk blek, nordisk hud er det bare å bestille den lyseste fargen i den serien du tror du trenger. Jeg gjorde det og traff riktig på første forsøk.

Men er den å få kjøpt i butikk i utlandet, da? Jeg skal til et utvalg av land de nærmeste månedene, så kanskje den selges i ett av dem..?

Skrevet (endret)

Men er den å få kjøpt i butikk i utlandet, da? Jeg skal til et utvalg av land de nærmeste månedene, så kanskje den selges i ett av dem..?

Her er en oversikt over salgssteder:

http://www.cinemasecrets.com/-about/where-to-buy/

Ser nå at merket faktisk finnes i butikk i Trondheim! Verdt å få med seg.

Endret av firestarter
Skrevet

Åh ja herregud hvor mange toner det var å velge mellom..og de fleste så alt for mørke ut...

Med mindre du er hvit i huden finner du nok noe som passer. Jeg er veldigveldig blek, og fant min match på første forsøk. Jeg har den lyseste i 500-serien. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...