Gå til innhold

Hva heter filmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En til "hva heter filmen"-tråd, litt vanskeligere mistenker jeg ;)

Dette er en film som gikk på TV i julen flere år på rad for ca 20 år siden. Husker mye av handlingen men dessverre ikke hva filmen heter eller noen av skuespilerne.

Filmen handler om ei ung og "stygg" jente som jobber i en kafè og spiller gitar. En dag møter hun en seiler ("navy") som flørter med henne og ber henne med seg på ball. Jenta blir selvfølgelig helt betatt - og utifra hans oppførsel virker det som om den unge mannen er like betatt av henne. Når den store dagen for ballet så kommer, viser det seg at alle guttene på skipet har gått sammen om et veddemål om hvem som klarte å invitere den styggeste jenta til ballet - noe vår heltinne dessverre finner ut. Husker spesielt en scene der ei av de andre jentene innrømmer å ha fått ekstra betalt for å komme uten gebiss. Filmen slutter med at vår "helt" tar kontakt med jenta igjen og inviterer henne med på en fancy restaurant for å gjøre opp for seg...

Noen som husker denne? :)

Skulle så gjerne ha sett den igjen, syntes den var veldig søt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror "Dogfight" er riktig. Husker at jeg likte denne filmen godt da jeg så den på tv for mange år siden.

Skrevet

Liker du denne filmen kommer du også til å like Can't buy me love. Den er så romantisk og artig!

Skrevet

Det ser veldig riktig ut ja, takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...